Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menenkö seurailemaan mieheni toimia Tallinnan laivalle?

Vierailija
25.08.2015 |

Luin ketjun, jossa nainen varjosti miestään Turussa.

Minulla on sellainen tilanne, että miesystäväni on PAKKO päästä Tallinnan laivalle, ja minua ei voi ottaa millään mukaan. Menemättä yksityiskohtaisuuksiin, käytöksensä on ollut sellaista, että mulla on oikeasti aihetta epäillä, että on suunniteltu tapaamisia yms. naisen/naisten kanssa.

Haluan tietää totuuden miehestä ennenkuin sitoudumme vahvemmin. En halua tuhlata aikaani petturin kanssa. Enkä halua, että lapseni joutuvat kärsimään (mies ei ole heidän isänsä).

Rahaa yksityisetsivään ei ole.

Lähtisikö joku jännitystä elämään ja kanssani varjostusoperaatioon? :)

Olisi kivampi mennä jonkun kanssa yhdessä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:43"]

Tähän kirjoitan vanhan vitsin. Mies oli niin kännissä että työkaverit olivat kantaneet kotiin aamulla odotti krapulassa helvetin moista läksytystä sai suihin oton ja aamiaisen sänkyyn. Ei tajunnut mitään. Maanantaina meni sitten töihin ja kyseli kavereilta että mitä ihmettä oli tapahtunut. Nämä kantaneet kaverit sanoivat että kun olivay miehen kantaneet kotiinsa oli vaimo alkanut ottaa takkia pois päältä ja äijä oli huutanut että näpit irti huora mä olen naimisissa

[/quote]

Ihana :'D

Vierailija
22/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussi se tajuttomaksi ennen matkaa ja tyhjennä pussit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, ihan loistava pokka sulla, jos aiot oikeasti toteuttaa tuon! Olisi niin hauska lähteä reissuseuraksi, jos ajankohdan puolesta onnistuisi.

Vierailija
24/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostiosoitteni on leena17912@gmail.com

Kiinnostuneet voivat kirjoittaa sinne :).

Ap

Vierailija
25/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:38"]13, tuo kuulostaa tosi hyvältä! Lähtisitkö oikeasti mun kanssa laivalle? Ajattelin itse kuitenkin myös lähteä mukaan. Olisi kiva nähdä omin silmin...

Onko yökerho minkä kokoinen tossa Baltic Queenissa? Pystyykö sinne "piiloutumaan"?

Teen uuden anonyymin sähköpostiosoitteen, laita sinne mulle meiliä :). Yksityiskohdista voidaan sitten sopia spostissa.

Haluan tietenkin, ettei mieheni ole vieteltävissä vaikka kuinka upea nainen tulisi iskemään. Ja jos on, saa sitten mennä.

AP
[/quote]

Baltic Queenin se isoin yökerho on suuri ja sinne hukkaa helposti ihmisiä. Mutta ota huomioon, että miehesi voi olla myös yläkerran discossa ja se onkin jo aika minipaikka, jossa paljastumisriskisi kasvaa.
Seurasin aikanaan Turun varjostusketjua ja seuraan tätäkin innolla, jos tämä tästä kehittyy! :)

Vierailija
26/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:30"]Onko kellään linkkiä siihen turku ketjuun?
[/quote]

http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/1429520/aion_varjostaa_miestani

Toivottavasti linkki toimii, oon puhelimella nyt enkä mikään tekniikkanero.
26

Vierailija
27/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin lähteä. Eihän se haittaa, että olen mies? Oikeastaanhan parempi ottaa mukaan mies, sillä jos miehesi todella pettää, niin pääset kostamaan heti! Ja heti sen jälkeen voin mennä lohduttamaan sitä miehesi haaskaa, joka luuli tulevansa laivalle poikamiehen kanssa mutta joutui pettymään.

Vierailija
28/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, 28, toi vois olla tosi hyvä jos menisit sinne vaikka  yksinkin ja seuraisit miestä! Jos vaan voisin luottaa suhun ettet mee paljastamaan salaisuutta...Tai sitten jos lähdettäis niin ettei varsinaisesti vietetä aikaa yhdessä. En nyt välttämättä halua, että herra mut jonkun toisen miehen kanssa näkisi myöskään...Tai jos lähtisit kaverin kanssa. Sepä oliskin hyvä kun voisit ujuttautua samaan pöytään baarissa, jutella niitä näitä ja siinä sivussa kysellä herran parisuhdekuvioista, että millä mielellä mun kanssa on...Siinä kun on muutamia otettu saattaisi hyvinkin miehen kielenkannat avautua.

Mies on pikkasen naistenmiestyyppiä, valitettavasti. Siksi en voi 100% luottaa häneen. Hänessä on paljon hyviä puolia, mutta sitä en voi sietää, jos petetään, kun toisen kanssa ollaan ja sovittu, ettei mikään vapaa parisuhde ole kyseessä.

Ap

Vierailija
29/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kuljettekin ristiin, niin ettet nää miestäsi kertaakaan? Miehesi dokaa kavereiden kanssa koko illan hytissään? ...Tai muhinoi sen toisen naisen kanssa?

Joka tapauksessa... Mitkä ovat fiiliksesi, jos et saa ainuttakaan näköhavaintoa koko miehestä? Ei ole lainkaan epätodennäköistä, on se sen verran iso paatti, ja bileristeilyllä voi olla melkoista ruuhkaa. Meneekö peruukit ja maskeeraukset sitten hukkaan?  

Vierailija
30/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30, toi on niin hyvä pointti! Voihan olla tosiaan, että on sopinu jotkut seksitreffit ja on koko illan hytissään jonkun naisen kanssa tai on tosiaan niin paljon porukkaa risteilyllä ettemme edes näkisi toisiamme.

Ehkä helpointa olis vaan jättää se nyt heti, kun luottamus on tällä tasolla. Mutta toisaalta jos sen todella sais kiinni ns. rysän päältä, ei tarvisi jossitella...

Ap

Vierailija
31/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun kannattaa lähteä jos vaan saat jonku messiin. Ja miksei yksinki, ostat peruukin ja osta lisäks silmälasit, tietysti ilman vahvuuksia, niillä saa helposti huijattua.
Mä voisin kyllä lähteeki mukana, jossei olisi lasta, ( enkä olisi raskaana), tietty mies varmaan sen kanssa pärjää kotona, minä ajankohtana tää reissu olis? :)

Vierailija
32/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi V mikä urpo. Varmaan lähtisin seuraamaan mieheni reissua NOT!

Vierailija
33/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Jos ei ukko ole uskollinen eikä häneen voi luottaa, niin jätä koko ukkeli. Saa sitten tehdä mitä tykkää yksinänsä.

Vierailija
34/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

32, laitatko viestiä tohon aiemmin ilmoittamaani spostiosoitteeseen :).

Voin siellä kertoa ajankohdasta yms. tarkemmin :).

Ap

Vierailija
35/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun spostiosoite on siis leena17912@gmail.com

Olisi parempi jos olisi joku kaveri, pysyis ehkä paremmin miehen perässä ja varjostus onnistuisi paremmin.

Ap

Vierailija
36/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on luottamus! Etkä mene!

Vierailija
37/38 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

37, tässä sitä luottamusta yritänkin juuri selvittää, että millä tasolla on. Kannattaako mieheen luottaa. Pettääkö jos laivalle menee. Hienoahan olisi, jos ilmenisi, ettei petä.

En vaan hyväksy sitä, että lähdetään laivalle ja tehdään siellä mitä tehdään periaattella "mikä tapahtuu laivalla jää sinne". Ehkä joku voi tuollaista katsoa läpi sormien, minä en.

Ap

Vierailija
38/38 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että monet katsovat näitä miesten Tallinnan reissuja läpi sormien. Siis miettikää nyt naiset MIKSI ne miehet sinne Tallinnaan haluaa?

Juuri yksikin mies mulle selitti, että kauan ollut naimisissa, mutta ei vaan voi vastustaa niitä itteensä tarjoavia naisia. Pettää aina Tallinnan reissuillaan vaimoaan.

Mun mielestä on vastenmielistä, että mies panee jotain muita naisia noilla reissuilla, tulee sitten kotiin ja ollaan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Hyvä vaan, jos miesten toimia ruvettais vähän seuraamaan. Sais nekin olla vähän kusi sukassa, että mitä jos juuri se mun vaimo laittaakin varjostajat perään...

Oon niin kyllästynyt siihen, että nykymaailmassa vielä naiset antaa kohdella itseään ala-arvoisella tavalla. Eri asia on tietenkin, jos on sovittu, että on vapaa suhde, ja jos molemmat käy vieraissa.