Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viekää nää ulkomaalaiskeskustelut muulle!

Vierailija
24.08.2015 |

eikö teidän maailmaanne mahdu muuta? Mistä me puhuttiin aiemmin? Mä en jaksa koko ajan samaa länkytystä, joka ei muuta mitään!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku kato suomalaisten elämä on pilalla koska somalit. Enemmä olis sossurahaa valkoisille jos menisivät kotiin

Vierailija
2/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Eurooppa on tuhoutumassa massiivisen kansaivaelluksen takia mutta pistä sinä vain pää pensaaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:27"]

Koko Eurooppa on tuhoutumassa massiivisen kansaivaelluksen takia mutta pistä sinä vain pää pensaaseen.

[/quote]

Pelastuuko Eurooppa, jos av-palstalla raivotaan että mamu astui nurmikolle?

Vierailija
4/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:27"]

[/quote]

Pelastuuko Eurooppa, jos av-palstalla raivotaan että mamu astui nurmikolle?
[/quote]
Ainkaan siten se ei pelastu että asiasta keskustelu kielletään ja leikitään että ongelmaa ei ole olemassakaan.

Vierailija
5/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa avata koko ajan uusia mamutus ketjuja. Haluat vain keskustella niistä koko ajan itse.

Ei me nyt ihan noin toopeja olla.

Vierailija
6/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tapahtumaan, joten suksi ite vaikka suoli24:n puutarhapalstalle.

Vierailija
7/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos minä en kestä naapurin lapsi - anoppi - erikokoiset häppärit - kansnpersetukka jne keskusteluja! Niitä ei kuitenkaan tarvitse käydä muualla, osaan lukea otsikon enkä avaa näitä aloituksia. Vink vink.

Vierailija
8/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit juuri itse aloituksen asiasta =D

Vierailija
9/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:24"]

eikö teidän maailmaanne mahdu muuta? Mistä me puhuttiin aiemmin? Mä en jaksa koko ajan samaa länkytystä, joka ei muuta mitään!

[/quote]

Palstahyysärin koko elämä on näköjään AV:lla. Jotenkin ei yllätä :D

Vierailija
10/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin tuntuu siltä ettei SINUN maailman mahdu muuta kuin persuista, hommalaisista ja maahanmuuttokriittisistä valittaminen.

Vierailija
11/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kun koskettaa meitä kaikkia niin kaikilla on mielipide asiasta 

Vierailija
12/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa nyt mamukeskustelut. Se on ajankohtainen aihe. He vyöryvät.tänne kuin sotajoukko.

Vierailija
13/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä asioista on puhua silloin kun ne on ajankohtaisia 

Vierailija
14/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ärsyttää näissä keskusteluissa eniten älyllinen epärehellisyys ja täydellinen empatian puute. Pelottaa kuinka suurella osalla lasten lähipiirissä olevista aikuisilta puuttuu kyky empatiaan tyystin. Sarasvuo on oikeassa, me olemme kiusaajakansa.

Vierailija
15/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:06"]No mua ärsyttää näissä keskusteluissa eniten älyllinen epärehellisyys ja täydellinen empatian puute. Pelottaa kuinka suurella osalla lasten lähipiirissä olevista aikuisilta puuttuu kyky empatiaan tyystin. Sarasvuo on oikeassa, me olemme kiusaajakansa.
[/quote]Aihe on tärkeä ja ajankohtainen, mutta kansa edelkeen umpityhmää.

Vierailija
16/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:06"]No mua ärsyttää näissä keskusteluissa eniten älyllinen epärehellisyys ja täydellinen empatian puute. Pelottaa kuinka suurella osalla lasten lähipiirissä olevista aikuisilta puuttuu kyky empatiaan tyystin. Sarasvuo on oikeassa, me olemme kiusaajakansa.
[/quote]
Mitä se empatia auttaa kun jihadisti leikkaa pään irti?

Vierailija
17/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:06"]

No mua ärsyttää näissä keskusteluissa eniten älyllinen epärehellisyys ja täydellinen empatian puute. Pelottaa kuinka suurella osalla lasten lähipiirissä olevista aikuisilta puuttuu kyky empatiaan tyystin. Sarasvuo on oikeassa, me olemme kiusaajakansa.

[/quote]

Totta, mamuttajille mamujen uhrit ei merkitse yhtään mitään. Uskotaan vaan sokeasti omaan ideologiaan ilman empatiaa.

Vierailija
18/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:06"]No mua ärsyttää näissä keskusteluissa eniten älyllinen epärehellisyys ja täydellinen empatian puute. Pelottaa kuinka suurella osalla lasten lähipiirissä olevista aikuisilta puuttuu kyky empatiaan tyystin. Sarasvuo on oikeassa, me olemme kiusaajakansa.
[/quote]
Mitä se empatia auttaa kun jihadisti leikkaa pään irti?
[/quote]Mitä konkreettista olet tehnyt ISISiä vastustaaksesi?

Vierailija
19/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:06"]

[/quote]

Totta, mamuttajille mamujen uhrit ei merkitse yhtään mitään. Uskotaan vaan sokeasti omaan ideologiaan ilman empatiaa.
[/quote]Blablablablablaaaaa.
Aivan kuin olisitte kunnioittaneet esim. Tapanilan raiskauksen uhria olemalla levittämättä mahdollisimman yksityiskohtaisia tietoja tapahtumista, tekijöistä ja uhrista.

Vierailija
20/26 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:26"]Mutku kato suomalaisten elämä on pilalla koska somalit. Enemmä olis sossurahaa valkoisille jos menisivät kotiin

[/quote]

Naulan kantaan. Toiset nyt vaa omasta tahdostaan riippumattomista syistä on melko riippuvaisia sossun rahoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi