Kuinka monta kertaa päivässä ulostat?
Entä kuinka paljon painat? Ikäsi? Syötkö mitenkään tavallisesta poikkeavasti?
Itse käyn 1-3 kertaa päivässä, olen 21-vuotias nainen ja painan 50 kiloa. Syön melko monipuolisesti kaikkea, mutta viljoja ja punaista lihaa syön normaalia vähemmän. Olis kiva nähdä, onko näissä jokin yhteys.
Kommentit (48)
Yhden kerran käyn. Pissalla sit ravaankin kokoajan, kiitos kahvinjuonnin
1 x vrk, aamulla melkein joka kerta samaan aikaan tulee kasa joka usein meinaa tukkia pöntön ;(
176/60
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:15"]
Vau! Onko nää vitsejä, vai oikeastiko noin moni ulostaa yli viisi kertaa päivässä? Onko teillä ärtyneen suolen oireyhtymä? Ap
[/quote]
Niin... kiva, että sinulle tämä on vain vitsi.
Minulle tämä on elämää haittaava tekijä kun joutuu AINA miettimään, missä on lähin vessa. Tietoisuus vessattomuudesta pahentaa oireita eli on ärtynyt suoli.
nro 7
[/quote]
Ei se minulle vitsi ole. Tarkoitin vain, että kettuileeko joku. Noissa "Mitä te hoikat syötte?" -ketjuissahan usein on vastauksia tyyliin "kolme kurkunviipaletta".
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:25"]1-3 kertaa. Laihdutuskuurilla ( nutrilett ja paljon salaattia) saattaa olla vain joka toinen päivä. Syön keskimääräisesti viljoja ja punaista lihaa. Paino nyt 65 ja pituus 162 eli hiukan pullukka
[/quote]
Et sä mikään pullukka ole. Eikös toi oo aika normaali paino? Ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:15"]
Vau! Onko nää vitsejä, vai oikeastiko noin moni ulostaa yli viisi kertaa päivässä? Onko teillä ärtyneen suolen oireyhtymä? Ap
[/quote]
Niin... kiva, että sinulle tämä on vain vitsi.
Minulle tämä on elämää haittaava tekijä kun joutuu AINA miettimään, missä on lähin vessa. Tietoisuus vessattomuudesta pahentaa oireita eli on ärtynyt suoli.
nro 7
[/quote]
No, ap pitää useasti vessassa ramppaavia vitsinä. Jos ap osuu samaan kaveriporukkaan ja ravintolapöytään niin hän on niitä, jotka kailottavat suureen ääneen "Miksi ihmeessä sä meet taas vessaan kun just kävit? Ei mun tartte käydä kuin kerran päivässä vessassa. Onpas häiritsevää tollanen!"
[/quote]
Kiitos, kun profiloit minut. :) Ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:41"]Mua kiinnostaisi tietää myös miten usein käytte ihan virtsaamassa? Ihan vain sillä, että itse joudun käymään miltei jatkuvasti, aamullakin ennen töihin lähtöä kolme kertaa ja heti töissä uudelleen.
Ja illallakin ennen nukkumaanmenoa käyn vessassa ja jos hetkenkin luen vaikka kirjaa, niin senkin jälkeen tulee tunne rakkoon että täytyy käydä uudelleen vaikka pissaakaan ei juurikaan tule...
On tutkittu ja gyne veikkasi että olisi jotenkin herkkä virtsarakko tms. En mielestäni juokaan mitenkään liikaa tai käytä diureettisia elintarvikkeita.
Olen 25 v ja normaalipainoinen ja syön ihan monipuolisesti. Enkä ole raskaana.
[/quote]
Hmm... Käyn virtsalla ehkä 4-6 kertaa päivässä. Juon vettä 1,5-3 litraa päivässä. Pystyn hyvin pidättelemään vessakäyntiä työvuoron ajan. Meillä ei siis voi käydä vessassa kesken työpäivän. Muutenkin olen hyvä pidättämään ja menen vessaan vasta, kun on oikea hätä. On venyvä rakko. Ap
[/quote]
Missäs olet töissä kun et vessaan pääse?
[/quote]
Vilkkaalla Ärrällä Helsingin keskustassa. Ap
No mahassa möyrii taas kiireen päivän ja liian nopean syömisen vuoksi (tänään syönyt aamulla rahkaa marjoilla, päivällä ruokiksella kiinalaisessa buffetissa kasvisvoittoisesti reippaan annoksen, koska töitä puoli viiteen) ja kohta on suunnattava neljännen kerran isommalle hädälle tänään. Ja kotona vielä varmaan kerran tai kaksi.. Eli vessassa isommalla hädällä tulee käytyä tänään 5-6kertaa..
Tiedän tosiaan, että pitäisi syödä pienempiä annoksia ja tiheämmin. Ja nämäkin rauhallisesti, mutta kun ei ehdi.
Toi toisten vessakäyntien kommentointi on rasittavaa! Samoin mun oli PAKKO poistua vessaan kesken työpalaverin niin esimies kommentoi asiaa jälkikäteen. Siis mitä ihmettä? Aina sille ei voi mitään milloin hätä iskee. t. Vatsavammainen