Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisuhteen tarkoitus pönkittää itsetuntoa?

Vierailija
25.08.2015 |

Jos seurustelen Minnan kanssa miksi en saisi haaveilla paremmasta? Mikä siinä on niin väärää toista osapuolta kohtaan? Mikä parisuhteen tarkoitus on? Varmasti monelle uskollisuus, mutta onko haaveilu uskottomuutta?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:27"]Jos seurustelen Minnan kanssa miksi en saisi haaveilla paremmasta? Mikä siinä on niin väärää toista osapuolta kohtaan? Mikä parisuhteen tarkoitus on? Varmasti monelle uskollisuus, mutta onko haaveilu uskottomuutta?
[/quote] no miksi helvetissä olet sen Minnan kanssa etkä sinkku?! Pidät Minnaa valheessa että rakastat ja haluat!

Vierailija
2/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä Minna ja jatka omahyvästä ajattelutapaa, puolison kunnioittamisesta tietoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:27"]Jos seurustelen Minnan kanssa miksi en saisi haaveilla paremmasta? Mikä siinä on niin väärää toista osapuolta kohtaan? Mikä parisuhteen tarkoitus on? Varmasti monelle uskollisuus, mutta onko haaveilu uskottomuutta?
[/quote] no miksi helvetissä olet sen Minnan kanssa etkä sinkku?! Pidät Minnaa valheessa että rakastat ja haluat!
[/quote]

Koska pidän hänestä, meillä on mukavaa yhdessä. Tarkoittaako se etten rakasta Minnaa, jos olen realisti ja tiedostan että jossain voisi olla minulle vielä parempi nainen kuin hän?
Ap

Vierailija
4/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:27"]Jos seurustelen Minnan kanssa miksi en saisi haaveilla paremmasta? Mikä siinä on niin väärää toista osapuolta kohtaan? Mikä parisuhteen tarkoitus on? Varmasti monelle uskollisuus, mutta onko haaveilu uskottomuutta?
[/quote]

Koska pidän hänestä, meillä on mukavaa yhdessä. Tarkoittaako se etten rakasta Minnaa, jos olen realisti ja tiedostan että jossain voisi olla minulle vielä parempi nainen kuin hän?
Ap
[/quote] todellakaan et rakasta, jos etsit kokoajan sopivampaa. Minna elää pelkän luuserin/ valehtelijan kanssa!

Vierailija
5/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ketjun otsikko liittyi aiheeseen?

Vierailija
6/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:49"]Jätä Minna ja jatka omahyvästä ajattelutapaa, puolison kunnioittamisesta tietoakaan.
[/quote]

Mitä omahyväistä siinä on että tiedostan maailmassa olevan kauniimpia ja luonteeltaan ihanampia naisia? Jos pitää yhtä ihmistä ihanana tarkoittaako se että hän on maailman ainoa ihana eikä häntä ihanampaa voi olla olemassa? Ap

Vierailija
7/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:49"]Jätä Minna ja jatka omahyvästä ajattelutapaa, puolison kunnioittamisesta tietoakaan. [/quote] Mitä omahyväistä siinä on että tiedostan maailmassa olevan kauniimpia ja luonteeltaan ihanampia naisia? Jos pitää yhtä ihmistä ihanana tarkoittaako se että hän on maailman ainoa ihana eikä häntä ihanampaa voi olla olemassa? Ap

[/quote]Miten niin luonteeltaan ihanampia naisia? Miksi olet puolisosi kanssa, jos tiedostat, että on luonteeltaan ihanampia naisia? Kai ymmärrät, että kukaan nainen ei ole luonteeltaan täydellinen.

Vierailija
8/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole kunnianhimoa, joten he eivät ymmärrä tätä. Mies haluaa aina paremman kuin toisella miehellä, me ollaan kilpailuhenkisiä ja kunnianhimoisia sillä tavalla. Naiset tyytyvät tylsään keskitiehen. Kyllä jokainen mies haaveilee aina vielä seuraavasta vähän paremmasta naisesta ketä kainalossa voi tuntea itsensä alffaksi kun kaupungilla kävelee.

Vierailija
9/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:27"]Jos seurustelen Minnan kanssa miksi en saisi haaveilla paremmasta? Mikä siinä on niin väärää toista osapuolta kohtaan? Mikä parisuhteen tarkoitus on? Varmasti monelle uskollisuus, mutta onko haaveilu uskottomuutta?
[/quote]

Ap
[/quote] todellakaan et rakasta, jos etsit kokoajan sopivampaa. Minna elää pelkän luuserin/ valehtelijan kanssa!
[/quote]

Miten olen hänelle valehdellut? Ei hän ole kysynyt minulta että onko hän maailman kaunein ja ihanin joten en myöskään ole hänelle sanonut että hän ei ole kaunein tai ihanin. Hän on usein pahalla tuulella, hän on laiska siivoamaan jne eli hän ei ole mikään täydellinen edes luonteeltaan mutta ei se tarkoita ettenkö välittäisi hänestä! Kyllä saisi aika naiivi ihminen olla jos kuvittelisi olevan toiselle joku ihmeellinen ja täydellinen jota ihanampaa ei maailmasta löydy.En voisi uskoa että Minna niin kuvittelisikaan. Hän kun on ihan älykäs eikä kuvittele olevansa mikään palvottava prinsessa. Sellaisia te varmasti kuvittelette olevanne tai haluatte olla?
Vähän realistisuutta nyt aikuiset naiset...

