Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on neljä ihanaa hauvelia sängyssä!

Vierailija
25.08.2015 |

Kauhea tuhina vaan kuuluu. Katsotaan leffaa ja torkutaan :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä rotusia? Mullakin oli aina viekus ihana pörröpää. Just mietin sitä ja itkinkin. Kauhee ikävä joo.....

Vierailija
2/20 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetin vittu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on kaksi koiraa sänkykaverina. Ihania ovat, tosin aika lämpimiä joskus :D

Vierailija
4/20 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihh ♡ :)

Vierailija
5/20 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin koira on taivaassa. En voi kunnolla vähän kateellinen tai vaikka iloinen sun puolesta. Mun syli on tyhjä. En hae sääliä siis, oon ihan sinut asian kanssa.

Vierailija
6/20 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 01:17"]Minkä rotusia? Mullakin oli aina viekus ihana pörröpää. Just mietin sitä ja itkinkin. Kauhee ikävä joo.....
[/quote]
Voi kurja, otan osaa :( Meillä on kaksi pientä perhoskoiraa, cocker-cavalier mixaus ja tiibetinterrieri.

Vierailija
7/20 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi,  kaikki eläinmussukat on niiiiiin ihania!Itsellä pari kisupalleroa ja upeimpia nassukoita mitä olen tavannut:) Tänään sain ottaa ensimmäistä kertaa syliin rescue- kissan, jonka sain huollettavaksi vuosi sitten.( Ei ole antanut nostaa, kun pelkää niin paljon ). Ihmeitä tapahtuu, eläin alkaa luottamaan ja näyttää rohkaistuvan päivä päivältä nauttimaan elämästään. Hienoa seurata ja että voi antaa jollekin elolliselle mahdollisuuden hyvään elämään.

Vierailija
8/20 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan kaksi :) Mutta isompia kuin sulla. Vamhempi lähtee aina sängystä keskellä yötä kun tulee liian kuuma :')

Vierailija
9/20 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 01:29"]Voi,  kaikki eläinmussukat on niiiiiin ihania!Itsellä pari kisupalleroa ja upeimpia nassukoita mitä olen tavannut:) Tänään sain ottaa ensimmäistä kertaa syliin rescue- kissan, jonka sain huollettavaksi vuosi sitten.( Ei ole antanut nostaa, kun pelkää niin paljon ). Ihmeitä tapahtuu, eläin alkaa luottamaan ja näyttää rohkaistuvan päivä päivältä nauttimaan elämästään. Hienoa seurata ja että voi antaa jollekin elolliselle mahdollisuuden hyvään elämään.
[/quote]
Ihanaa <3 Mäkin haluaisin rescue-kissan mut koirat voi olla vähän erimieltä! Ja ukolle lupasin et hauvat on tässä :)

Vierailija
10/20 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 01:29"]Voi,  kaikki eläinmussukat on niiiiiin ihania!Itsellä pari kisupalleroa ja upeimpia nassukoita mitä olen tavannut:) Tänään sain ottaa ensimmäistä kertaa syliin rescue- kissan, jonka sain huollettavaksi vuosi sitten.( Ei ole antanut nostaa, kun pelkää niin paljon ). Ihmeitä tapahtuu, eläin alkaa luottamaan ja näyttää rohkaistuvan päivä päivältä nauttimaan elämästään. Hienoa seurata ja että voi antaa jollekin elolliselle mahdollisuuden hyvään elämään.
[/quote]
Ihanaa <3 Mäkin haluaisin rescue-kissan mut koirat voi olla vähän erimieltä! Ja ukolle lupasin et hauvat on tässä :)
[/quote]
Tää oli siis Ap

Vierailija
11/20 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-i , mut kyse olikin vain hauveleista:) 

Vierailija
12/20 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne tyttöjä vai poikia? Tykkään koirista. Itellä ei tosin ole. On ollut kyllä. Niin ihanaa kun pieni koira nukkuu päällä. Tuhisee, liikuttelee itseään unissaan. Kauneinta <3

Vierailija
13/20 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, tulee mieleen oma rakas Tiibetinspanieli, jolla oli tapana nukkua viekussa ja lepuuttaa kuonoa jalkojeni päällä. Siinä oli hyvä teline :)

Vierailija
14/20 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi isohko punkkisirkus-mussukka...kuorsaa vieressä :-)

Vierailija
15/20 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 02:30"]Mulla yksi isohko punkkisirkus-mussukka...kuorsaa vieressä :-)
[/quote]
Punkkisirkus = mies siis :-D:-D

Vierailija
16/20 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koira voi olla samassa sängyssä.

Sitä en tajua, että joku nuolee toisen sukuelimiä ja vielä ihmettelee sen jälkeen, kuinka joku voi olla koiran kanssa samoissa lakanoissa.

Vierailija
17/20 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi ihana kissa. Pissattaa mutta en malta herättää tota tosta mahan päältä.

Vierailija
18/20 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Koirien paikka ei ole sängyssä. Tiesit sen itsekin ap, koska teit tällaisen provoaloituksen.

Vierailija
19/20 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi sylkyssä ja yksi ihan kyljessä kiinni. Kohta tulee kuuma. Ap

Vierailija
20/20 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 01:11"]Hyi. Koirien paikka ei ole sängyssä. Tiesit sen itsekin ap, koska teit tällaisen provoaloituksen.
[/quote]
Höh! Meillä koirien paikka on just sängyssä ja sohvalla. Ja ei ne ole likaisia. Ap