Mihin käyttää kertakäyttöisiä muffinssivuokia?
Saatiin kauniita vuokia lahjaksi, mutta perheessämme kukaan ei tykkää muffinsseista, ei suolaisista eikä makeista. Mihin muuhun noita vuokia voisi käyttää? Onko jotain tarjottavaa, jota juhlissa olisi kätevä tarjoilla noista?
Kommentit (20)
Voit tehdä niihin myös sämpylöitä.
pilko niihin dipattavia vihanneksia
No tietysti tuulihattuja ja suklaakonvehteja sekä pikkukakkuja nonparellit päälle tai ihan mokkapala taikinasta.Synttäri koristeita niistä saa.Keksitaikinaa.
Siis viili jogurtti kipot voi pestä uusio käyttöön joko istuttaa siemeniä multaan niissä tai käyttää mihin tahansa dippaamiseen jäätelöön tai juomaan. Ei kaikkea tarvi heittää roskiin.Myös lasipurkit voi pestä ja tehdä hilloa itse.
Tee kierrepullia, vai eikö teillä kukaan tykkää pullistakaan eikä muistakaan leivonnaisista. Tee niihin ahvenrullia.
Aika hyviä käyttää kirjoitti:
No tietysti tuulihattuja ja suklaakonvehteja sekä pikkukakkuja nonparellit päälle tai ihan mokkapala taikinasta.Synttäri koristeita niistä saa.Keksitaikinaa.
Tuskinpa kukaan, huom kukaan heidän perheestään eikä kukaan muukaan tuntemansa pidä mainitsemistasi kun kukaan ei pidä minkäänlaisista muffinsseistakaan.
Askarteluun voi käyttää.
Dipeille ja muille pikku tarjottaville.
Niissä voi tehdä muitakin pieniä makeita tai suolaisia leivonnaisia.
Vaihtoehtoja on todella paljon.
Kokoa juhliin noihin pienet naposteluannokset jotain hyvää: karkkia/suklaata/marjoja/poppareita tms.
Millainen ihminen ei tykkää muffinsseista?
saisko noihin leivottua mokkapaloja?
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen ei tykkää muffinsseista?
Ap, jota itseänsäkään ei kiinnostanut oma aloituksensa sen vertaa, että lukisi vastaukset.
Joulun alla oli jossakin niksipalstalla vinkki paistaa joululaatikot muffinsvuuissa ja pakastaa. Jos laatikoita ei mene paljon kerralla, voi pakastimesta ottaa kerrallaan täsmämäärän sulamaan.
Minä teen 12-osaisessa silikonisessa muffinivuuassa lihapullat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä vastaus varmasti auttaa kertisvuokien kans.😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vastaus varmasti auttaa kertisvuokien kans.😄
Miksei? Ap voi tehdä niissä muffineja tai lihapullia.
Juuri kirjoitin kauppalistaan muffinssivuoat. Käytin viimeiset täytepullien leipomisessa.
Niistä voi tehdä uimahatun. Mutta tarvii pikaliimaa
No vaikka suolapähkinöitä. Tai dippisooseja.