Oletko miettinyt mitä tekisit jos aamulla heräisit ja kuulisit että vihollisarmeija hyökkää maahasi?
Niin kuin kävi eräässä maassa aivan äskettäin.
Oletko jo ehtinyt miettiä?
Kommentit (57)
Ajattelisin että "Lord have mercy" ja lähtisin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin mikä sai Ruotsin hyökkäämään.
Muista Päivärinnan tapaus!
Keittäisin normaalisti aamukahvit ja söisin tukevamman aamupalan. Ennen aamukahvia en ala kyllä mitään.
Käännän kylkeä, pieraisen ja jatkan unia
Vierailija kirjoitti:
Supo varmaan ilmoittelee, jos tohon rajan taakse alkaa ilmestyy kalustoo. Tuskin ihan puskista tulee
Ei se kuulu supolle. Armeijalla on oma tiedustelu jos ette tienneet.
Suomalainen hölmö menisi töihin vaikka taivaalta sataa tulta. "Täytyy saada tämä projekti valmiiksi, olen tunnollinen työntekijä"
Se tilanne voi olla lähempänä kun koskaan sitten toisen maailmansodan. Heräät siihen kun hävittäjät lentää taivaalla ja räjähdysten ääniä kuuluu sieltä täältä. Nyt Venäjä tulee hyökkäämään nopeasti ja kovaa eikä niin avoimesti kuin Ukrainassa teki. Siinä ei siinä tilanteessa voi muuta kuin ottaa radio mukaan ja syöksyä pommisuojaan.
En tekisi mitään ja kääntäisin kylkeä jatkaisin vaan uniani.
Pakkaisin kamat autoon, kävisin sanomassa naapurille että jos päättää jäädä niin hoitaa meidän elukat(lihalintuja) pakastimeensa, ottaisin lapset ja lähtisin kohti ruotsia.
Jos ruotsiin ei pääse niin sitten jäisin vaan kotiin oottelee miten käy.
t.neljän pienen äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä mä sen kuulisin? Olen kuuro nimittäin.
No se olisi varmaan kuitenkin ihan kiva yllätys huomata, että yhtäkkiä oletkin alkanut kuulemaan...
Enpä tiedä. Mieluummin olen kuuro kuin sodassa.
Vierailija kirjoitti:
Se tilanne voi olla lähempänä kun koskaan sitten toisen maailmansodan. Heräät siihen kun hävittäjät lentää taivaalla ja räjähdysten ääniä kuuluu sieltä täältä. Nyt Venäjä tulee hyökkäämään nopeasti ja kovaa eikä niin avoimesti kuin Ukrainassa teki. Siinä ei siinä tilanteessa voi muuta kuin ottaa radio mukaan ja syöksyä pommisuojaan.
Toi meidän vahvistin painaa sikapaljon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkinlaisen hätärepun pakkaisin mukaan ja lähtisin töihin. Vasta kirjoitin tärkeät puhelinnumerot muistikirjaan tätä varten.
Sullahan ei ole kännykkää.
Sitä kun ei tiedä, onko puhelimesta mitään taikaa ja kuinka pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Käskisin igorin keittämään miullekin kahvia.
T: NuijaMaalta
Aih, tätä olen odottanutkin, viestiä Nuijamaalta. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Käskisin igorin keittämään miullekin kahvia.
T: NuijaMaalta
Aih, tätä olen odottanutkin, viestiä Nuijamaalta. Kiitos!
Teillä mitään hätää, menevät siitä ohi.
Olisin ekaks että whaat. Sitten menisin nettiin ja kattosin missä vihollinen liikkuu. Sitten seuraisin sitä ja valmistelisin polttopulloja.
Hakisin aseen ja odottaisin. Olen sairaseläkkeelä mutta osaan kyllä ampua. Kun punainen pipo puskassa vilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa.