Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääks teist Honkasist et onks Miki kotona? Eiku ai niin, voinhan mä sen iteki käydä tarkistaa. Ei mitään.
T. Eva
Mä oon menossa saunaan. Tuutko selänpesijäksi?
MikiVielä kysytkin! Sen verran rankka kokemus tossa takana et pitäs päästä poliisin hellään huomaan...
T. Eva
Mä sain potkut poliisista, mutta ei se nyt haittaa. Voin mä pamputtaa sua silti.
Miki
Voi Miki, sä oot mulle edelleen poliisi. Haluuks sä mua...?
T. Kiimainen Eva
Tää yks on tykittänyt tänään 50 sivua tätä kakkaa. Us-ko-ma-ton-ta. Kaunis aurinkoinen kevätsää ollut ja tämä pipipää käyttää vapaa-aikansa tällaiseen...huh huh. Jatka toki. Huomenna vielä 7-23 aikaa. Modeilla kivasti siivottavaa sitten tiistaiaamuna. Ei käy kateeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ne Honkasten kakarat läikyttivät jotain limppaa käytävälle. Meinasin taas kaatua. Vanhemmat eivät pidä mitään kuria!
T. Ismo
Pää kii möhömaha
Laila ja MatiasTyttö nyt hiljaa! Ja sä homo lakkaat ahdistelemasta Kallea, muuten en vastaa seurauksista!
T. Ismo
Möhömaha, möhömaha hae vaan se faking maila ja työnnä se p*rseesees
Laila
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ne Honkasten kakarat läikyttivät jotain limppaa käytävälle. Meinasin taas kaatua. Vanhemmat eivät pidä mitään kuria!
T. Ismo
Olepa nyt ystävällinen... ja jätä mun naisystävän perhe rauhaan...
T. Noel
Taidanpa vasikoida susta Elinalle, että asensit sen asuntoon kameran!
T. Ismo
Vierailija kirjoitti:
Tää yks on tykittänyt tänään 50 sivua tätä kakkaa. Us-ko-ma-ton-ta. Kaunis aurinkoinen kevätsää ollut ja tämä pipipää käyttää vapaa-aikansa tällaiseen...huh huh. Jatka toki. Huomenna vielä 7-23 aikaa. Modeilla kivasti siivottavaa sitten tiistaiaamuna. Ei käy kateeksi.
Luuletko säki että täällä vaan yks kirjottelee? Eihän tässä ois mitään hauskaa yksin. Ja mikä sä olet arvostelemaan mitä muut tekee. Ja tiedoks vaan, mä olen tänään ulkona käyny pariinki otteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tulkoot. Mulla on oikeus sotkea paikat uudestaan.
T. Eva
MUISTAKAA IHMISOIKEUDET!
T. Heli
Vierailija kirjoitti:
Sä olet käyttänyt kauniin kevätpäivän itse tällaisen lukemiseen...huh..huh....🤣🤣🤣
Ei juma, taas joku luulee et täällä vaan yks ihminen pitää hauskaa. Lol. Ei tätä kukaan yksin jaksais.
Mitä se teiltä valittajilta on pois mitä muut tekee? Tämä on keskustelupalsta, jonne luonnollisesti on tarkoitettu kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Faija nyt oikeesti!
T. Silja
Jättäkää mut rauhaan...mulla ei ole enää perhettä..hik..
Jukka
Mä JA MONI MUU bilettää huomennaki ja aika rajusti!
T. Roosa
Taas näitä ylimielisiä valittajia, jotka arvostelee muiden tekemisiä. Huoh. Surullista.
ELÄIMILLE ÄÄNIOIKEUS!
T. Inka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääks teist Honkasist et onks Miki kotona? Eiku ai niin, voinhan mä sen iteki käydä tarkistaa. Ei mitään.
T. Eva
Mä oon menossa saunaan. Tuutko selänpesijäksi?
MikiVielä kysytkin! Sen verran rankka kokemus tossa takana et pitäs päästä poliisin hellään huomaan...
T. Eva
Mä sain potkut poliisista, mutta ei se nyt haittaa. Voin mä pamputtaa sua silti.
MikiVoi Miki, sä oot mulle edelleen poliisi. Haluuks sä mua...?
T. Kiimainen Eva
Paremman puutteessa joo.
Miki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko säki että täällä vaan yks kirjottelee? Eihän tässä ois mitään hauskaa yksin. Ja mikä sä olet arvostelemaan mitä muut tekee. Ja tiedoks vaan, mä olen tänään ulkona käyny pariinki otteeseen.
Oon eri mutta hauskaa tässä oli, että täällä oli taas päivällä joku puolituntinen hiljaisuutta. Miksi juuri se pätkä? Miksi kaikki lopettaisi samaan aikaan? Ellei ole joku kaveriporukka joka täällä masinoi tätä.
Tämä taloyhtiö ei niin vaan sorru. Me noustaan uudestaan jos me kaadutaan.
T. Susu, pätevä puheenjohtaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon eri mutta hauskaa tässä oli, että täällä oli taas päivällä joku puolituntinen hiljaisuutta. Miksi juuri se pätkä? Miksi kaikki lopettaisi samaan aikaan? Ellei ole joku kaveriporukka joka täällä masinoi tätä.
Koska Maarit ilmoitti pitävänsä breikin ja Eva meni päikkäreille. Oisko vaikka siks?
Anna mun pojan olla! Kukaan muu meistä jaksa enää jankata noita ikivanhoja juttuja. Ryhdistäydy ja katso huomiseen!
T. Maaritti