Olenko minä vai työkaverini se mulkku?
Olen töissä pienessä toimistossa jossa myös toinen työpiste ja työkaveri kahden metrin päässä. Meillä soi radio hiljaisella taustalla koska molemmat vastaa myös puheluihin satunnaisesti. Työkaveri katsoo välillä jotain instaa tai vastaavaa että videoista kuuluu äänet. Tänään laitoin radion kovemmalle kun taas kuului jotain videoiden ääniä jotka ärsyttävät ja häiritsevät työn tekoa. Työkaveri lähtee minua aikaisemmin töistä mutta laittoi lähtiessään radion kovemmalle. Minua ei muut äänet ärsytä esim puhelut. Olenko minä tässä se mulkku?
Kommentit (21)
Mä mietin samaa juuri harrastuskavereiden dilemmaa. Luultavasti minä oon mulkku.
Tarviiko tässä tilanteesta löytyä yhtään mulkkua?
Ilmeisesti työkaverillasi ei ole riittävästi tekemistä. Jos hän katsoo videoita tauoilla, voisi mennä muualle taukoilemaan.
Työkaverisi ehdottomasti. Käske tekemään töitä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko on jonkun olla mulkku, ei siitä mihinkään pääse.
Tehkää niin että radio hiljaiselle tai ei ollenkaan päällä. Hän katsoo kuulokkeilla instavideot ja muut, ei niin että muut kuulevat koko ajan niitä. Ja mahdollisimman kauas toisesta, eri huoneet tai sermit.
Ehkä työkaveri luuli, että haluat kuunnella radiota kovempaa? Eli ei tajunnut aiemmin, että mitenkään reagoit hänen toimintaansa.
Oletko varma, ettei hän luule sinun kuuntelevan radiota, koska äänet eivät haittaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kumpikin on?
Molemmat, teillä on kohta kunnon riita, kun toinen aina vähän kostaa toiselle. Sitten ei tee kumpikaan töitä. Helpompi olisi keskustella ja sopia.
Luultavasti tuo työkaveri ei tule edes ajatelleeksi, että nuo vidoiden ja instan tai muut äänet sinua häiritsevät.
Ei ihmiset yleensäkän ajattele töissä muita, vaan itseään ja omia hommiaan ja omaa oloaan.
Ja jos laittoi radion kovemmalle, että varmasti kuulet sitä.
Ei kai hän veetuillakseen sitä radiota kovemmalle vääntänyt, miksi hän niin tekisi?
Millaset välit teillä noin yleensä on?
Jutteletteko päivän aikana yhtään mitään, edes työasioista tai ajankohtaisista jutuista.
Suoraan sanottuna, tuon pohjalta mitä ap selittää, en voi kutsua työkaveria m#lkuksi.
Ajattelematon ja omissa maailmoissaan, sellaselta vaikuttaa.
Olette molemmat mulkkuja ja vähä-älyisä.
Vaikutat ap vainoharhaiselta.
Jotenkin tuo työkaverisi ärsyttää sinua.
Ja tuolla radion kovemalle laittamisella, sinä tahallasi keljuilit työkaverille, ja hän teki sulla samoin kun lähti töistä.
Miksi sun ap piti ilkeyttäsi vääntää se radio kovemalle, jos teillä on tapana pitää se vain hiljaisella taustalla.
Sinäkin olit m#ulkku!
Teillä on totisesti kireät ja huonot välit. Ikävää, eikö työtiloja voi muuttaa jotenkin tai vaihtaa eri huoneisiin?
Vierailija kirjoitti:
Olette molemmat mulkkuja ja vähä-älyisä.
Samaa olin ehdottamassa, mutta miten sen puhelimen soimisen sitten kuulee, jos on kuulokkeet korvilla.
-sivullinen-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, näin se useinmiten, joku on aina, koska jonkun pitää aina muka olla se.
en nyt ketään kutsuisi tuolla nimityksellä, mutta ihmettelen sitä, ettet voi ystävällisesti kertoa työkaverillesi, että hänen katsomansa videot yms häiritsevät työntekoasi ja keskittymistäsi. Toisin sanoen, sinä et luota siihen, että työkaverisi ymmärtäisi teidän erilaisuuden ja ottaisi esim. kuulokkeet käyttöönsä, jotta kummatkin voisivat tehdä työtänsä siten kuin se hänelle sopii: toinen hiljaisuudessa ja toinen äänten melskeessä.
Te molemmat olette tolvanoita. Kuten jo mainittu, musiikit kuunnellaan toimistossa kuulokkeilla.
Työkaverisi on