Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis oikeasti apua! Discordin tuntijat tai tietotekniikan tuntijat? Proxy by Bad actors?? What?

Vierailija
17.03.2022 |

Asensin siis discordin liittyäkseni yhteen juutuub keskusteluryhmään. Rekisteröidyn sähköpostilla ja salasanalla. En edes kirjoittanut mitään, lueskelin vain tekstejä. Yhtäkkiä sain ilmoituksen,että minun pitää antaa puhelinnumeroni varmistaakseen tilini. Teksti oli "jotain on meneillään,olemme havainneet jotain epätavallista olevan meneillään,jotta voisit jatkaa discordin käyttöä sinun on varmennettava tulisi" eli antaa puhelin numero.

No annoin sen ja lähetin ja sama viesti vaan ilmestyy enkä pääse tilille.(alkoi eilen).

Lähetin viestiä discordille ja annoin puhelin numeron ja kuvakaappaukset viestistä ja kaikki.

He vastasivat,että turvallisuussyistä eivät voi kertoa,mutta eivät pysty ohittamaan tätä vaatimusta. Syynä voi olla: käytät Vpn:ää tai joku proxy jossain (proxy by some Bad actors)? Siis mikä proxy?? Ja ei, minulla ei ole vpn:ää. Meni aika lailla näin: You maybe using Vpn or are some proxy by Bad actors.

Ja käskettiin verifioida puhelinnumero. Kun en pääse edes sisään kun se ei huoli minun puhelinnumeroani vaan aina tulee tuo sama teksti.

Mitä ihmettä? Onko mun puhelin kaapattu tai jotain? Olen niin peruskäyttäjä kuin vain voi olla.

Mitään en kirjoitellut,luin vain muiden viestejä. En tajua.

Voisiko joku selittää edes osan tuosta?

Ahdistaa mikä proxy??? Ja tosiaan vpn:ää ei ole.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi