Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vaistonnut, että tytöllä ei ole koulussa

Vierailija
24.08.2015 |

kaikki kohdillaan..tänään oli itkuisen oloinen, kun tulin töistä kotiin. Juteltiin ja juteltiin ja lopulta myönsi, että jää aina yksin koulussa:(..Ongelmat alkoivat, kun luokalle tuli uusi tyttö ja siten luokalla on nyt 13 tyttöä. Kaikilla muilla on paras kaveri ja tyttöni on se kolmastoista.

Itkin itsekin salaa äsken vessassa. Mitä tällaisessa tilanteessa edes voi tehdä?

Nainen on naiselle susi, jo pienestä pitäen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaapa nyt vähän. Tyttäresi kutsuu koulutovereitaan jätskille perjantaina koulun jälkeen. Ensi viikolla kutsutaan joku yökylään jne. Minulla ja tyttärelläni nainen on aina ollut naisen paras kaveri.

Vierailija
2/8 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on kovan paika tullen aina nainen olut luotettavin tuki ja ystävä. Älä siirrä typerää asennettasi. Tue tyttäresi sosiaalisia taitoja ja ystävyyssuhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä luokanvalvojaan. Selvästikin luokan ryhmädynamiikalle pitää tehdä jotakin: ryhmäyttää taas uudelleen.

Lohdullista on se, että tuon ikäisillä kaverisuhteet elävät. Mutta kyllä yksin jääminen on silti kurjaa.

Vierailija
4/8 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannusta hänta aloittamaan joku kiva joukkuelaji. Ei minullakaan nuorena parhaat kaverit löytyneet koulusta vaan treeneistä

Vierailija
5/8 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys opettajaan. Hänellä saattaa olla keinoja takataskussa.
T.ope

Vierailija
6/8 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan itsekin olleeni se ns. "pariton" tyttö aina alakoulussa kun bestis muutti pois tokalla. En ollut siis mikään outo tai epäsosiaalinen, olin kyllä kaveri kaikkien kanssa mutta en kenenkään paita tai peppu. Tämä näkyi myöhemmin yläasteella, olin melko mustasukkainen kavereistani ja ajoittain olen vieläkin. Tyttöjen keskuudessa se on hankalampaa, pojat hengaavat porukalla. Pidä vain huolta siitä ettei tyttösi itse vetäydy syrjään ja koita opettaa hänet itseiseksi kaikkien kaveriksi, jonka ei tarvitse olla riippuvainen kenestäkään toisesta :)

Vierailija
7/8 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 18:49"]Muistan itsekin olleeni se ns. "pariton" tyttö aina alakoulussa kun bestis muutti pois tokalla. En ollut siis mikään outo tai epäsosiaalinen, olin kyllä kaveri kaikkien kanssa mutta en kenenkään paita tai peppu. Tämä näkyi myöhemmin yläasteella, olin melko mustasukkainen kavereistani ja ajoittain olen vieläkin. Tyttöjen keskuudessa se on hankalampaa, pojat hengaavat porukalla. Pidä vain huolta siitä ettei tyttösi itse vetäydy syrjään ja koita opettaa hänet itseiseksi kaikkien kaveriksi, jonka ei tarvitse olla riippuvainen kenestäkään toisesta :)
[/quote]

*itsenäiseksi

Vierailija
8/8 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muilla on jo paras kaveri, niin ei ketään saa pakottaa olemaan AP:n tytön kaveri, vaikka pitää tietysti kohdella hyvin tätä kaveritonta.

En usko, että moni lapsi haluaisi viettää aikaa sellaisen kanssa, josta ei tykkää kaverina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi