Tissit roikkuu
Kommentit (24)
Ne on kymmenen vuoden päästä vähän tyhjemmät pussit. Jännä muuten miten miehellä ja naisella on ihan erilainen tilanne silloin, kun pussit on tyhjät 🤔
Vierailija kirjoitti:
Laihtuminen pahensi tilannetta. En voi ainakaan seksiä harrastaa enää ikinä
Käytä rintaliivejä kuten leffoissa näyttää kaikki tekevän :)
Olen 49v.mies. kaljamaha roikkuu, pallit roikkuu polvissa ja kaksoisleuka roikkuu rinnalla ...
Niin minullakin, olen vasta 27. Oksettavaahan se on mutta niin ovat kaikki muutkin tissit.
Vierailija kirjoitti:
Voi se olla ohi jo muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, et voi, koska munakin roikkuu tuossa iässä, ja se on se este. Mutta otapa kuule nuorempi mies, joku alle kolmekymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 49v.mies. kaljamaha roikkuu, pallit roikkuu polvissa ja kaksoisleuka roikkuu rinnalla ...
Tsemppiä. Mulla ei roiku mikään eikä ole kaljamahaa tai kaksoisleukaakaan. Taidat olla fyysisesti vanhempi kuin minä.
N60
Painovoima. Seiso käsilläs. Sama vinkki löllömunamiehille, jos maan vetovoima häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Enkä pimppi? Roikkuuko sekin? :D
Varmaan joo ja peräsuolen laskeumakin vaivaa
Vierailija kirjoitti:
Niin minullakin, olen vasta 27. Oksettavaahan se on mutta niin ovat kaikki muutkin tissit.
Laita kuva niin voimme tarkastella millainen tilanne oikeasti on. Emme usko huhupuheisiin.
AP. Emme voi tietää tilannetta ellet laita rinnoistasi kuvaa. Tarvitsemme tilannekuvan jotta voimme antaa rehellistä palautetta.
Roikkuvat tissit on minusta yksi epäviehättävimmistä ominaisuuksista.
Mulla on vielä ihan kiinteät ja terhakkaat tissit.
n43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva niin voimme tarkastella millainen tilanne oikeasti on. Emme usko huhupuheisiin.
Sori, valitettavasti en enää uskalla laittaa kuvia nettiin :D muistan toki kun kerran lähetin eräällekin niin hän oli joku roikkuvien rintojen fani ja rakasti tissejäni. Kun mut bännättiin redditistä enkä enää voinut jutella hänen kanssa, sanoi että kaipaa keskustelujamme ja tissejäni :D vihaan niitä silti kyllä. Ei se minua auta vaikka joku sanoisikin noin, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vielä ihan kiinteät ja terhakkaat tissit.
n43
Pics, or did not happend!
Hyi! Riippuvat tissit on vahva turnoff.
M59