Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisuhteen tarkoitus pönkittää itsetuntoa?

Vierailija
25.08.2015 |

Jos seurustelen Minnan kanssa miksi en saisi haaveilla paremmasta? Mikä siinä on niin väärää toista osapuolta kohtaan? Mikä parisuhteen tarkoitus on? Varmasti monelle uskollisuus, mutta onko haaveilu uskottomuutta?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:19"]Tunnen yhden kaltaisesi. Hänkin pönkitti itsetuntoaan se.urustelemalla ballerinojen ja mallien kanssa. Arvaa mitä? Nyt on kaveri vähän pullea, keski-ikäinen vanhapoika. Hänen elämänsä Minnat on kukin onnellisia aviomiestensä kanssa.

sullakin jää luu käteen. Kasvapa aikuiseksi.
[/quote]

Näin. Kaikkea ei saa.

Vierailija
42/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:48"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:35"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:49"]Jätä Minna ja jatka omahyvästä ajattelutapaa, puolison kunnioittamisesta tietoakaan. [/quote] Mitä omahyväistä siinä on että tiedostan maailmassa olevan kauniimpia ja luonteeltaan ihanampia naisia? Jos pitää yhtä ihmistä ihanana tarkoittaako se että hän on maailman ainoa ihana eikä häntä ihanampaa voi olla olemassa? Ap [/quote]Miten niin luonteeltaan ihanampia naisia? Miksi olet puolisosi kanssa, jos tiedostat, että on luonteeltaan ihanampia naisia? Kai ymmärrät, että kukaan nainen ei ole luonteeltaan täydellinen. [/quote] En minä sanonutkaan että olisi olemassa luonteeltaan täydellistä naista. Miksikö olen Minnan kanssa? Kuten jo sanoin meillä on kivaa yhdessä. Pitäisikö minun jättää Minna koska hän ei ole mielestäni maailman kaunein ja ihanin? Ap [/quote]Jos sinusta maailmassa on paljonkin naisia, joiden luonteet olisivat ihanampia, kuin nykyisen kumppanisi, niin kyllä, sinun pitäisi todellakin jättää Minna. [/quote] Voi helvetti :D Entä jos tiedän että maailmassa on myös kauniimpia naisia kuin hän? Pitääkö mun siinäkin tapauksessa jättää hänet? Ap [/quote] todellakin, koska omapuoliso pitäisi olla se ketä rakastat, kuka on se komein/ kaunein sun maailmasssas ja kukaan ei pääse teidän väliin edes nuppineulalla! [/quote] Sinäkö sen päätät kuinka tärkeää jollekin on se rakastaako kumppani ja kuinka paljon? En tarkoita ettenkö rakastaisi kumppaniani mutta JOS en rakastaisi ja se olisi Minnalle ok niin mikä siinä olisi niin väärin? Ap [/quote] eli olet kertonut Minnalle ja se on ok?!!

[/quote]

Etkö ymmärrä lukemaasi? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:48"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:35"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:49"]Jätä Minna ja jatka omahyvästä ajattelutapaa, puolison kunnioittamisesta tietoakaan. [/quote] Mitä omahyväistä siinä on että tiedostan maailmassa olevan kauniimpia ja luonteeltaan ihanampia naisia? Jos pitää yhtä ihmistä ihanana tarkoittaako se että hän on maailman ainoa ihana eikä häntä ihanampaa voi olla olemassa? Ap [/quote]Miten niin luonteeltaan ihanampia naisia? Miksi olet puolisosi kanssa, jos tiedostat, että on luonteeltaan ihanampia naisia? Kai ymmärrät, että kukaan nainen ei ole luonteeltaan täydellinen. [/quote] En minä sanonutkaan että olisi olemassa luonteeltaan täydellistä naista. Miksikö olen Minnan kanssa? Kuten jo sanoin meillä on kivaa yhdessä. Pitäisikö minun jättää Minna koska hän ei ole mielestäni maailman kaunein ja ihanin? Ap [/quote]Jos sinusta maailmassa on paljonkin naisia, joiden luonteet olisivat ihanampia, kuin nykyisen kumppanisi, niin kyllä, sinun pitäisi todellakin jättää Minna. [/quote] Voi helvetti :D Entä jos tiedän että maailmassa on myös kauniimpia naisia kuin hän? Pitääkö mun siinäkin tapauksessa jättää hänet? Ap [/quote] todellakin, koska omapuoliso pitäisi olla se ketä rakastat, kuka on se komein/ kaunein sun maailmasssas ja kukaan ei pääse teidän väliin edes nuppineulalla! [/quote] Sinäkö sen päätät kuinka tärkeää jollekin on se rakastaako kumppani ja kuinka paljon? En tarkoita ettenkö rakastaisi kumppaniani mutta JOS en rakastaisi ja se olisi Minnalle ok niin mikä siinä olisi niin väärin? Ap [/quote] eli olet kertonut Minnalle ja se on ok?!!

[/quote]

Etkö ymmärrä lukemaasi? Ap
[/quote] ja sä et osaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen!

Vierailija
44/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:25"]

Rakkaus ei ole kaupankäyntia, jossa pyritään saamaan suurin mahdollinen hyöty. Rakkaus on sitoutumista, toisen edun huomioon ottamista, yhteistyötä, yhteisen elämän rakentamista. Et rakasta, jos suhteessa koko ajan toivot saavasi paremman. Rakkaus ei ole tunne, vaan taitoa, jota sinulla, ap, ei vielä ole. 

[/quote]

Rakkaus sitä ja rakkaus tätä. Lopettakaa jo niiden Harlekiinien lukeminen. Ap

Vierailija
45/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:48"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:35"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:49"]Jätä Minna ja jatka omahyvästä ajattelutapaa, puolison kunnioittamisesta tietoakaan. [/quote] Mitä omahyväistä siinä on että tiedostan maailmassa olevan kauniimpia ja luonteeltaan ihanampia naisia? Jos pitää yhtä ihmistä ihanana tarkoittaako se että hän on maailman ainoa ihana eikä häntä ihanampaa voi olla olemassa? Ap [/quote]Miten niin luonteeltaan ihanampia naisia? Miksi olet puolisosi kanssa, jos tiedostat, että on luonteeltaan ihanampia naisia? Kai ymmärrät, että kukaan nainen ei ole luonteeltaan täydellinen. [/quote] En minä sanonutkaan että olisi olemassa luonteeltaan täydellistä naista. Miksikö olen Minnan kanssa? Kuten jo sanoin meillä on kivaa yhdessä. Pitäisikö minun jättää Minna koska hän ei ole mielestäni maailman kaunein ja ihanin? Ap [/quote]Jos sinusta maailmassa on paljonkin naisia, joiden luonteet olisivat ihanampia, kuin nykyisen kumppanisi, niin kyllä, sinun pitäisi todellakin jättää Minna. [/quote] Maailma ois muuten aika tyhjillään ja parisuhteessa olevia melko minimaalisesti jos kaikki meistä olisivat sen mielestämme parhaimman näköisen ja luonteeltaan ihanimman kanssa. Ap

[/quote]Unohda nyt jo se ulkonäkö. Ei minusta ole mitään ihmeellistä siinä, että parisuhteeseen lähdetään vain sellaisen ihmisen kanssa, jonka luonne koetaan niin ihanaksi, ettei muuta enää tarvitse etsiä. Varsinkin, kun tiedetään, että luonteeltaan täydellistä ihmistä ei ole eikä vaihtaminen näin ollen välttämättä paranna tilannetta.

Vierailija
46/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:48"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:35"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:49"]Jätä Minna ja jatka omahyvästä ajattelutapaa, puolison kunnioittamisesta tietoakaan. [/quote] Mitä omahyväistä siinä on että tiedostan maailmassa olevan kauniimpia ja luonteeltaan ihanampia naisia? Jos pitää yhtä ihmistä ihanana tarkoittaako se että hän on maailman ainoa ihana eikä häntä ihanampaa voi olla olemassa? Ap [/quote]Miten niin luonteeltaan ihanampia naisia? Miksi olet puolisosi kanssa, jos tiedostat, että on luonteeltaan ihanampia naisia? Kai ymmärrät, että kukaan nainen ei ole luonteeltaan täydellinen. [/quote] En minä sanonutkaan että olisi olemassa luonteeltaan täydellistä naista. Miksikö olen Minnan kanssa? Kuten jo sanoin meillä on kivaa yhdessä. Pitäisikö minun jättää Minna koska hän ei ole mielestäni maailman kaunein ja ihanin? Ap [/quote]Jos sinusta maailmassa on paljonkin naisia, joiden luonteet olisivat ihanampia, kuin nykyisen kumppanisi, niin kyllä, sinun pitäisi todellakin jättää Minna. [/quote] Maailma ois muuten aika tyhjillään ja parisuhteessa olevia melko minimaalisesti jos kaikki meistä olisivat sen mielestämme parhaimman näköisen ja luonteeltaan ihanimman kanssa. Ap

[/quote]Unohda nyt jo se ulkonäkö. Ei minusta ole mitään ihmeellistä siinä, että parisuhteeseen lähdetään vain sellaisen ihmisen kanssa, jonka luonne koetaan niin ihanaksi, ettei muuta enää tarvitse etsiä. Varsinkin, kun tiedetään, että luonteeltaan täydellistä ihmistä ei ole eikä vaihtaminen näin ollen välttämättä paranna tilannetta.

[/quote]

Ei se parisuhde sen kummempi ole kuin ystävsyyssuhdekaan. Toisessa vaan olla intiimissä kanssakäymisessä ja ollaan uskollisia toiselle (tai ei aina edes olla, sillä kaikki eivät halua seksiä tai ole yksiavioisia). Mutta jos kaksi ihmistä seurustelevat, eli heillä on mukavaa yhdessä ja tekevät asioita, harrastavat seksiä, haluavat olla uskollisia, miksi siitä pitäisi puhua jonain "vuosisadan rakkaustarinana"? Olette lukeneet liikaa rakkausromaaneja tai sitten elätte vieläkin jossain pikkutytön prinsessaunelmissa. Herätkää jo. Miksi kaikesta pitää tehdä niin dramaattista? Ap

Vierailija
47/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:48"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:35"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:49"]Jätä Minna ja jatka omahyvästä ajattelutapaa, puolison kunnioittamisesta tietoakaan. [/quote] Mitä omahyväistä siinä on että tiedostan maailmassa olevan kauniimpia ja luonteeltaan ihanampia naisia? Jos pitää yhtä ihmistä ihanana tarkoittaako se että hän on maailman ainoa ihana eikä häntä ihanampaa voi olla olemassa? Ap [/quote]Miten niin luonteeltaan ihanampia naisia? Miksi olet puolisosi kanssa, jos tiedostat, että on luonteeltaan ihanampia naisia? Kai ymmärrät, että kukaan nainen ei ole luonteeltaan täydellinen. [/quote] En minä sanonutkaan että olisi olemassa luonteeltaan täydellistä naista. Miksikö olen Minnan kanssa? Kuten jo sanoin meillä on kivaa yhdessä. Pitäisikö minun jättää Minna koska hän ei ole mielestäni maailman kaunein ja ihanin? Ap [/quote]Jos sinusta maailmassa on paljonkin naisia, joiden luonteet olisivat ihanampia, kuin nykyisen kumppanisi, niin kyllä, sinun pitäisi todellakin jättää Minna. [/quote] Voi helvetti :D Entä jos tiedän että maailmassa on myös kauniimpia naisia kuin hän? Pitääkö mun siinäkin tapauksessa jättää hänet? Ap [/quote]Kauneudesta on tässä vaiheessa ihan turha edes puhua. Ihminen kun tuppaa vanhetessaan myös ulkonäöllisesti muuttumaan, joten sen varaan ei voi pitkää parisuhdetta perustaa. [/quote] Luonneko ei muutu? Kyllä mun luonne on muuttunut ja paljonkin vuosien aikana ja tulee varmasti myös muuttumaan. Ap

[/quote]Mutta ei niin väistämättä ja radikaalisti kuin ulkonäkö muuttuu.

