Nyt lopetan Candy crush sagan!!
Kun lähestyy 200 kenttää niin seillä on oikeasti sellaisia kenttiä, jotka on mahdoton selvittää muuta kuin tuurilla. Esim pitää saada kolme yhdistelmää (kaks raitakarkkia vierekkäin, kaksi pyöreää pommia vierekkäin, yksi raita ja yksi räjähtävä vierekkäin) kaikki samassa kentässä ja 20 siirtoa ja lisäksi suklaa leviää koko ajan.
miksi siinä ei ole jotain helpostusta, vaikka jos olet yrittänyt 200 kertaa niin saat kentän anteeksi? Osa tietenkin saa vaikeatkin kentät läpi mutta suurin osa jättää peli pelaamisen kun ei saa millään läpi. Luulisi peliyhtiön tajuavan...
Kommentit (25)
Miksi pelata idioottia. Pelatkaa backgammonia livevastustajaa vastaan. Herkkua on se.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 18:18"]Siis voiko jotenkin väsyttää tietokoneen? Pelaat tarpeeksi niin saat kentän läpi?
ja eihän niillä sokeripisaroilla saa kuin lisää hakkaavia tikkareita jne. Eivät auta kun kenttä on liian vaikea. Tottakai on nörttejä, jotka pääsevät vaikka kenttään 5000. Mutta meille tavallisille pelaajille osa kentistä on liian vaikeita. En minä jaksa ainakaan kuukausia takoa samaa kenttää...
minäkin lopetin noinkenttään 2000.
[/quote]
Fail. Mies pelaa pelintekijöiden tahtiin ja on kentällä 1150. Seuraavan tason jälkeen joutuu taas odottelemaan. Itse juuri 600 kentässä. Kiva peli, välillä palaa käämit, mutta nyt taas jaksaa pelata :)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:35"]Mä kans vaihdoin candy crushin two dotsiin. Jumituin tasolle 200 ja jotain ja meni hermot.
[/quote]
Mistä tämmönen löytyy?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 18:04"]Unimaailma pelattu ja isossa maailmassa tasolla 1116 :D kyl sitkeesti yrittämällä vaan pääsee eteenpäin. Tosi tiukan paikan tullessa käyttää sokeripisaroilla ansaittuja apuja. Vai saako niitä jo kerättyä alkuvaiheessa?
[/quote]
Senkin ärsyttävä.
Candy crush soda on parempi!