Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Oon yksi kirjoittajista. Jos täällä ei ois muita kirjoittamassa mun kanssa, niin en todellakaan jaksais tätä eikä tässä ois mitään hauskaa. Mut täällä on niin hyvä porukka, joka toivon mukaan jatkaa tätä pitkään. Piristää arkea kummasti. Ei oo teiltä pois. Jatkakaa rinnalla omaa keskustelua.
TAASKO TÄÄLLÄ KIRJOITETAAN SARAN NIMISSÄ MULLE UHKAILUJA!
T. Katariina
Laila, tehdään pieni jekku möhömahalle. Kun se aukaisee asuntonsa oven ja astuu sisään, sen päälle tippuu ämpärillinen paskaa. Sen jälkeen möhomaha lopettaa turhasta valittamisen.
T. Matias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää yks on tykittänyt tänään 50 sivua tätä kakkaa. Us-ko-ma-ton-ta. Kaunis aurinkoinen kevätsää ollut ja tämä pipipää käyttää vapaa-aikansa tällaiseen...huh huh. Jatka toki. Huomenna vielä 7-23 aikaa. Modeilla kivasti siivottavaa sitten tiistaiaamuna. Ei käy kateeksi.
Luuletko säki että täällä vaan yks kirjottelee? Eihän tässä ois mitään hauskaa yksin. Ja mikä sä olet arvostelemaan mitä muut tekee. Ja tiedoks vaan, mä olen tänään ulkona käyny pariinki otteeseen.
Oon eri mutta hauskaa tässä oli, että täällä oli taas päivällä joku puolituntinen hiljaisuutta. Miksi juuri se pätkä? Miksi kaikki lopettaisi samaan aikaan? Ellei ole joku kaveriporukka joka täällä masinoi tätä.
Koska Maarit ilmoitti pitävänsä breikin ja Eva meni päikkäreille. Oisko vaikka siks?
Mitä viddua sä täällä notkut kellon kanssa ottamassa aikaa? Painu v******.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääks teist Honkasist et onks Miki kotona? Eiku ai niin, voinhan mä sen iteki käydä tarkistaa. Ei mitään.
T. Eva
Mä oon menossa saunaan. Tuutko selänpesijäksi?
MikiVielä kysytkin! Sen verran rankka kokemus tossa takana et pitäs päästä poliisin hellään huomaan...
T. Eva
Mä sain potkut poliisista, mutta ei se nyt haittaa. Voin mä pamputtaa sua silti.
MikiVoi Miki, sä oot mulle edelleen poliisi. Haluuks sä mua...?
T. Kiimainen Eva
Paremman puutteessa joo.
Miki
Noni, pitiks sunki pilata mun fiilikset?! Onks Lasse ainoo johon mä voin luottaa?
T. Eva
Huoh, kai se pitää taas luikauttaa:
Valittajat nousee siivilleen
Ne lentää suoraan siniseen
Valoon auringon niiden valitus katoaa
T. Inka ja Teemu
Vierailija kirjoitti:
Laila, tehdään pieni jekku möhömahalle. Kun se aukaisee asuntonsa oven ja astuu sisään, sen päälle tippuu ämpärillinen paskaa. Sen jälkeen möhomaha lopettaa turhasta valittamisen.
T. Matias
Sit napataan kaupan avaimet ja haetaan bissee.
Laila
Vierailija kirjoitti:
Tää yks on tykittänyt tänään 50 sivua tätä kakkaa. Us-ko-ma-ton-ta. Kaunis aurinkoinen kevätsää ollut ja tämä pipipää käyttää vapaa-aikansa tällaiseen...huh huh. Jatka toki. Huomenna vielä 7-23 aikaa. Modeilla kivasti siivottavaa sitten tiistaiaamuna. Ei käy kateeksi.
Voin soittaa taas Monistajan ja Ilmiantajan paikalle jos tykkäät heistä enemmän.
T. Orvokki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääks teist Honkasist et onks Miki kotona? Eiku ai niin, voinhan mä sen iteki käydä tarkistaa. Ei mitään.
T. Eva
MikiVielä kysytkin! Sen verran rankka kokemus tossa takana et pitäs päästä poliisin hellään huomaan...
T. Eva
Mä sain potkut poliisista, mutta ei se nyt haittaa. Voin mä pamputtaa sua silti.
T. Kiimainen Eva
Paremman puutteessa joo.
MikiNoni, pitiks sunki pilata mun fiilikset?! Onks Lasse ainoo johon mä voin luottaa?
T. Eva
Vauhtia nyt! Sauna-aikaa tuhraantuu tässä lätistessä, hopihopi
Miki
Kuulka pitäkääpä valittajat jälleen ne suunne kiinni. Mä vaan tarkotan et te haluutte vaan hyväksyä juonipaljastukset, spekuloinnit siis ihan vaan tollaset mitkä teitä miellyttää. Noi teidän valitukset hukkuu tonne muiden viestien joukkuun ja sinne ne jääkin ja huomenna te räyhäätte ihan jostain muusta.
T. Hanna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eva
T. Eva
T. Kiimainen Eva
Paremman puutteessa joo.
MikiNoni, pitiks sunki pilata mun fiilikset?! Onks Lasse ainoo johon mä voin luottaa?
T. Eva
Miki
Mähän en enää sulta munaa ota.
T. Eva
AARON KÄTYRIT VOI YRITTÄÄ PYSÄYTTÄÄ MUT MÄ EN LUOVUTA!
T. Laura
Kiinnostasko valittajia Heiskasmatkojen koko perheen pakettiloma helvettiin?
T. Heiskanen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eva
T. Eva
T. Kiimainen Eva
Paremman puutteessa joo.
T. Eva
MikiMähän en enää sulta munaa ota.
T. Eva
Kysyn sitten Lassen saunakaveriks.
Miki
Tunti vielä bileitä jäljellä! Kaikki irti vielä mikä lähtee!
T. Markus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eva
T. Eva
T. Kiimainen Eva
Paremman puutteessa joo.
T. Eva
MikiMähän en enää sulta munaa ota.
T. Eva
Kysyn sitten Lassen saunakaveriks.
Miki
Sen kun. Mä ootan Lassee makkaris ja valmistelen sille ihanan illan.
T. Eva
Tänne on myös tullu monta viestiä yhtäaikaa. Saa olla aikamoinen taikuri että saa ne laitettua ne kaikki samalla kellon lyömällä.
On se jännä että jotkut luulee et modit vois polkee mun ihmisoikeuksia kirjoittaa KESKUSTELUPALSTALLE. Poistakoon vaan mun viestejä mut mä ja MONI MUU tulee takaisin!
T. Heli
Onks kello jo kymmene?
T. Maarit
Parempi jättää huomioimatta.