Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi teitä naisia haittaa jos miehenne katselevat muita naisia?

Vierailija
25.08.2015 |

Miksi se on niin kamalaa?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:49"]Ei mua haittaakaan. Saa katsella niin paljon kuin tahtoo. Olen tavallaan ylpeä siitä, että "me" naiset olemme näin kauniita, vaikka katselisi minua paljon kauniimpaa seksipommia. Ja toisaalta en ole muutenkaan miehestä mustasukkainen. Viriilin miehen on tervettä katsella kaunista naista. Jos ei katselisi, niin jossain olisi vikaa.
[/quote] silloin et rakasta miestäsi ja salaa toivot että löytäisi jonkun muun.
[/quote]

Miksi ei saa unelmoida paremmasta? Esim. Jos asut kerrostalossa et saisi haaveilla muutosta upeaan omakotitaloon. Tai jos olet töissä kaupan kassalla et saisi unelmoida työstä Hollywoodin näyttelijänä. Tai jos olet Pirkon kanssa suhteessa, et saisi haaveilla Angelinoista ja Marilyneistä. Miksi?
[/quote] no mene sit suoraan sen marilynin kanssa, ettei pirkon tarvitse elää valheessa.
[/quote]

Onko se valheessa elämistä, jos minulla ei ole varaa luksuslukaaliin ja asun siksi lähiön kerrostalossa?

Vierailija
22/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:49"]Ei mua haittaakaan. Saa katsella niin paljon kuin tahtoo. Olen tavallaan ylpeä siitä, että "me" naiset olemme näin kauniita, vaikka katselisi minua paljon kauniimpaa seksipommia. Ja toisaalta en ole muutenkaan miehestä mustasukkainen. Viriilin miehen on tervettä katsella kaunista naista. Jos ei katselisi, niin jossain olisi vikaa.
[/quote]

Miksi ei saa unelmoida paremmasta? Esim. Jos asut kerrostalossa et saisi haaveilla muutosta upeaan omakotitaloon. Tai jos olet töissä kaupan kassalla et saisi unelmoida työstä Hollywoodin näyttelijänä. Tai jos olet Pirkon kanssa suhteessa, et saisi haaveilla Angelinoista ja Marilyneistä. Miksi?
[/quote] no mene sit suoraan sen marilynin kanssa, ettei pirkon tarvitse elää valheessa.
[/quote]

Onko se valheessa elämistä, jos minulla ei ole varaa luksuslukaaliin ja asun siksi lähiön kerrostalossa?
[/quote] kyllä, asunto on eri kun ihminen joka kuvittelee että rakastat häntä joka solulla etkä mieti kokoajan hänen vaihtamistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:49"]Ei mua haittaakaan. Saa katsella niin paljon kuin tahtoo. Olen tavallaan ylpeä siitä, että "me" naiset olemme näin kauniita, vaikka katselisi minua paljon kauniimpaa seksipommia. Ja toisaalta en ole muutenkaan miehestä mustasukkainen. Viriilin miehen on tervettä katsella kaunista naista. Jos ei katselisi, niin jossain olisi vikaa.
[/quote]

[/quote]

[/quote] kyllä, asunto on eri kun ihminen joka kuvittelee että rakastat häntä joka solulla etkä mieti kokoajan hänen vaihtamistaan.
[/quote]

Kuka sanoi että mietin koko ajan naiseni vaihtamista parempaan? Harva meistä saa olla juuri sen kanssa jonka kanssa kaikkein eniten haluaisi olla. Elääkö suuri osa ihmisistä siis valheessa?

Vierailija
24/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei katsele, ihan siksi että olen itse niin viehättävä ja tietää että jos alkaa vilkuilemaan vieraisiin pöytiin niin minulle löytyy miehiä joilta saa ihan jakamatonta huomiota. En tietenkään tarvitse hänen jakamatonta huomiota kun en ole itse paikalla eli katselkoot silloin. Kyllä minäkin naapurin palomiestä katselen jos oma mussu ei ole kainalossa, ei se katselu mitään meinaa, ei vaan ole seurassa kohteliasta tai fiksuakaan.

Vierailija
25/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:49"]Ei mua haittaakaan. Saa katsella niin paljon kuin tahtoo. Olen tavallaan ylpeä siitä, että "me" naiset olemme näin kauniita, vaikka katselisi minua paljon kauniimpaa seksipommia. Ja toisaalta en ole muutenkaan miehestä mustasukkainen. Viriilin miehen on tervettä katsella kaunista naista. Jos ei katselisi, niin jossain olisi vikaa.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuka sanoi että mietin koko ajan naiseni vaihtamista parempaan? Harva meistä saa olla juuri sen kanssa jonka kanssa kaikkein eniten haluaisi olla. Elääkö suuri osa ihmisistä siis valheessa?
[/quote]
Hyi. Olet kuvottava. Kun minä tapasin vaimoni niin kyllä ajattelin että hänet on luotu ihan minua varten, en olisi ottanut vaimoa johon vain pitää tyytyä koska kukaan muu ei minua halunnut. Varmaan olisi erilaisia naisia ympärillä jos olisin miljonääri mutta olisivatko he minun kanssani samasta syystä kuin vaimoni, eli koska rakastavat minua, ei rahojani.

Vierailija
26/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:49"]Ei mua haittaakaan. Saa katsella niin paljon kuin tahtoo. Olen tavallaan ylpeä siitä, että "me" naiset olemme näin kauniita, vaikka katselisi minua paljon kauniimpaa seksipommia. Ja toisaalta en ole muutenkaan miehestä mustasukkainen. Viriilin miehen on tervettä katsella kaunista naista. Jos ei katselisi, niin jossain olisi vikaa.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote] itse elän JUURI sen ihmisen kanssa kenet vierelleni haluan ja jota rakastan, näin toivon myös hänellä olevan etten elä tollasen urpon kanssa niinkuin sinä!

Vierailija
27/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:49"]Ei mua haittaakaan. Saa katsella niin paljon kuin tahtoo. Olen tavallaan ylpeä siitä, että "me" naiset olemme näin kauniita, vaikka katselisi minua paljon kauniimpaa seksipommia. Ja toisaalta en ole muutenkaan miehestä mustasukkainen. Viriilin miehen on tervettä katsella kaunista naista. Jos ei katselisi, niin jossain olisi vikaa.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote] itse elän JUURI sen ihmisen kanssa kenet vierelleni haluan ja jota rakastan, näin toivon myös hänellä olevan etten elä tollasen urpon kanssa niinkuin sinä!
[/quote]

Jaa. Eli olet niin naiivi että kuvittelet ettei maailmasta löytyisi ketään mielestäsi paremman näköistä tai luonteeltaan sinulle sopivampaa kuin tämänhetkinen kumppanisi? Uskotko myös naiivisti sen että miehesi ajattelisi ettei ole ketään sinua paremman näköistä tai luonteeltaan hänelle sopivampaa kuin sinä olet?

Vierailija
28/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:49"]Ei mua haittaakaan. Saa katsella niin paljon kuin tahtoo. Olen tavallaan ylpeä siitä, että "me" naiset olemme näin kauniita, vaikka katselisi minua paljon kauniimpaa seksipommia. Ja toisaalta en ole muutenkaan miehestä mustasukkainen. Viriilin miehen on tervettä katsella kaunista naista. Jos ei katselisi, niin jossain olisi vikaa.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jaa. Eli olet niin naiivi että kuvittelet ettei maailmasta löytyisi ketään mielestäsi paremman näköistä tai luonteeltaan sinulle sopivampaa kuin tämänhetkinen kumppanisi? Uskotko myös naiivisti sen että miehesi ajattelisi ettei ole ketään sinua paremman näköistä tai luonteeltaan hänelle sopivampaa kuin sinä olet?
[/quote] no lähteköön sitten hakemaan sitä parempaa, valheessa en aio elää.

Vierailija
29/48 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:55"]

Mun mies valitti ääneen kun ajoin autoa ja puol alaston ruskettunut, lihaksikas mies juoksi ja katsoin sitä ja auto oli mennä ojaan. Noh, kattoohan mieskin muita naisia niin miksen minäkin miehiä :)

[/quote]

Voisikohan pointti mitenkään olla että auto oli mennä ojaan? Meinaako miehesikin ajaa ojaan kun katselee naisia? Jumalauta. Tajua että olet vaaraksi liikenteessä ja se on ihan hyvä syy olla vihainen. Pösilö. ja porukka vielä yläpeukuttaa. 

Vierailija
30/48 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:55"]

Mun mies valitti ääneen kun ajoin autoa ja puol alaston ruskettunut, lihaksikas mies juoksi ja katsoin sitä ja auto oli mennä ojaan. Noh, kattoohan mieskin muita naisia niin miksen minäkin miehiä :)

[/quote]

Voisikohan pointti mitenkään olla että auto oli mennä ojaan? Meinaako miehesikin ajaa ojaan kun katselee naisia? Jumalauta. Tajua että olet vaaraksi liikenteessä ja se on ihan hyvä syy olla vihainen. Pösilö. ja porukka vielä yläpeukuttaa. 

Vierailija
31/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä puhkasin mun mieheltä silmät, ettei se nää edes mua enää

Vierailija
32/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:47"]mä puhkasin mun mieheltä silmät, ettei se nää edes mua enää
[/quote]

:D tää pelasti päivän

Vierailija
33/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako sinua miehenä, ap, jos naisesi katselisi muita miehiä?

Vierailija
34/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaakaan. Saa katsella niin paljon kuin tahtoo. Olen tavallaan ylpeä siitä, että "me" naiset olemme näin kauniita, vaikka katselisi minua paljon kauniimpaa seksipommia. Ja toisaalta en ole muutenkaan miehestä mustasukkainen. Viriilin miehen on tervettä katsella kaunista naista. Jos ei katselisi, niin jossain olisi vikaa.

Vierailija
35/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait te jotenkin myös säätelette puolisoidenne ajatuksia ja fantasioita?

Vierailija
36/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis miten tuollaista voi kieltää edes? Kyllä minä katselen vastaantulevia ihmisiä, miehiä ja naisia. Myös autossa katselen ohikulkijoita ja muutenkin ympärillä olevia ihmisiä.

Näin tekee mieskin. Katselee siis myös naisia!

Jeesus te ootte sekopäitä :D

Vierailija
37/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:48"]Haittaako sinua miehenä, ap, jos naisesi katselisi muita miehiä?
[/quote]

Ei haittaa. Ap

Vierailija
38/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tunne että katseleeko se jo seuraavaa..ja jos vielä flirttailee niin en katselis sellaista. Tulee epämukava olo. Kunnon mies ei vilkuile!

Vierailija
39/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan hän kattoa kuka sen kieltää. Ei mua loukkaa. Katon ittekkin miestä jos se silmää miellyttää. Kattoa saa mutta ei koskea.

Vierailija
40/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:48"]

Haittaako sinua miehenä, ap, jos naisesi katselisi muita miehiä?

[/quote]

No ei. Pitäisikö? Kai sitä nyt katsella saa.