Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menenkö seurailemaan mieheni toimia Tallinnan laivalle?

Vierailija
25.08.2015 |

Luin ketjun, jossa nainen varjosti miestään Turussa.

Minulla on sellainen tilanne, että miesystäväni on PAKKO päästä Tallinnan laivalle, ja minua ei voi ottaa millään mukaan. Menemättä yksityiskohtaisuuksiin, käytöksensä on ollut sellaista, että mulla on oikeasti aihetta epäillä, että on suunniteltu tapaamisia yms. naisen/naisten kanssa.

Haluan tietää totuuden miehestä ennenkuin sitoudumme vahvemmin. En halua tuhlata aikaani petturin kanssa. Enkä halua, että lapseni joutuvat kärsimään (mies ei ole heidän isänsä).

Rahaa yksityisetsivään ei ole.

Lähtisikö joku jännitystä elämään ja kanssani varjostusoperaatioon? :)

Olisi kivampi mennä jonkun kanssa yhdessä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Hanki tekoparta ja raportoit meille online. Lähdenpä ostamaan mikropoppareita.

Vierailija
2/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi varjostusketju!! Tätä seuraan, jos oikeasti alkaa tapahtumaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut haluaisin mielelläni sinne kaverin. On viikolla, syyskuisena torstai-iltana lähtö...Bileristeily totta kai!

Ei kukaan lähtisi? Olisi helpompaa varjostaakin jos olisi kaveri.

Sinne täytyisi vaan sitten meikäläisen naamioitua aika hyvin. Mutta taitaa miehet Tallinnan laivoilla olla niin sekaisin, että ei miesystäväni mua varmaankaan tunnistaisi.

Ja itse asiassa, vaikka tunnistaisikin ja jäisin kiinni, se ei olisi niin paha asia, sillä luulen, että tää suhde oli sitten tässä, jos sinne on pakko päästä. Haluaisin vain omin silmin nähdä olinko oikeassa epäilyksineni.

AP

Vierailija
4/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut toimiiko Tallinnan laivoilla netti?

AP

Vierailija
5/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:17"]

Mut haluaisin mielelläni sinne kaverin. On viikolla, syyskuisena torstai-iltana lähtö...Bileristeily totta kai!

Ei kukaan lähtisi? Olisi helpompaa varjostaakin jos olisi kaveri.

Sinne täytyisi vaan sitten meikäläisen naamioitua aika hyvin. Mutta taitaa miehet Tallinnan laivoilla olla niin sekaisin, että ei miesystäväni mua varmaankaan tunnistaisi.

Ja itse asiassa, vaikka tunnistaisikin ja jäisin kiinni, se ei olisi niin paha asia, sillä luulen, että tää suhde oli sitten tässä, jos sinne on pakko päästä. Haluaisin vain omin silmin nähdä olinko oikeassa epäilyksineni.

AP

[/quote]

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/2d/5a/5e/2d5a5ebc20a4140886e9124de8242060.jpg

Vierailija
6/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6: :)

Aion oikeasti hankkia peruukin ja tehdä itsestäni aivan eri tyyppisen naisen kuin mitä oikeasti olen. Voi olla, että menen ammattimaskeeraajalle tätä reissua varten ihan oikeasti. Maskeeraaja osaa varmaan tehdä ihmisestä aivan eri näköisen.

Sekin on arvokasta tietoa, jos mies käyttäytyy ok. Sittenpähän tiedän, että on luottamuksen arvoinen mies.

Ap

Vierailija
7/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota.. Mitä sä sitten teet jos se pettääkin sua sun itsesi kanssa?

Vierailija
8/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cooool!

Vierailija
9/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:27"]

Tuota.. Mitä sä sitten teet jos se pettääkin sua sun itsesi kanssa?

[/quote]

Mä luin joskus jonkun harlekiinipokkarin tällä juonikuviolla :D

Vierailija
10/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään linkkiä siihen turku ketjuun?

Vierailija
11/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ittestäni sen tyyppisen näköisen naisen, ettei mies kato mua kahta kertaa...:D  :D :D

Kyllähän maskeeraajat osaa!

Mut pääsenkö laivaan lähtöselvityksessä kun näytän passia, jos oon ihan eri näköinen passikuvan kanssa...?

Ap

Vierailija
12/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa mun matka niin viettelen miehesi, vaikka sillä olisikin oma seuralainen. Onnistumistakuu.

Vierailija
13/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten kannattaisi vaan erota, mikäli suhde ja luottamus on tuossa jamassa?

Vierailija
14/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko jos lähden seuraksesi ?

Vierailija
15/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, tuo kuulostaa tosi hyvältä! Lähtisitkö oikeasti mun kanssa laivalle? Ajattelin itse kuitenkin myös lähteä mukaan. Olisi kiva nähdä omin silmin...

Onko yökerho minkä kokoinen tossa Baltic Queenissa? Pystyykö sinne "piiloutumaan"?

Teen uuden anonyymin sähköpostiosoitteen, laita sinne mulle meiliä :). Yksityiskohdista voidaan sitten sopia spostissa.

Haluan tietenkin, ettei mieheni ole vieteltävissä vaikka kuinka upea nainen tulisi iskemään. Ja jos on, saa sitten mennä.

AP

Vierailija
17/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi just nyt tekeen tuota spostiosoitetta. Sinne voi muutkin kiinnostuneet pistää meiliä.

Palaan jonkin ajan kuluttua!

Ap

Vierailija
18/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä sinä ja miehesi olette?

Vierailija
19/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä minkä ikäisiä ollaan tässä vaiheessa.

Ap

Vierailija
20/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän kirjoitan vanhan vitsin.
Mies oli niin kännissä että työkaverit olivat kantaneet kotiin aamulla odotti krapulassa helvetin moista läksytystä sai suihin oton ja aamiaisen sänkyyn. Ei tajunnut mitään. Maanantaina meni sitten töihin ja kyseli kavereilta että mitä ihmettä oli tapahtunut.
Nämä kantaneet kaverit sanoivat että kun olivay miehen kantaneet kotiinsa oli vaimo alkanut ottaa takkia pois päältä ja äijä oli huutanut että näpit irti huora mä olen naimisissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan