Onko puolisosi myös paras ystäväsi?
Kuinka kauan olette olleet yhdessä (ja minkä ikäisestä asti) ja onko teillä lapsia?
Kommentit (49)
On ehdottomasti paras ystäväni ja edelleen meillä on tosi hauskaa yhdessä. Omaamme niin samanlaisen huumorintajun että useassa tilanteessa vain sana tai katse riittää niin tiedetään heti toisten aatokset.
Myös voimme puhua toisillemme asian kuin asian. Vaikka minulla on kolme erittäin hyvää naispuolistakin ystävää, silti on joitain asioita, jotka vain mieheni yksityiskohtaisesti tietää esim. liittyen lapsuuteeni.
Hän todellakin on paras ystäväni ja voin kuvitella hänen ajattelevan samoin minusta.
Yhdessä 18v, 3 lasta.
Ei todellakaan. puoliso on puoliso (seksuaalinen) ja ystävät ystäviä. Yhdessä 5 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:21"]
Ei todellakaan. puoliso on puoliso (seksuaalinen) ja ystävät ystäviä. Yhdessä 5 vuotta.
[/quote]
Mitä teette ei-seksuaalisina aikoina? Entä jos puoliso menettää seksuaalisuutensa, ero? Kuulostaa ankealta jos suhde perustuu seksiin.
En voisi kuvitella, ettei olisi! Puhumme käytännössä kaikesta (tosin en paljasta, mistä kaikkialta nypin ihokarvoja:D) ja meillä on joka päivä hauskaa yhdessä.
Fyysinen ja henkinen läheisyys tulee ensimmäisenä, sen jälkeen seksi (joka sekin on tärkeää). N23, 5v suhteessa, ei lapsia.
Mieheni oli ääliö, huomasin sen juuri siitä, ettei sille voinut puhua kuin ystävälle eikä sillä ollut lopulta mitään jaettavaa henkisesti. Ystävilleni kerroin tunteistani ja ajatuksistani kun mies ei halunnut kuunnella. Erohan siitä tuli. Että harmittaa kun tuli tuollaiseen tunnekylmään tyyppiin haaskattua älytön määrä vuosia.
Miks lapsettomat kirjoittelee vauvapalstalle?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:28"]
[/quote]
Vauva ehkä tulossa? Tai sitten vaan kiva tällaisella vilkkaalla palstalla jutella.
[/quote]Hmm? Hmm-mmm...? Odotas...hmm?
[/quote]
Mikseivät kirjoittelisi? Eihän täällä edes puhuta vauvoista :D
[/quote]
Tästä foorumista on muodostunut yleinen kohtaamispaikka jostain syystä. Tuntuu, että täällä käsitellään aiheita laidasta laitaan.
Minä eksyin tänne, kun siskoni totesi erästä pulmaa pohtiessani, että kysy av-vauvalta, siellä tiedetään kaikki. Kysyinpä sitten ja siitä lähtien olen tätä seurannut.
On paras ystäväni. Yhdessä 9 vuotta ja 4 lasta.
Kyllä tunnen että on, mutta samalla myös pahin vihamies. Olemme hyvin vastakohtaiset persoonat ja se tuo välillä eripuraa. Yhdessä neljä vuotta. Ei ole lapsia.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:13"]
Kuinka kauan olette olleet yhdessä (ja minkä ikäisestä asti) ja onko teillä lapsia?
[/quote]
Ehdottomasti on. Olemme olleet yhdessä kolmisen vuotta, minä olin siis tuolloin 35, mies 57. Ei yhteisiä lapsia. Meidän suhteemme alkoikin ystävyydestä.
Ehdottomasti on. Olemme olleet yhdessä 10 vuotta (30- ja 40 -vuotiaista asti, nyt siis ikää jo 40 ja 50). Yhteisiä lapsia ei ole, puolisollani on aikuiset lapset, jotka toki ovat tulleet tärkeiksi minullekin.
Kyllä on. Eikä parempaa voisi ollakkaan. 3 lasta he jo aikuisia. 2 lastenlasta. Yhdessä jo 47v.
Meillä ei ole salaisuuksia keskenään. Voimme puhua kaikesta yhdessä. Ja mikä parasta kun olemme jossain ryhmässä missä on useampi ihminen ja keskustellaan. Riittää kun katsomme toisiamme niin tiedämme mitä toinen ajattelee asiasta.
Suhteen aikana on ollut monia vastoinkäymisiä (ei meidän välillä) on ollut taloudellisia vaikeuksia, työttömyyttä, läheisen poismenoa ym. Mutta aina olemme olleet toisemme tukena ja voiman antajana.
Ei ole. Noin 20 vuotta yhdessä. Hän on puoliso. Ei hän ymmärrä sellaisia asioita, mitä vain toinen nainen voi ymmärtää, eikä hänen tarvitsekaan ymmärtää.
Käsitykseni mukaan palstan aihe on "vapaa" eikä "vauva". Missään muualla ei ole näin vilkasta keskustelua. Ei muuta vikaa kuin se, että suurin osa palstailijoista on naisia, ei tule riittävän heterogeenista keskustelua.
Ehdottomasti. Tuskin edes voisin olla naimisissa miehen kanssa, jota en kokisi parhaaksi ystäväkseni. Olin 19v, kun aloimme seurustella. Mies oli muutaman vuoden vanhempi. Olemme olleet yhdessä 11v ja lapsia kolme.