Mitä miehesi tekee tällähetkellä? :)
Kommentit (156)
Lukee sängyssä kirjaa ja luultavasti kohta nukahtaa.
Meni vaihtaa vaipan 2-vuotiaalle pojallemme.
Nyrkkeilee. Kuuluu vaan pauke potkuista ja kovimmista lyönneistä. Kohta varmaan menee vielä iltalenkille.
Kaivaa nenää ja piereskelee paljon, samalla kun lukee jotain sotakirjaa. Kai se tehostaa sodan ääniä. :D
Kannattelee läppäriäni koska minulla on masu pipi enkä voi pitää tietokonetta mahani päällä kun yritän katsoa Pregnant in heelsiä.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:23"]Luultavasti jotain noista:
A)Pelaa sotapeliä ja huutaa "tapa se, jes, mee sinne, eieieie!!!"
B)yrittää rullata pyörätuolillaan mahdollisimman nopeasti kämpän ympäri
C)puhuu äitinsä ja tyttärensä kanssa
D)on matkalla mun työpaikalle vaivalloisesti kepeillä kävellen kattomaan voisko se auttaa jotenkin.
Oon yövuorossa ja sillä vähän tylsää kun ei omalle työpaikalle pääse jalka paketissa.
[/quote]
Tää mielikuva :DD
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:32"]Kaivaa nenää ja piereskelee paljon, samalla kun lukee jotain sotakirjaa. Kai se tehostaa sodan ääniä. :D
[/quote]
:D
Mässyttää herkkuja ja lihoaa kuten joka ilta.
On pelaamassa jalkapalloa ja tulee toivottavasti ehjänä kotiin. Sitä ei ole tapahtunut kovinkaan montaa kertaa tänä kesänä.
Suikussa. Huljuttelee muniaan. Saattaapi runkatakin.
Kaivaa nenää ja pelaa puhelimella The Simpsoneita. Ikä: 25-vuotta.
On hakemassa mulle lähikaupasta siideriä. Istun ite jo valmiina sohvalla herkuttelemassa pannarilla. T. siiderivalas
Lukee netistä sm-liigasta uutisia ja katotaan samalla panttilainaamoa :)
Kuorii kyssäkaalia (ja kiroilee vähän). :D
Asentaa modeja Fall out new vegasii
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:58"]Laittaa ruokaa ja käski juuri syömään. Poistun hetkeksi av:lta. :)
[/quote]
Et oo vielä opetellut - syödessä vois kai hyvin selata av.ta samalla... :-)
[/quote]
En oo. :D :D Tulin jo takaisin. Nyt mies täyttää astianpesukonetta...