Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö lilyssä kommentoijien ip?

Vierailija
04.08.2015 |

Onko jotenkin "jäljitettövissä"?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoitat jotain nettiin, IP tulee mukana. On erikoissivustoja joiden kautta voit kierrättää vastaustasi, jolloin IP häviää. Mutta, jos kirjoitat tosi vakavan rikollista (esim. terroriuhkauksia ym), tämä kierrätyskin voidaan jäljittää. Eli harkitse rikoksesi vakavuutta, ennen kuin tyhjennät sydäntäsi netissä.

Vierailija
2/5 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:36"]

Jos kirjoitat jotain nettiin, IP tulee mukana. On erikoissivustoja joiden kautta voit kierrättää vastaustasi, jolloin IP häviää. Mutta, jos kirjoitat tosi vakavan rikollista (esim. terroriuhkauksia ym), tämä kierrätyskin voidaan jäljittää. Eli harkitse rikoksesi vakavuutta, ennen kuin tyhjennät sydäntäsi netissä.

[/quote]

hahahha! No huh! Ei ollu mitään rikollista eikä varsinkaan vakavaa, mut nolo kommentti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on prepaid ja sammuttaa puhelimen nii eikös ip vaihdu? meinaan vaan sitä että mä olen saanut bannin monesti tänne ja kun sammutan puhelimen niin sit pääsen takas

Vierailija
4/5 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:58"]

jos on prepaid ja sammuttaa puhelimen nii eikös ip vaihdu? meinaan vaan sitä että mä olen saanut bannin monesti tänne ja kun sammutan puhelimen niin sit pääsen takas[/quote]

Joo ja ilmasia wifi-yhteyksiä on kirjastoissa, kouluissa, asemilla, kahviloissa. Ihan kadulla kävellessä voi päästä nettiin ip-tunnuksella joka ei ole sun oma. En tiedä kuinka hyvin tämä toimii pikkupaikkakunnilla mutta isommissa kaupungeissa ainakin.

Vierailija
5/5 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:58"]

jos on prepaid ja sammuttaa puhelimen nii eikös ip vaihdu? meinaan vaan sitä että mä olen saanut bannin monesti tänne ja kun sammutan puhelimen niin sit pääsen takas[/quote]

Joo ja ilmasia wifi-yhteyksiä on kirjastoissa, kouluissa, asemilla, kahviloissa. Ihan kadulla kävellessä voi päästä nettiin ip-tunnuksella joka ei ole sun oma. En tiedä kuinka hyvin tämä toimii pikkupaikkakunnilla mutta isommissa kaupungeissa ainakin.

[/quote]

ohis: Huomasin muuten Lontoossa viimeksi että siellä ei ilmaista wifiä löydy niin helposti. Vain yhdessä kohtaa kadulla kulkiessa nappasi johonkin verkkoon, ja sitten tietysti lentokentällä (ja olin vielä Shoreditchissä joka pitäisi olla Euroopan Silicon Valley). Kaikki muut wifit pyysi kirjautumista/oli maksullisia. Samoin Köpiksessä oli aika nihkeää. Helsinki on aika reilu wifi-kaupunki loppujen lopuksi, vaikka välillä nuo ilmaiset yhteydet takkuaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä