Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itku tuli äsken tämän tilanteen vuoksi

Vierailija
17.03.2022 |

Yrittänyt olla reipas ja tsempata itseään koko päivän, mutta alkoi ahdistaa niin, että itku tuli. Miksi elämän ennen turvallisessa suomessa piti muuttua tällaiseksi painajaiseksi?

Kommentit (322)

Vierailija
41/322 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI sinua ahdistaa? Sinulla on ruokaa, puhdasta vettä, nukkumapaikka ja katto pään päällä. Lisäksi mahdollisesti työ/koulu/perhe/lemmikki. Sinulla on asiat helvetin hyvin,sinulla ei ole syytä itkeä katastrofia.

Vierailija
42/322 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua kuolla!

Kuolet, haluat sinä sitä tai et. Siihen annan 100% varmuuden.

Tiedät kyllä mitä ap tarkoitti. Ei tarvitse olla ironinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/322 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AaPeelle kanssa:Suomi, Suomessa, Suomesta, Suomeen...jne jne! Kunnioita isänmaatasi edes sen vertaa että kirjoitat isolla alkukirjaimella kuten kuuluu!

Vierailija
44/322 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap vaikuttaa olevan hieno ja lämmin ihminen! Tsemppejä Sinulle ap! 😊👍

Vierailija
45/322 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän osaisi olla lukemattaa uutisia? Varmasti olisi hyväkin, mutta toisaalta eihän se veisi pahoja tosi-asioita pois kuitenkaan. Sitten tuntuisi, että olisi jossain pimennossa ja taas se aiheuttaisi paniikkia, ettei tietäisi mitä tapahtuu.

Ei ole hyvä surra etukäteen asiaa, jolle ei itse mitään voi. Yritä ajatella kaikkea muuta, jos noin herkkä olet. Keskity vapaa-ajallasi vaikka lukemiseen, elokuvien tai mukavien sarjojen katsomiseen, niin saat ajatuksesi muualle. Tapaa ystäviä ja välttäkää surullisia aiheita. Muuta en osaa neuvoa.

Vierailija
46/322 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhoissa ei kannata elää

Vierailija
47/322 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt terapiaan tämän ahdistuksen takia. 

Vierailija
48/322 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ap vaikuttaa olevan hieno ja lämmin ihminen! Tsemppejä Sinulle ap! 😊👍

Kiitos sinulle ihana! ♥️🙏🏻

-Ap

Vierailija
49/322 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oligarkkimedia siellä vaan käy ylikierroksilla.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ongoing_armed_conflicts

Jokapuolella soditaan ja oikein kunnolla, mutta yhtäkkiä joku pikkuinen proxysota napsahtaa tunteisiin.

Vierailija
50/322 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä vähentää uutisten seuraamista, itse toimin niin ja ahdistus väheni huomattavasti. Seuraan vain kerran, kaksi päivässä hetken aikaa ja se riittää. Itse ajattelen niin Natoon liittymisestä että Venäjä näkee Suomen jo nyt uhkana, onhan Suomi ollut asettamassa pakotteita kuten muutkin Eu-maat. Ja jos se mitä Putinin ajattelusta sanotaan on totta niin Putin haikailee tsaarinajan Venäjää takaisin. Siihen kuului myös Suomi.

Nyt on ehdottomasti hyvä hetki liittyä Natoon kun Venäjän asevoimat ja Putinin huomio on suunnattu Ukrainaan. Nato on ainoa todellinen turva Suomelle, meistä ei pienenä kansana ole vastustamaan Venäjän armeijaa kuin ehkä aluksi.

Vierailija
51/322 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä JÄRKEÄ, onko sota Suomessa? Ei ole. Onko syytä akuuttiin paniikkiin? Ei ole.

Jos syttyisi sota auttaisio hysteerisenä parkuminen tilanteessa? Ei auttaisi.

Auttaako etukäteen märehtiminen asiaa? Ei auta, se vain pahentaa omaa oloasi.

Vierailija
52/322 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap nyt oot totaalisen sekaisin.

Lopeta uutisten katsominen ja kuunteliminen ja netissä oleminen.

Viides päivä menossa mulla uutislakossa - ei netti-eikä tv-uutisia eikä lehtiä.

Olo on kevyempi. Suosittelen.

Voi että, kun osaisin itsekin tehdä noin, etten menisi joka välissä katsomaan, että: ”Mitä se P nyt on sanonut” ja sitten ahdistun ja romahdan, kun luen niitä pelottavia uhkauksia. Ja tosiaan, mihinpä sitä tietoa edes koko ajan tarviikaan jokaista käännettä lukea. Ei oikeasti mihinkään.

-Ap

Vierailija
53/322 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä vielä ole suurta hätää. Jos sua hirvittää jo nyt, niin entäpä myöhemmin? Ei tänne ole vielä hyökätty eikä rajan yli tultu. Kaupassa on vielä ruokaa ja seinästä sentään toisinaan vielä saa rahaa. Ymmärrän kyllä ahdistuksen ja möykyn rinnassa, mutta jos se jatkuu niin sille täytyy tehdä jotain. Terapia ei kyllä yksinään riitä siihen, mutta on varmaan ihan hyvä alku.

Raamatun mukaan ihmiset menehtyvät pelkästään jo pelätessään sitä, mitä on tuleva. Mutta vasta sitten, kun maapallomme todella natisee liitoksistaan eikä mikään ole hyvin. Kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus synneistään ja käännyttävä Jumalansa puoleen. Siinä on turva iankaikkisuuden rajan toiselle puolelle saakka. Seurakunnasta ihminen saa sen yhteisön, jossa ei viimeisinä päivinä toista jätetä.

Vierailija
54/322 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä vielä ole suurta hätää. Jos sua hirvittää jo nyt, niin entäpä myöhemmin? Ei tänne ole vielä hyökätty eikä rajan yli tultu. Kaupassa on vielä ruokaa ja seinästä sentään toisinaan vielä saa rahaa. Ymmärrän kyllä ahdistuksen ja möykyn rinnassa, mutta jos se jatkuu niin sille täytyy tehdä jotain. Terapia ei kyllä yksinään riitä siihen, mutta on varmaan ihan hyvä alku.

Raamatun mukaan ihmiset menehtyvät pelkästään jo pelätessään sitä, mitä on tuleva. Mutta vasta sitten, kun maapallomme todella natisee liitoksistaan eikä mikään ole hyvin. Kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus synneistään ja käännyttävä Jumalansa puoleen. Siinä on turva iankaikkisuuden rajan toiselle puolelle saakka. Seurakunnasta ihminen saa sen yhteisön, jossa ei viimeisinä päivinä toista jätetä.

Minun mielestä kovat ajat ovat tervetulleet. Niin vieraantuneita alkavat olla ihmiset terveistä arvoista tänä päivänä että pieni ravistelu tulee tarpeeseen. Tulkoon lampaiden harvennukset myrkyillä ja sodat, on aika sille näköjään.

Vierailija
55/322 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap nyt oot totaalisen sekaisin.

Lopeta uutisten katsominen ja kuunteliminen ja netissä oleminen.

Viides päivä menossa mulla uutislakossa - ei netti-eikä tv-uutisia eikä lehtiä.

Olo on kevyempi. Suosittelen.

Voi että, kun osaisin itsekin tehdä noin, etten menisi joka välissä katsomaan, että: ”Mitä se P nyt on sanonut” ja sitten ahdistun ja romahdan, kun luen niitä pelottavia uhkauksia. Ja tosiaan, mihinpä sitä tietoa edes koko ajan tarviikaan jokaista käännettä lukea. Ei oikeasti mihinkään.

-Ap

Oletko varma että ne ovat edes faktaa? Ne voivat olla vain propagandaa ja iskeviä otsikoita että saadaan klikkauksia. Ja ihan vaan pelotteita, sillä saa ihmiset koukkuun ja tilaamaan/klikkaamaan/seuraaamaan ja niin niiden tekijät saavat vallan. Silloin he voivat ohjailla laumoja siihen suuntaan kuin haluavat.

Vierailija
56/322 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoisa kirjoittaja, ikävä että viestissäsi ei ole minkäänlaista lämpöa ja rakkautta.

Puhut Jumalasta mutta annat eri viestin.

Kristinuskon Jumalaa toi ei mielestäni kuvaa.

Teille jotka haluatte tutustua Jeesukseen, suosittelen Raamatun lukemista. Johanneksen evankeliumi voisi olla hyvä kohta aloittaa.

Aina voi rukoilla ja pyytää että Jumala " avaa uskoasi", kannattaa kokeilla ainakin 😉

Rauhaa ja rakkautta kaikille! ❤

T. uskova kristitty

Vierailija
57/322 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun ahdistus on minulla muuttunut suunnattomaksi suruksi. Olen niin surullinen kaikkien ihmisten ja tuhottujen elämien takia. Miten tästä voi päästä eteenpäin? En voi tehdä mitään. Kaikki paha vaan tapahtuu. 

Vierailija
58/322 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pssst, kuiskaan. Olen tehnyt havainnon, että sen jälkeen kun joku uhkasi venäläisten haukkujia tai uhkaajia, yliksellä teksti ollut niissä ketjuissa "kiltimpää" tai sensuuri käynyt. Todetkaa ihmeen hyvä käytös itse venäjäketjuissa tai sitten olen erehtynyt. Myös tällä palstalla näkyy.

Vierailija
59/322 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pssst, kuiskaan. Olen tehnyt havainnon, että sen jälkeen kun joku uhkasi venäläisten haukkujia tai uhkaajia, yliksellä teksti ollut niissä ketjuissa "kiltimpää" tai sensuuri käynyt. Todetkaa ihmeen hyvä käytös itse venäjäketjuissa tai sitten olen erehtynyt. Myös tällä palstalla näkyy.

Taidat muuten olla oikeassa!

Vierailija
60/322 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta vuotta meni psyykkisesti erittäin hyvin, mutta nyt tuntuu, että ahdistus ja masennus on palaamassa rytinällä tämän kauhun vuoksi.

Voi, Venäjä tulee hyökkäämään Suomeen eivätkä mitkään kokemasi asiat ole lähelläkään tulevia sodan kauhuja:) Miehesi ja poikasi joutuu rintamalle ja tyttäresi 12 vuotiaasta ylöspäin Venäläisten sotilaiden käyttöön.

10 vuoden päästä meillä on tuhansia sankarivainajia, joiden syntymävuosi alkaa kakkosella:)

No höpö, höpö! Juttusi menee aivan överiksi ja naurettavaksi! Pientä rajaa nyt kirjoitteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi