Onko tyhmää mennä salille vaan polkemaan kuntopyörää
Kommentit (25)
Ei ole tyhmää. Aerobiset treenit on hyväksi, ja ellei sulla ole kotona kuntopyörää tms., mikset polkisi sitä salilla. Tietty oletan, että teet punttiakin välillä.
Mä en treenaa alakroppaa lainkaan kyykyillä yms., kun mulla on ihan tarpeeksi reittä ja persettä ilmankin, poljen sen sijaan cross traineria.
Onko liikunnan harrastaminen koskaan tyhmää?
Aika tyhmää. Samaan hintaan saisit käytetyn kuntopyörän kotiisi.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:08"]
Onko liikunnan harrastaminen koskaan tyhmää?
[/quote]
No olisi se aika tyhmää ajaa kuntosalille, käyttää pelkkää juoksumattoa ja sitten ajaa takaisin kotiin.
Ei oo tyhmää. Mutta pelkästään himassa saa tehtyä ilman mitään apuvälineitä paremman reenin, eli kuntopiirin. Tässä yhdistyy lihaskunto ja aerobinen ja läski tod. saa kyytiä
On. Kun polkee ulkona saa raikasta ulkoilmaa, eikä maksa mitään.
Miksi maksaa tyhjästä?
No miksei, jos niin haluaa? Itse kävin viime talven liukkaimmilla jääkeleillä salilla vain juoksumatolla..
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:09"]
Aika tyhmää. Samaan hintaan saisit käytetyn kuntopyörän kotiisi.
[/quote]
Kyllä niitä painojakin nostelen yleensä. Eikä kotona ole tilaa pyörälle.
Miksi et lähde ulos ihanaan kesäiltaan pyöräilemään?
Minä ainakin käyn salilla pyöräilemässä. Toki teen 3-4 kertaa viikossa punttitreeninkin. Mutta en voi ulkona pyöräillä suolistotulehduksen takia, joten käyn salilla.
No ei. Monet bodaritkin ja muut timmikuntoiset harrastaa tällaisia cardio-päiviä. Ovat tunnin kaksi juoksumatolla tai pyörällä ja lähtevät himaan. Ja tämä olisi oikeasti se terveellisin tapa kaiken raudannoston ohessa.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:12"]
[/quote]
Ei ole vaatteita mitkä peittävät läskit. En jaksa kun teinit huutelevat törkeyksiä perään.
Kuntopyörää ei kannata käyttää olleenkaan. Ei tee hyvää sen enempää miehen kuin naisen sukuelimille.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:14"]
[/quote]
Ei ole vaatteita mitkä peittävät läskit. En jaksa kun teinit huutelevat törkeyksiä perään.
[/quote]Samat vaatteet sinne ulos voi laittaa kuin salillekin. Aikuisella ihmisellä pitäisi olla sen verran hyvä itse tunto, ettei välitä teinien huuteluista.
Mitä väliä jos itse on tyytyväinen. Toki jos maksaa maltaita jäsenyydestä niin onhan se hullua ettei käytä mitään muita laitteita. Vähän kuin ostaisi auton ja kävisi vaan välillä istumassa ja kuuntelemassa radiota :D mutta kukin tekee mitä tykkää
Mä ajan juoskus pyörällä salille tekemään aerobista, stepperiä ja soutulaitetta, siis sitä missä ei ole isoa vastusta. Sen jälkee käyn suihkussa/saunassa ja lopuksi menen hierovaan tuoliin. Vähät minä siitä onko se jonkun mielestä tyhmää, minusta se on mukavaa vaihtelua. Kotona ei vaan tule tehtyä, salilta puuttuu muut ärsykkeet.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:17"]
Mitä väliä jos itse on tyytyväinen. Toki jos maksaa maltaita jäsenyydestä niin onhan se hullua ettei käytä mitään muita laitteita. Vähän kuin ostaisi auton ja kävisi vaan välillä istumassa ja kuuntelemassa radiota :D mutta kukin tekee mitä tykkää
[/quote]
Käytän muitakin laitteita yleensä. Tänään ei huvittaisi kun menkat alkoi ja on runsaat ettei vuoda yli.. Pyöräillä voisin.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:16"]
[/quote]
[/quote]Samat vaatteet sinne ulos voi laittaa kuin salillekin. Aikuisella ihmisellä pitäisi olla sen verran hyvä itse tunto, ettei välitä teinien huuteluista.
[/quote]
Niinhän sitä pitäisi olla itsetuntoa, muttei ole. Salilla voi pyöräillä aika rauhassa siellä reunassa, oikeastaan kukaan ei näe.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:16"]
[/quote]
[/quote]
Niinhän sitä pitäisi olla itsetuntoa, muttei ole. Salilla voi pyöräillä aika rauhassa siellä reunassa, oikeastaan kukaan ei näe.
[/quote]
Kokeilet sitä kuntopiiriä, niin hups niitä läskejä ei enää olekkaan samaan malliin puolen vuoden päästä....
Ei mitään järkeä