Vierailija
48/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:21"]

Naisena ymmärrän kyllä mitä tarkoitat (vaikka onkin aika selvä provo), mutta voin kertoa, että monikaan nainen ei vaan suostu myöntämään sitä tosiasiaa, että oma rakas mies saattaa vielä huomata muitakin naisia maailmassa. Mutta tämä toimii tietysti myös toisinpäin. Vaatii tietoista päätöstä olla ''etsimättä'' parempaa ehdokasta, mikä voikin olla hankalaa.

[/quote]Huomaaminen on aika kaukana tuosta ap:n asenteesta. "Olen nyt tässä parisuhteessa, kunnes löydän paremman." Nyt itse asiassa ymmärrän ketjun otsikonkin. Sitähän tuo juuri ap:lla on.

Vierailija
49/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:38"]

Ei se parisuhde sen kummempi ole kuin ystävsyyssuhdekaan. Toisessa vaan olla intiimissä kanssakäymisessä ja ollaan uskollisia toiselle (tai ei aina edes olla, sillä kaikki eivät halua seksiä tai ole yksiavioisia). Mutta jos kaksi ihmistä seurustelevat, eli heillä on mukavaa yhdessä ja tekevät asioita, harrastavat seksiä, haluavat olla uskollisia, miksi siitä pitäisi puhua jonain "vuosisadan rakkaustarinana"? Olette lukeneet liikaa rakkausromaaneja tai sitten elätte vieläkin jossain pikkutytön prinsessaunelmissa. Herätkää jo. Miksi kaikesta pitää tehdä niin dramaattista? Ap

[/quote]

Jos olette asiasta puhuneet ja molemmat ovat aidosti tuota mieltä, niin mikäs siinä. Mutta jos toinen osapuoli suunnittelee yhteistä loppuelämää ja esim lapsia, niin silloin tuo ei ole oikein. Eikö tämä nyt ole ihan itsestäänselvää?

Et ilmeisesti ainakaan lapsia aio hankkia.

Vierailija
50/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:49"]Jätä Minna ja jatka omahyvästä ajattelutapaa, puolison kunnioittamisesta tietoakaan. [/quote] Mitä omahyväistä siinä on että tiedostan maailmassa olevan kauniimpia ja luonteeltaan ihanampia naisia? Jos pitää yhtä ihmistä ihanana tarkoittaako se että hän on maailman ainoa ihana eikä häntä ihanampaa voi olla olemassa? Ap

[/quote]Miten niin luonteeltaan ihanampia naisia? Miksi olet puolisosi kanssa, jos tiedostat, että on luonteeltaan ihanampia naisia? Kai ymmärrät, että kukaan nainen ei ole luonteeltaan täydellinen.
[/quote]

En minä sanonutkaan että olisi olemassa luonteeltaan täydellistä naista. Miksikö olen Minnan kanssa? Kuten jo sanoin meillä on kivaa yhdessä. Pitäisikö minun jättää Minna koska hän ei ole mielestäni maailman kaunein ja ihanin? Ap

[/quote]

Aivan! Ehkä ap tajuaa että se maailmassa on kauniimpia ja varmaan ihanempiakin naisia kuin minna, mutta minna on ap:n tasoinen nainen. Ap tietää ettei tule todennäköiseati koskaan saamaan sitä maailman kauneinta ja ihaninta naista, niin miksei olla minnan kanssa jonka kanssa synkkaa ja on hyvä olla.

Ei ihme että te mammat roikutte niissä tasoanne huonommissa ääliömiehissänne kun luulette ettei parempia ole..maailma on pullollaan toistaan "parempia" miehiä.

Sen sijaan en tajua mistä ap nyt haaveilee. Haaveilet minnan vaihtamisesta vai ylipäätään kuolaat kuumempien naisten perään? Ensimmäinen ehkä typerää jos teillä kaikki hyvin, jälkimmäinen ihan normaalia kunhan et yritä niitä muita naisia ollessasi minnan kanssa.

Vierailija
51/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:35"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:49"]Jätä Minna ja jatka omahyvästä ajattelutapaa, puolison kunnioittamisesta tietoakaan. [/quote] Mitä omahyväistä siinä on että tiedostan maailmassa olevan kauniimpia ja luonteeltaan ihanampia naisia? Jos pitää yhtä ihmistä ihanana tarkoittaako se että hän on maailman ainoa ihana eikä häntä ihanampaa voi olla olemassa? Ap [/quote]Miten niin luonteeltaan ihanampia naisia? Miksi olet puolisosi kanssa, jos tiedostat, että on luonteeltaan ihanampia naisia? Kai ymmärrät, että kukaan nainen ei ole luonteeltaan täydellinen. [/quote] En minä sanonutkaan että olisi olemassa luonteeltaan täydellistä naista. Miksikö olen Minnan kanssa? Kuten jo sanoin meillä on kivaa yhdessä. Pitäisikö minun jättää Minna koska hän ei ole mielestäni maailman kaunein ja ihanin? Ap

[/quote]Jos sinusta maailmassa on paljonkin naisia, joiden luonteet olisivat ihanampia, kuin nykyisen kumppanisi, niin kyllä, sinun pitäisi todellakin jättää Minna.
[/quote]

Voi helvetti :D Entä jos tiedän että maailmassa on myös kauniimpia naisia kuin hän? Pitääkö mun siinäkin tapauksessa jättää hänet? Ap
[/quote] todellakin, koska omapuoliso pitäisi olla se ketä rakastat, kuka on se komein/ kaunein sun maailmasssas ja kukaan ei pääse teidän väliin edes nuppineulalla!
[/quote]

No nyt on pinnallista! Entä jos joku päivä sinua vastaan kävelee mies joka on komeampi kuin omasi? Jätätkö heti miehesi koska kukaan ei voi olla komeampi? Ja jos et onnnistu saamaan omaksesi maailman komeinta miestä niin onko seurustelu osaltasi kielletty loppuelämäksesi?

Todellakin säälin nyt teitä miesraukkoja jotka joutuu elämään naisten ja niiden juttujen kanssa!,

Vierailija
52/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:35"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:49"]Jätä Minna ja jatka omahyvästä ajattelutapaa, puolison kunnioittamisesta tietoakaan. [/quote] Mitä omahyväistä siinä on että tiedostan maailmassa olevan kauniimpia ja luonteeltaan ihanampia naisia? Jos pitää yhtä ihmistä ihanana tarkoittaako se että hän on maailman ainoa ihana eikä häntä ihanampaa voi olla olemassa? Ap [/quote]Miten niin luonteeltaan ihanampia naisia? Miksi olet puolisosi kanssa, jos tiedostat, että on luonteeltaan ihanampia naisia? Kai ymmärrät, että kukaan nainen ei ole luonteeltaan täydellinen. [/quote] En minä sanonutkaan että olisi olemassa luonteeltaan täydellistä naista. Miksikö olen Minnan kanssa? Kuten jo sanoin meillä on kivaa yhdessä. Pitäisikö minun jättää Minna koska hän ei ole mielestäni maailman kaunein ja ihanin? Ap [/quote] Aivan! Ehkä ap tajuaa että se maailmassa on kauniimpia ja varmaan ihanempiakin naisia kuin minna, mutta minna on ap:n tasoinen nainen. Ap tietää ettei tule todennäköiseati koskaan saamaan sitä maailman kauneinta ja ihaninta naista, niin miksei olla minnan kanssa jonka kanssa synkkaa ja on hyvä olla. Ei ihme että te mammat roikutte niissä tasoanne huonommissa ääliömiehissänne kun luulette ettei parempia ole..maailma on pullollaan toistaan "parempia" miehiä. Sen sijaan en tajua mistä ap nyt haaveilee. Haaveilet minnan vaihtamisesta vai ylipäätään kuolaat kuumempien naisten perään? Ensimmäinen ehkä typerää jos teillä kaikki hyvin, jälkimmäinen ihan normaalia kunhan et yritä niitä muita naisia ollessasi minnan kanssa.

[/quote]Tämähän on paradoksi. Ei ole olemassa täydellistä miestä eikä näin ollen tietyn pisteen jälkeen enää löydy parempia. Jotkut ovat sopivampia kuin toiset, mutta kun löytää tarpeeksi hyvän, se ei enää vaihtamalla parane. Sen jälkeen vain kyse tylsistymisestä ja vaihtelunhalusta.

Vierailija
53/78 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:43"]

Naisilla ei ole kunnianhimoa, joten he eivät ymmärrä tätä. Mies haluaa aina paremman kuin toisella miehellä, me ollaan kilpailuhenkisiä ja kunnianhimoisia sillä tavalla. Naiset tyytyvät tylsään keskitiehen. Kyllä jokainen mies haaveilee aina vielä seuraavasta vähän paremmasta naisesta ketä kainalossa voi tuntea itsensä alffaksi kun kaupungilla kävelee.

[/quote]

Summa summarum: Parisuhteen on tarkoitus pönkittää itsetuntoa.

Vierailija
54/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:01"]Kuten trolli itsekin tietää, toki parisuhteella voi pönkittää itsetuntoaan, mutta tietenkään kukaan ei halua tietoisesti olla suhteessa jossa oma osa on pönkittää toisen itsetuntoa tai pitää paikkaa kun toinen etsii parempaa. Voihan sitä valehdella ihmisille niin paljon kuin haluaa. Voi valehdella puolisolle että rakastaa, mutta tietysti helpoimmalla pääsee jos valehtelee sen koko puolison. Miksei saman tien kertoisi tarinaa siitä täydellisestä naisestaan sen sijaan että sekaantuisi koko siihen sotkuun mikä todennäköisesti seuraa siitä jos mukana kuviossa on oikeita naisia?   [/quote] Mikä tässä nyt on kusetusta? Suhteemme Minnan kanssa on siis pelkkää valhetta koska hän ei ole mielestäni maailman kaunein ja ihanin? Odotatteko te parisuhteenne olevan sitä että mies palvoo teitä? Ja että itsekin palvotte miestänne? Ap

[/quote]

Eihän tässä ole mitään järkeä. Kukaan ei ole väittänyt että mies voisi seurustella vain sellaisen naisen kanssa joka olisi maailman kaunein ja ihanin.

Tämä ap:n kuvitteellinen nainen voisi (jos olisi todellinen) hyvin olla tyytyväinen ihan samaan sitoumuksen tasoon kuin toinenkin osapuoli. Jos ei valehtele rakastavansa jne. niin mitä väliä. Kukapa meistä ei olisi deittaillut yhtä sun toistakin sammakkoa ennen kuin löytää paremman?

Voisihan ap sitten jos jonkunsortin naisen, ei kovin haluttavan, viimein löytää yksinkertaisesti vältellä aihetta. On se parempi kuin valehdella ettetkö olisi aktiivisesti etsimässä jotakuta parempaa. Et vain ota kantaa kovin pitkälle tulevaisuuteen, sitä ovat ihmiset tehneet kautta aikojen.

Vierailija
55/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:41"]

Naisena ymmärrän kyllä mitä tarkoitat (vaikka onkin aika selvä provo), mutta voin kertoa, että monikaan nainen ei vaan suostu myöntämään sitä tosiasiaa, että oma rakas mies saattaa vielä huomata muitakin naisia maailmassa. Mutta tämä toimii tietysti myös toisinpäin. Vaatii tietoista päätöstä olla ''etsimättä'' parempaa ehdokasta, mikä voikin olla hankalaa.

[/quote]Huomaaminen on aika kaukana tuosta ap:n asenteesta. "Olen nyt tässä parisuhteessa, kunnes löydän paremman." Nyt itse asiassa ymmärrän ketjun otsikonkin. Sitähän tuo juuri ap:lla on.

[/quote]

Mitä sitä kieltämään, että varmasti suhteemme päättyy jossain vaiheessa eroon kuten niin monilla muillakin. Mikä siinä on niin värää tiedostaa tämä seikka? Tuleeko se joillekin siis oikeasti yllätyksenä, että voivat joskus erota? Kuinka naiivi pitää olla, jos ei ymmärrä että oma suhde voi loppua ihan yhtälailla kuin monien muidenkin suhde. Miksi siis kieltäisin sen tosiasian, että saatan joskus vielä ihastua tulisesti johonkin toiseen ja haluta erota nykyisestäni? Niin monille ihmisille käy, eikä siinä ole mitään väärää. Ei meidän kenenkään tarvitse jäädä suhteeseen, jos tunnemme ettei se ole enää sitä, mitä haluamme.

Se, että minä tiedostan tämän ei tarkoita että olisin haku päällä. Minä en käy baareissa tai yritä iskeä kaduilla naisia, mutta tiedostan sen tosiasian, että jossain vaiheessa voin ihastua toiseen naiseen ja jos hyvin käy, saatan aloittaa suhteenkin hänen kanssaan, jos tiedän ihastumisen olevan molemminpuolista. Ensin tottakai lopetan suhteen nykyisen kanssa.

Mikä tekee minusta kusipään? Se, että olen realisti?

Ap

Vierailija
56/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:21"]Naisena ymmärrän kyllä mitä tarkoitat (vaikka onkin aika selvä provo), mutta voin kertoa, että monikaan nainen ei vaan suostu myöntämään sitä tosiasiaa, että oma rakas mies saattaa vielä huomata muitakin naisia maailmassa. Mutta tämä toimii tietysti myös toisinpäin. Vaatii tietoista päätöstä olla ''etsimättä'' parempaa ehdokasta, mikä voikin olla hankalaa.
[/quote]

Kun tarpeeksi rakastaa jne niin ei ole tarvetta etsiä parempaa. Kriteerit on silloin aika kovat ja pitää antaa jo itsestäänkin jotain silloin jos joku toinen menee oman puolison edelle. Tällaisissa parisuhteissa on jo rakoja ja tilaa muille ihmisille.

Vierailija
57/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:41"]

[/quote]

Mitä sitä kieltämään, että varmasti suhteemme päättyy jossain vaiheessa eroon kuten niin monilla muillakin. Mikä siinä on niin värää tiedostaa tämä seikka? Tuleeko se joillekin siis oikeasti yllätyksenä, että voivat joskus erota? Kuinka naiivi pitää olla, jos ei ymmärrä että oma suhde voi loppua ihan yhtälailla kuin monien muidenkin suhde. Miksi siis kieltäisin sen tosiasian, että saatan joskus vielä ihastua tulisesti johonkin toiseen ja haluta erota nykyisestäni? Niin monille ihmisille käy, eikä siinä ole mitään väärää. Ei meidän kenenkään tarvitse jäädä suhteeseen, jos tunnemme ettei se ole enää sitä, mitä haluamme.

Se, että minä tiedostan tämän ei tarkoita että olisin haku päällä. Minä en käy baareissa tai yritä iskeä kaduilla naisia, mutta tiedostan sen tosiasian, että jossain vaiheessa voin ihastua toiseen naiseen ja jos hyvin käy, saatan aloittaa suhteenkin hänen kanssaan, jos tiedän ihastumisen olevan molemminpuolista. Ensin tottakai lopetan suhteen nykyisen kanssa.

Mikä tekee minusta kusipään? Se, että olen realisti?

Ap

[/quote]Se, että tiedostaa eron mahdollisuuden on ihan eri asia, kuin se, että ajattelee maailman olevan täynnä parempia naisia, kuin se oma.

Entäs ne lapset? Et ilmeisesti niitä ajatellut hankkia?

Vierailija
58/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n pointit voivat olla tosia (joo on vaikea saada suhdetta kestämään ikuisesti jne) mutta eivät vastaa ollenkaan otsikkoa, kuten hän hyvin tietää. Voihan sitä ruveta päivittelemättä ihmisten reaktioita kun laittaa otsikoksi vaikka että "vihaan naisia ja haluan tappaa niitä" ja sitten kaikissa viesteissä kertoo että on outoa miten naiset niin rageavat siitä että joku kertoo etteivät he olekaan täydellisiä vaan että parisuhteessa kaikkien pitää tehdä osansa jotta suhde toimii.

Vierailija
59/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:35"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:49"]Jätä Minna ja jatka omahyvästä ajattelutapaa, puolison kunnioittamisesta tietoakaan. [/quote] Mitä omahyväistä siinä on että tiedostan maailmassa olevan kauniimpia ja luonteeltaan ihanampia naisia? Jos pitää yhtä ihmistä ihanana tarkoittaako se että hän on maailman ainoa ihana eikä häntä ihanampaa voi olla olemassa? Ap [/quote]Miten niin luonteeltaan ihanampia naisia? Miksi olet puolisosi kanssa, jos tiedostat, että on luonteeltaan ihanampia naisia? Kai ymmärrät, että kukaan nainen ei ole luonteeltaan täydellinen. [/quote] En minä sanonutkaan että olisi olemassa luonteeltaan täydellistä naista. Miksikö olen Minnan kanssa? Kuten jo sanoin meillä on kivaa yhdessä. Pitäisikö minun jättää Minna koska hän ei ole mielestäni maailman kaunein ja ihanin? Ap [/quote] Aivan! Ehkä ap tajuaa että se maailmassa on kauniimpia ja varmaan ihanempiakin naisia kuin minna, mutta minna on ap:n tasoinen nainen. Ap tietää ettei tule todennäköiseati koskaan saamaan sitä maailman kauneinta ja ihaninta naista, niin miksei olla minnan kanssa jonka kanssa synkkaa ja on hyvä olla. Ei ihme että te mammat roikutte niissä tasoanne huonommissa ääliömiehissänne kun luulette ettei parempia ole..maailma on pullollaan toistaan "parempia" miehiä. Sen sijaan en tajua mistä ap nyt haaveilee. Haaveilet minnan vaihtamisesta vai ylipäätään kuolaat kuumempien naisten perään? Ensimmäinen ehkä typerää jos teillä kaikki hyvin, jälkimmäinen ihan normaalia kunhan et yritä niitä muita naisia ollessasi minnan kanssa.

[/quote]Tämähän on paradoksi. Ei ole olemassa täydellistä miestä eikä näin ollen tietyn pisteen jälkeen enää löydy parempia. Jotkut ovat sopivampia kuin toiset, mutta kun löytää tarpeeksi hyvän, se ei enää vaihtamalla parane. Sen jälkeen vain kyse tylsistymisestä ja vaihtelunhalusta.
[/quote]

Aina ne miehet ohittaa toisiaan. Yhdellä on rahaa enemmän kuin edellisellä. Seuraavalla onkin saman verran rahaa mutta paremmat keskustelutaidot. Seuraavalla vähemmän rahaa mutta osaa kuunnella ja sillä on iso penis...

Aina löytyy parempi. Tai ainakin joku joka sopii omaan elämäntilanteeseen jne paremmin. Myös "omalta tasolta" löytyy aina parempi.

Vierailija
60/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä mikä tekee ap:sta kusipään? Se, ettet ole ilmeisesti puhunut asiasta Minnasi kanssa ja se, jos annat toisen suunnitella tulevaisuutta, jota et edes aio elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän