Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkera ero ja uusi suunta..

Vierailija
25.08.2015 |

Olen niin surullinen :/ ero oli varmasti oikea päätös, mutta hän olisi ollut minulle Se oikea. Nyt olen hämillään ja kauhuissaan tulevasta. Kun tapaa ihmisen viimein kolmekymppisenä ja uskoo itse että tässä on elämäni rakkaus ja oikea kumppani ja se toinen ei sitten ajatellutkaan samoin, valehteli ja vei minulta aikaa Niin miten tästä pettymyksenkatkeruudenvihasta pääsee eroon??
Tuntuu ettei tule sellaista miestä enää jonka voisin haluta. Ennemin ajatukset kääntyy sinne että taidan olla loppuelämän yh, vaikka se ei koskaan ole ollut toiveeni, olen halunnut ehjän perheen aina.
Mietin, miten voisin tämänkin paskan kokemuksen kääntää voitoksi.
Mielessä pyörii kaikenlaista radikaalia muutosta, mikä toisi ihan uutta sisältöä ja merkitystä, oppisin tuntemaan itseäni enemmän..
Onko kenelläkään kokemuksia että yksinkin on ihan tyytyväinen elämäänsä ja elämä onkin yllättänyt positiivisesti eron jälkeen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuommoinen ihminen, joka pettää ja valehtelee ja satuttaa, voisi olla sinulle oikea?

Vierailija
2/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lähes jokainen ole kokenut eron ja sen jälkeiset positiiviset yllätykset. :D Eikä yksinolokaan mikään peikko ole. 

Palataan kuukauden päästä asiaan niin ääni sinunkin kellossa on jo ihan toinen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tarkotin sitä että omat tunteeni olivat alunperin oikeat häntä kohtaan. -Ap

Vierailija
4/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:57"]Eiköhän lähes jokainen ole kokenut eron ja sen jälkeiset positiiviset yllätykset. :D Eikä yksinolokaan mikään peikko ole. 

Palataan kuukauden päästä asiaan niin ääni sinunkin kellossa on jo ihan toinen. :)
[/quote]
Näinpä! :)

Ero aina vaikea ja raskas prosessi, mutta yleensä se palkitsee hetken päästä :)

Turhaa ihmiset pelkäävät yksinoloa ja jäävät junnaamaan huonoihin suhteisiin. Siten aiheuttavat itselleen jatkuvaa onnettomuutta.

Vierailija
5/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:57"]Eiköhän lähes jokainen ole kokenut eron ja sen jälkeiset positiiviset yllätykset. :D Eikä yksinolokaan mikään peikko ole. 

[/quote]Tarkoitus oli kysyä ihmisten kokemuksia, onko esimerkiksi löytynyt ihan yllättävä uusi suunta elämälle. Ja luulen kyllä että kk päästä en ole vielä tätä prosessia saattanut loppuun :D
-Ap

Vierailija
6/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen alkaa paremmin hahmottamaan oman arvonsa, omat tarpeensa, mitä haluaa ja millaista elämään haluaan elää oltuaan yksin. Vanhempien luota kun muuttaa jonkun kanssa yhteen niin se lapsuudenperheen taakka ja omiin vanhempiin liityvät "teemat" muuttaa mukana ja siitä sitten taas solmitaan seuraava parisuhde, jne ollenkaan itsenäistymättä. On sinun aika pysähtyä ja aloittaa omaksi itseksi tulemisen prosessi, eikä miettiä seuraavaa suhdetta pelkäen tulevaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi