Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa osa II

Vierailija
18.03.2022 |

Keskustelua Salatut elämät -tv sarjasta!

Kommentit (4498)

Vierailija
2821/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka? Sammuiks sä? Seppo soitti. Sofia hävis jonnekki.

T. Maaritti

En sammunu kohta...röööh...sha..sha..sammun ja se on sun vika! Sofia lähteny jonku...hik...jätkän matkaan.

Jukka

Sä oot niin lapsellinen. Syytät aina muita. Mä meen nyt ettii Sofiaa.

T. Maaritti

Älä nyt lähe..huik...kännisssä ulos... kyllä she Shofia jostain..hik...huomenna ilmestyy

Jukka

Suhun verrattuna mä oon selvä ku mikä!

T. Maaritti

Shä oot selvä ku käki....Maarit...mä haluun sut takas vaikka ootkin juoppo

Jukka

Mulla menee jo hermo tohon jankkaamiseen! Ja arvaa missä Sofia oli? Jossain veneellä jonkun Valtterin kanssa. Onneks se on nyt mummin turvassa.

T. Maaritti

Otatteko iltamyssyt....voih...Kukaan ei välitä musta...niisk...hik...

Jukka

Ukki, mummi ei haluu puhuu sulle.

T. Sofia

Tää on sun syytä...oot samanlainen ho*o ku äitis...röyh

Jukka

MITÄ SÄ JUST SANOIT MUN TYTTÄRELLE? FAIJA?

T. Aleksi

Sitä mitä tarkoitin...hikkk....hyvä oltiin päästy hääääääämatkalta kotiin niin se lllll u tka oli allasi

Jukka

Anna mun pojan olla! Kukaan muu meistä jaksa enää jankata noita ikivanhoja juttuja. Ryhdistäydy ja katso huomiseen!

T. Maaritti

Vierailija
2822/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääks teist Honkasist et onks Miki kotona? Eiku ai niin, voinhan mä sen iteki käydä tarkistaa. Ei mitään.

T. Eva

Mä oon menossa saunaan. Tuutko selänpesijäksi?

Miki

Vielä kysytkin! Sen verran rankka kokemus tossa takana et pitäs päästä poliisin hellään huomaan...

T. Eva

Mä sain potkut poliisista, mutta ei se nyt haittaa. Voin mä pamputtaa sua silti.

Miki

Voi Miki, sä oot mulle edelleen poliisi. Haluuks sä mua...?

T. Kiimainen Eva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2823/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää yks on tykittänyt tänään 50 sivua tätä kakkaa. Us-ko-ma-ton-ta. Kaunis aurinkoinen kevätsää ollut ja tämä pipipää käyttää vapaa-aikansa tällaiseen...huh huh. Jatka toki. Huomenna vielä 7-23 aikaa. Modeilla kivasti siivottavaa sitten tiistaiaamuna. Ei käy kateeksi.

Vierailija
2824/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faija nyt oikeesti!

T. Silja

Vierailija
2825/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas ne Honkasten kakarat läikyttivät jotain limppaa käytävälle. Meinasin taas kaatua. Vanhemmat eivät pidä mitään kuria!

T. Ismo

Pää kii möhömaha

Laila ja Matias

Tyttö nyt hiljaa! Ja sä homo lakkaat ahdistelemasta Kallea, muuten en vastaa seurauksista!

T. Ismo

Möhömaha, möhömaha hae vaan se faking maila ja työnnä se p*rseesees

Laila

Vierailija
2826/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas ne Honkasten kakarat läikyttivät jotain limppaa käytävälle. Meinasin taas kaatua. Vanhemmat eivät pidä mitään kuria!

T. Ismo

Olepa nyt ystävällinen... ja jätä mun naisystävän perhe rauhaan...

T. Noel

Taidanpa vasikoida susta Elinalle, että asensit sen asuntoon kameran!

T. Ismo

Vierailija
2827/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää yks on tykittänyt tänään 50 sivua tätä kakkaa. Us-ko-ma-ton-ta. Kaunis aurinkoinen kevätsää ollut ja tämä pipipää käyttää vapaa-aikansa tällaiseen...huh huh. Jatka toki. Huomenna vielä 7-23 aikaa. Modeilla kivasti siivottavaa sitten tiistaiaamuna. Ei käy kateeksi.

Luuletko säki että täällä vaan yks kirjottelee? Eihän tässä ois mitään hauskaa yksin. Ja mikä sä olet arvostelemaan mitä muut tekee. Ja tiedoks vaan, mä olen tänään ulkona käyny pariinki otteeseen.

Vierailija
2828/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkoot. Mulla on oikeus sotkea paikat uudestaan.

T. Eva

Vierailija
2829/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUISTAKAA IHMISOIKEUDET!

T. Heli

Vierailija
2830/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet käyttänyt kauniin kevätpäivän itse tällaisen lukemiseen...huh..huh....🤣🤣🤣

Vierailija
2831/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma, taas joku luulee et täällä vaan yks ihminen pitää hauskaa. Lol. Ei tätä kukaan yksin jaksais.

Vierailija
2832/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se teiltä valittajilta on pois mitä muut tekee? Tämä on keskustelupalsta, jonne luonnollisesti on tarkoitettu kirjoitella.

Vierailija
2833/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faija nyt oikeesti!

T. Silja

Jättäkää mut rauhaan...mulla ei ole enää perhettä..hik..

Jukka

Vierailija
2834/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä JA MONI MUU bilettää huomennaki ja aika rajusti!

T. Roosa

Vierailija
2835/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä ylimielisiä valittajia, jotka arvostelee muiden tekemisiä. Huoh. Surullista.

Vierailija
2836/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELÄIMILLE ÄÄNIOIKEUS!

T. Inka

Vierailija
2837/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääks teist Honkasist et onks Miki kotona? Eiku ai niin, voinhan mä sen iteki käydä tarkistaa. Ei mitään.

T. Eva

Mä oon menossa saunaan. Tuutko selänpesijäksi?

Miki

Vielä kysytkin! Sen verran rankka kokemus tossa takana et pitäs päästä poliisin hellään huomaan...

T. Eva

Mä sain potkut poliisista, mutta ei se nyt haittaa. Voin mä pamputtaa sua silti.

Miki

Voi Miki, sä oot mulle edelleen poliisi. Haluuks sä mua...?

T. Kiimainen Eva

Paremman puutteessa joo.

Miki

Vierailija
2838/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko säki että täällä vaan yks kirjottelee? Eihän tässä ois mitään hauskaa yksin. Ja mikä sä olet arvostelemaan mitä muut tekee. Ja tiedoks vaan, mä olen tänään ulkona käyny pariinki otteeseen.

Oon eri mutta hauskaa tässä oli, että täällä oli taas päivällä joku puolituntinen hiljaisuutta. Miksi juuri se pätkä? Miksi kaikki lopettaisi samaan aikaan? Ellei ole joku kaveriporukka joka täällä masinoi tätä.

Vierailija
2839/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taloyhtiö ei niin vaan sorru. Me noustaan uudestaan jos me kaadutaan.

T. Susu, pätevä puheenjohtaja

Vierailija
2840/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon eri mutta hauskaa tässä oli, että täällä oli taas päivällä joku puolituntinen hiljaisuutta. Miksi juuri se pätkä? Miksi kaikki lopettaisi samaan aikaan? Ellei ole joku kaveriporukka joka täällä masinoi tätä.

Koska Maarit ilmoitti pitävänsä breikin ja Eva meni päikkäreille. Oisko vaikka siks?

Ketju on lukittu.