Vierailija
10/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtaudut, jos Minnakin etsii koko ajan parempaa miestä? Onko se hänelle sallittua? 

Vierailija
11/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:49"]Jätä Minna ja jatka omahyvästä ajattelutapaa, puolison kunnioittamisesta tietoakaan. [/quote] Mitä omahyväistä siinä on että tiedostan maailmassa olevan kauniimpia ja luonteeltaan ihanampia naisia? Jos pitää yhtä ihmistä ihanana tarkoittaako se että hän on maailman ainoa ihana eikä häntä ihanampaa voi olla olemassa? Ap

[/quote]Miten niin luonteeltaan ihanampia naisia? Miksi olet puolisosi kanssa, jos tiedostat, että on luonteeltaan ihanampia naisia? Kai ymmärrät, että kukaan nainen ei ole luonteeltaan täydellinen.
[/quote]

En minä sanonutkaan että olisi olemassa luonteeltaan täydellistä naista. Miksikö olen Minnan kanssa? Kuten jo sanoin meillä on kivaa yhdessä. Pitäisikö minun jättää Minna koska hän ei ole mielestäni maailman kaunein ja ihanin? Ap

Vierailija
12/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:35"]

[/quote]

En minä sanonutkaan että olisi olemassa luonteeltaan täydellistä naista. Miksikö olen Minnan kanssa? Kuten jo sanoin meillä on kivaa yhdessä. Pitäisikö minun jättää Minna koska hän ei ole mielestäni maailman kaunein ja ihanin? Ap

[/quote] todellakin pitää! Mä heittäisit sut heti pihalle jos olisit mun mies ja takaisin etten ole sun elämäsi rakkaus!

Vierailija
13/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:35"]

[/quote]

[/quote] todellakin pitää! Mä heittäisit sut heti pihalle jos olisit mun mies ja takaisin etten ole sun elämäsi rakkaus!
[/quote] siis tajuisin...

Vierailija
14/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilu paremmasta kumppanista lisää sinun tyytymättömyyttä siihen mitä sinulla on. Jos jatkuvasti mietit miten joku toinen fiktiivinen nainen päihittäisi oman kumppanisi, ei tämä ole parisuhteesi kannalta kovin rakentavaa.

Hyväksy kumppanisi sellaisena, kun hän on tai lähde sitten tavoittelemaan unelmiesi naista. Jokainen meistä on epätäydellinen ja todennäköisesti haaveilet jostain mitä ei ole olemassakaan.

Vierailija
15/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:47"]Miten suhtaudut, jos Minnakin etsii koko ajan parempaa miestä? Onko se hänelle sallittua? 
[/quote]

Missä minä sanon että etsin parempaa naista? Jos parempi tulee vastaan niin tottakai minä häneen vaihdan jos vaan mahdollisuus on. Eiköhän Minnakin niin tee. Mulle se on ihan sama etsiikö hän parempaa vai ei, sillä jos hän sen päätöksen tekee että valitsee jonkun muun niin sehän on vaan hyvä, että sai sellaisen kun halusikin. Sitä ennen voin viettää mukavaaa aikaa yhdessä Minnan kanssa. Miksi mennä asioiden edelle? Miksei voi nauttia tästä hetkestä? Ap

Vierailija
16/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:35"]

[/quote]

[/quote]

Oletpa naiivi. Ap

Vierailija
17/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:47"]Miten suhtaudut, jos Minnakin etsii koko ajan parempaa miestä? Onko se hänelle sallittua? 
[/quote]

Missä minä sanon että etsin parempaa naista? Jos parempi tulee vastaan niin tottakai minä häneen vaihdan jos vaan mahdollisuus on. Eiköhän Minnakin niin tee. Mulle se on ihan sama etsiikö hän parempaa vai ei, sillä jos hän sen päätöksen tekee että valitsee jonkun muun niin sehän on vaan hyvä, että sai sellaisen kun halusikin. Sitä ennen voin viettää mukavaaa aikaa yhdessä Minnan kanssa. Miksi mennä asioiden edelle? Miksei voi nauttia tästä hetkestä? Ap
[/quote] ethän sä nauti tästä hetkestä vaan elät kuvitelmista saada parempaa, kauniinpaa jne

Vierailija
18/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:35"]

[/quote]

[/quote]

Oletpa naiivi. Ap
[/quote] ehkä, mut jos ukko jää tollasista ajatuksista kiinni, on myös entinen!

Vierailija
19/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun naiskommentoijille on luettu hieman liikaa Disneyn prinsessa- satuja.

Vierailija
20/78 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:35"]

[/quote]

[/quote]

Oletpa naiivi. Ap
[/quote] ehkä, mut jos ukko jää tollasista ajatuksista kiinni, on myös entinen!
[/quote]

Jaa että ajatuksetkin ovat nykyään kiellettyjä? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi