Mitä miehesi tekee tällähetkellä? :)
Kommentit (156)
Istuskelee pihalla, grillaa ja polttelee pilvee.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:56"]
Omani nukuttaa lasta olohuoneessa:)
[/quote]
veljensä ja enonsa luona colchesterin ja lontoon väliä reissaten :)
tulloo pian kotio.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:58"]
Vaihtaa kakkavaippaa tytölle ja sen jälkeen vie sen nukkuu
[/quote]
Et oo opastanut, että laittais puhtaan vaipan? Olis vauvankin kivempi nukkua...
Lähti just kauppaan hakemaan mulle vanulappuja ja karkkipussin, sen jälkeen painelee koiran kanssa iltalenkille. On ollut vähän raskas päivä, niin haluaa vähän hemmotella. <3
Luultavasti jotain noista:
A)Pelaa sotapeliä ja huutaa "tapa se, jes, mee sinne, eieieie!!!"
B)yrittää rullata pyörätuolillaan mahdollisimman nopeasti kämpän ympäri
C)puhuu äitinsä ja tyttärensä kanssa
D)on matkalla mun työpaikalle vaivalloisesti kepeillä kävellen kattomaan voisko se auttaa jotenkin.
Oon yövuorossa ja sillä vähän tylsää kun ei omalle työpaikalle pääse jalka paketissa.
Hän kokkaa keittiössä jotain lämmintä ruokaa meille molemmille, resepti omasta päästä. Tuoksuu jo hyvältä.
Nukahti viereeni :D Piti vain hetki pötkötellä. Rankka työpäivä takana ja vähän kipeänä.
Istuu mun vieressä autossa, nukkuu.
Sillä oli kisat tänään ja ihan poikki. Silmät meni heti kiinni kun istui autoon. Taitaa olla tulossa flunssaan. :/
Istun sen sylissä, se kattoo leffaa ja mä selaan av:ta. Kohta nukkumaan :)
Ämmät..ämmät. ..elämä pyörii ukkojen ympärillä..... .kuka mies kyselee mitä naikkonen nyt juuri tekee.??? Yäk!!
Treeneissä/hakemassa meille ruokaa, en kyselylyt aikatauluja. Heseä teki mieli ja ei olla syöty koko kuukautena kuin kotiruokaa. Muuten ei oltais lipsuttu mässämään, mutta miehellä krapulaa pukkaa :D
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:33"]Ämmät..ämmät. ..elämä pyörii ukkojen ympärillä..... .kuka mies kyselee mitä naikkonen nyt juuri tekee.??? Yäk!!
[/quote]
Opettele kirjoittamaan asiat selkeämmin, ja miljoonien pilkkujen sijasta voi käyttää PILKKUA. En saanut selvää, mitä viestilläsi tarkoitit.
Treenaa vatsalihaksia. Kohta luultavasti siirtyy selkään.
Juomassa jossain jonkun kanssa...
On lapsen jalkapallojoukkueen vanhempainillassa