Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viekää nää ulkomaalaiskeskustelut muulle!

Vierailija
24.08.2015 |

eikö teidän maailmaanne mahdu muuta? Mistä me puhuttiin aiemmin? Mä en jaksa koko ajan samaa länkytystä, joka ei muuta mitään!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:06"]No mua ärsyttää näissä keskusteluissa eniten älyllinen epärehellisyys ja täydellinen empatian puute. Pelottaa kuinka suurella osalla lasten lähipiirissä olevista aikuisilta puuttuu kyky empatiaan tyystin. Sarasvuo on oikeassa, me olemme kiusaajakansa.
[/quote]

Empatia vaan ei muutu maagisesti rahaksi, ei paljoa kiinnosta leikata jatkuvasti omasta elintasosta jotta maahan saapuvat ulkomaalaiset saavat pitää tukensa. Oma empatia menee ensisijaisesti suomalaisiin lapsiin ja vanhuksiin joita nyt rokotetaan eniten, mutta onhan toki irakilaisen nuoren miehen saatava iphonelleen maksaja.

Vierailija
22/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:06"]No mua ärsyttää näissä keskusteluissa eniten älyllinen epärehellisyys ja täydellinen empatian puute. Pelottaa kuinka suurella osalla lasten lähipiirissä olevista aikuisilta puuttuu kyky empatiaan tyystin. Sarasvuo on oikeassa, me olemme kiusaajakansa.
[/quote]
Mua ärsyttää kun mieheni on sellainen kuin ne keskustelijat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ole onnellinen että et asu meillä. Joudun kuuntelemaan mieheni keskusteluja aiheesta jatkuvasti.

Vierailija
24/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:19"]Ap, ole onnellinen että et asu meillä. Joudun kuuntelemaan mieheni keskusteluja aiheesta jatkuvasti.
[/quote]
Potki rasistimies pihalle. Itse otin suvakin kymmenen vuotta sitten, ei ole tarvinnut katua.

Vierailija
25/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:19"]Ap, ole onnellinen että et asu meillä. Joudun kuuntelemaan mieheni keskusteluja aiheesta jatkuvasti.
[/quote]
Potki rasistimies pihalle. Itse otin suvakin kymmenen vuotta sitten, ei ole tarvinnut katua.
[/quote]
Yritän kitkeä hänestä rasismin. Huomauttelen miehelleni jatkuvasti että olenhan minäkin pakolainen. Hänestä se on eri asia kun en ole mies.

Vierailija
26/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset saavat vuodessa 6,6 miljoonaa euroa viestintätukea verorahoistamme. Heidän trolliarmeija on niillä varoilla spämmäämässä täälläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi