Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI jotkut kakattavat koiriaan keskelle tietä?!

Vierailija
17.03.2022 |

Kertokaa koiranomistajat, mikä logiikka siinä on, että koiria kakatetaan keskelle tietä kaupunkialueilla eikä syrjemmälle? Ja ennen kaikkea miksi jätöksiä ei vaivauduta keräämään pois???

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Meidän naapurustossamme on tällainen henkilö. En ole koskaan nähnyt hänen nostavan koirankakkoja pois.

Vierailija
2/58 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut eivät korjaa edes koiran uloste lähiön pihat,päiväkotien aidan vierukset ?Jotka tuntuvat olevan yleiset kusetus ja paska paikkoja.Unohtamatta koulujen pihat ,joissa likuntatelineet ymm.Aidattu alue jalkapallolle ,niin sinne vaan tekonurmelle koira ja saa kusta.Vaikka sinä vieressä on koira puisto!On se päiväkotikin ja itse iso koulu Vesalan peruskoulu .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talutin korvasta keräämään kakkansa. Sanoi että ei ole kakkapussia. Keräili lopulta kuitteja lompakostaan ja kiikutti kakkakääryleen roskiin.

Vierailija
4/58 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat ääliöitä joilta pitäisi ottaa koira pois.

5/58 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi koiraa ja noukin aina tortut pussiin ja roskiin. Harmittaa suuresti että osa ihmisistä ei vaivaudu korjaamaan lemmikin jätöksiä. Ei ole kiva näky kun kakkaa on katujen vieret ja nurtsit ruskeana. Harmillista on myös astua kasaan. Lisäksi ihmisten vihaisuus k. o asian suhteen sataa meidän kaikkien koiraihmisten laariin. Minusta kyllä voi huomauttaa asiallisesti kun huomaa että joku aikoo jättää kakat korjaamatta. Ilmaisia pusseja on jopa saatavilla.

Vierailija
6/58 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kävellä ulkona tähän aikaan kun lumet sulaa JA PASKA HAISEE JOKA PAIKASSA

Vierailija
7/58 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät taitaa olla tullut, kun koirankakasta taas keskustellaan.

Vierailija
8/58 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tänään taas kirosin samaa asiaa kun lasten kanssa ulkoiltiin ja ihan normaalia kävelytietä käveltiin. Ihan järkyttävä määrä sitä ulostetta, eikä edes reunassa vaan ihan joka paikassa myös keskellä tietä.

Jos mulla olisi koira niin en tosiaan haluaisi, että sekään niihin kakkoihin astuu tai nuuhkii niitä tai jopa syö. Ja jos koira kakkaa keskelle tietä niin miksei sitä koiraa voi siirtää edes sivuun? Itse en edes kehtaisi antaa koiran kakata keskelle kävelytietä.

Ja tää kakkaongelma koskee kaikkia tienkäyttäjiä. Sitä on kengissä, lasten vaatteissa, pyöräilijän selässä jos lokasuoja puuttuu, koiran turkissa ja tassuissa jne.

Ihan uskomatonta välinpitämättömyyttä.

Vierailija
10/58 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeily voi olla yhtä kökötettävien koirien ja kasojen sinfoniaa, vaikka etsit luonnosta raikkautta ja iloa. Kaupunkiin on tungettu lähekkäin lemmikit ja ihmiset. 

Vierailija
11/58 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on narttukoira ja se on niin voimaantunut kun se saa itse päättää mitä ruumiinsa sulkijalihaksella tekee

Vierailija
12/58 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun koirani saa tehdä mitä haluaa, eikä se sulle kuulu.

Tyypillinen laiska itsekäs koiranomistaja.

Vierailija
13/58 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku kupittaa Tahkonkuja on täynnä koiran kusta ja pas.... koska omistajat eivät viitsi kävellä kahta askelta läheiseen koirapuistoon.

Vierailija
14/58 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun koira käyttää vihreiden suosimaa kansalaistottelemattomuutta patriarkaatin ylivaltaa vastaa ja kakkii keskelle tietä

Vierailija
15/58 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ihmiset, jotka muutenkin elää tyystin itsekkäästi vuosikymmenestä toiseen. Ne ei edes huomaa meitä muita, paitsi jos näkevät jotain hyötymispotentiaalia (aika paljon sellaista jää heiltä tietenkin näkemättä). 

Vierailija
16/58 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevät taitaa olla tullut, kun koirankakasta taas keskustellaan.

Mutta toki aiheesta keskustellaan. Todella ali-ihminen pitää olla, jolle kykene siivoamaan koiransa jätöksiä.

Eipä se kyllä sanomalla parane, kaikki ihmiset vaan eivät ole kovin kehityskelpoisia.

Vierailija
17/58 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku idiootti paskantaa koiransa minun parkkiruutuuni vaikka jalkakäytävän toisella puolella on viheralue. Nythän kaikki on jäässä, mutta kyllä sinne lumen päälle koira paskalle pääsisi. Minä sitten heittelen lapiolla ne koiranpaskat jalkakäytävälle, kun kerran se koira pitää paskattaa minun ruutuun.

Vierailija
18/58 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talutin korvasta keräämään kakkansa. Sanoi että ei ole kakkapussia. Keräili lopulta kuitteja lompakostaan ja kiikutti kakkakääryleen roskiin.

Fiksu koira siinä kyllä! O,et onbekas ei napannut kädestä kiinni, kun otit sitä korvasta kiinni.

Vierailija
19/58 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne keräämättömät kakat ole kivoja myöskään meidän asiansa hoitavien koiranomistajien kannalta. Ei ole kivaa kun koira kävelee siellä paskan seassa ja pitää pestä sen tassut joka kerta kun tullaan sisälle.

Ehkä pitäisi mennä siihen Ranskan malliin, että pökäleistä (ja muistakin roskista) annetaan tuntuvat sakot. Meilläkin on taloyhtiön pihalla koirankielto kyltti, mutta silti nurmikko täynnä kakkaa. Ja se ei vaadi kuin yhden ihmisen, joka kävelyttää koiransa joka päivä samaa reittiä niin sitä paskaa on keväällä uskomattoman paljon.

Vierailija
20/58 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiravero takaisin! Ja korkeana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan