Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt potkaiset itseesi ryhtiliikkeen !

Vierailija
08.11.2023 |

Notkutko täällä päivät ja illat?

Menevätkö ns vapaahetket päämäärättömään surffaamiseen?

Katsotko telkkaria yli 2 tuntia illassa?

Jätätkö hommia tekemättä tai lykkäät niiden tekoa aina myöhemmäksi?

Oikein hyvää keskiviikko-huomenta, mukavaa että olet jo tunnistanut että jotain asioita pitäisi muuttaa omassa elämässä. En tarjoa mitään taikakeinoa, en myy mitään. Löysin vain niin mahtavan kirjan vajaa vuosi sitten, että se muutti elämäni. Sen sijaan että annan asioiden vain tapahtua, kitisen turhista ja olen passiivinen päivästä toiseen, tarkistan aamulla mitä päivänä aikana pitää saada aikaan ja mitä on huomenna tulossa. Samalla sovitellaan miehen kanssa asiat ja aikataulut toimimaan. Tämä vie vain n vartin aamuisin ja on todella sen arvoista.

Mies innostui myös keväällä lukemaan kirjan ja uskokaa pois, meillä menee ihan hienosti. Haluan jakaa tämän kirjasuosituksen kanssasi. Kirja nimeltään "For the rest of your life", kirjoittaja Stephen Covey. Luin kirjan tehden muistiinpanoja, pistin omat "huonot tavat" paperille ja muutaman tunnin mietin, miten muuttaa elämääni ja miten ohjata itse elämää, ettei se ole vain ajelehtimista tapahtumasta toiseen. Ota oma elämä hallintaasi!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lista poistaisi työt ja velvollisuudet huonoina tapoina. Tärkeää on rötvääminen eikä sekään ole niin tärkeää. Älä tee sitä tänään minkä voit huomenna teettää toisilla. Päihteitä ei voi käyttää liikaa. 

Vierailija
2/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin näin veropäivänä, kun kateus ja jossittelu omasta menneisyydestä nostaa päätään, tämä on ihan hyvä suositus. Kiitos. Suurin osa verotietolistalle päässeistä on kuitenkin juuri näitä itse itseään johtavista ja kovan työn ja yrittäjyyden kautta menestyneitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuule notkun täällä ihan niin paljon kuin huvittaa. 

Vierailija
4/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Covey ei tosin ole kirjoittanut tuon nimistä kirjaa. Tarkoitat varmaan 7 Habits -kirjaa, joka on markettien selfhelp-myyntimenestys.

Vierailija
5/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tule vastaan asemalla. Potkaisen sua munille. Ja sylkäisen päälle. Ole hyvä.

Vierailija
6/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vitut. Olen toipumassa leikkauksesta. Näillä näkymin ens kuussa töihin.

Vierailija
7/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalaisia pitää puolustaa. Mua järkyttää, että niitä on jo uhkailtu Suomessakin.

Vainot eivät saa toistua.

Vierailija
8/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta rikollis paskat.  Elämä tapaohjeeksi olisi riittänyt itselleni että toiset ei tee rikoksia mulle.  Varsinkaan viranomaiset.  Älä jakele ohjeita kitisemisestä tai tlimeettomuudesta. Jos tietäisit mitä tehty ansaitsisin miljoonakorvaukset.  Rikokset,  mitkä törkeydessään huippua.  Ei ole vastaavaa Suomessa kukaan joutunut kokemaan.  Eivät joudu vastuuseen törky rikoksista ja vielä korkealla pallilla,  veronmaksajien rahoilla tekevät näitä.  Varsinaista yhteiskunnan pohjasakkaa!  Älä luule että voit selitellä yhtään mitään.  Tai tee mutta en kuuntele.  Kitusen aina ja kivaa jotta mahdollisimman moni saa tietää ja koska tietää jo nyt ei ole enää helppoa valheilla yrittää sabotoida tai järjestää lisää rikoksia! 

Vierailija
9/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

xDD nää alotukset on hauskoja aina täällä palstalla, jos sanot sanan liikunta tai hyvä ruokavalio tai ulos meneminen niin voitte jo arvaa ketkä paukuttaa paniikissa alanuolta miljoona ja haukkumasanoja kommentit täytee :D

Vierailija
10/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heräsin jo 4.30. puolet päivän pakollisista on jo tehty. Nyt laiskottelen puoleenpäivään.

Vierailija
11/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

xDD nää alotukset on hauskoja aina täällä palstalla, jos sanot sanan liikunta tai hyvä ruokavalio tai ulos meneminen niin voitte jo arvaa ketkä paukuttaa paniikissa alanuolta miljoona ja haukkumasanoja kommentit täytee :D

Pitäisit sen saarnaamisen siellä kirkon seinien sisällä, etkä tulisi tänne (tai mihinkään muuallekaan) sitä tekemään. Mutta ei tyhmä opi.

Vierailija
12/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän itseni näköistä elämää.

Ainoa mihin uskon ja luotan 100% on Jumala.

En tarvitse muuta luotsia, en suorita kenellekkään.

En tarvitse ainoatakaan podcastia, en mielen hyvinvoinnin sparraajaa, ne lähtee kaikki jostain toisesta ihmisestä.

Some on täynnä toinen toistansa erikoisempi terapeutteja.Kehitellään mitä kummallisempia titteleitä ja niillä vedetään ihmisiä pimeyteen.Korteista ei kukaan voi nähdä tulevaa.

En niiaa enkä kumarra kenellekkään, en palvo ihmisiä enkä maallista.

Kuljen polkua jossa jeesus on tie, totuus ja elämä.

Kantaa ja voin hyvin

Vierailija
13/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen pudonnut kehityksen kelkasta, mutta aloitus oli mielestäni ok. Nämä kommentit ihmetyttävät. Onko pahansuopuus kasvanut? Miksi edes kirjoitat negatiivista kommenttia, ellei kyse ole omasta kokemuksestasi? Kannattaa ehkä miettiä missä syy, kun elämä soljuu päivästä toiseen vauva-lehden sivustolla piikkejä iskien...

Vierailija
14/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kiirettä kuin yksijalkaisella persiille potkimis kilpailussa. 

Vierailija
15/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo itseoppaat ovat humpuukia.

Lepo ja hemmottelu ovat tärkeitä asioita hektisessä elämässä. Tarve korostuu ihmisillä, joilla ei ole verkostoja.

Ja eikös palsta toimi myös vertaistukena? Täältä saa ajoittain ihan hyviä neuvoja elämään.

T: tuntematon 

Vierailija
16/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En notku edes sen verran että viitsisin noin pälliä avausta tehdä.

Vierailija
17/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ketkä, urpo?!

Vierailija
18/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän itseni näköistä elämää.

Ainoa mihin uskon ja luotan 100% on Jumala.

En tarvitse muuta luotsia, en suorita kenellekkään.

En tarvitse ainoatakaan podcastia, en mielen hyvinvoinnin sparraajaa, ne lähtee kaikki jostain toisesta ihmisestä.

Some on täynnä toinen toistansa erikoisempi terapeutteja.Kehitellään mitä kummallisempia titteleitä ja niillä vedetään ihmisiä pimeyteen.Korteista ei kukaan voi nähdä tulevaa.

En niiaa enkä kumarra kenellekkään, en palvo ihmisiä enkä maallista.

Kuljen polkua jossa jeesus on tie, totuus ja elämä.

Kantaa ja voin hyvin

Tässäpä hyvä vastavoima vihervassarismille ja muulle sekoilulle. Sukupuolia on muuten tasan kaksi maailmassa.

Vierailija
19/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ketkä sinun mielestä? :D

Vierailija
20/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että millainen ihminen alapeukuttaa tätä aloitusta. Ehkä joku elämäm koululainen, joka ei kestä totuutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi