Nyt lopetan Candy crush sagan!!
Kun lähestyy 200 kenttää niin seillä on oikeasti sellaisia kenttiä, jotka on mahdoton selvittää muuta kuin tuurilla. Esim pitää saada kolme yhdistelmää (kaks raitakarkkia vierekkäin, kaksi pyöreää pommia vierekkäin, yksi raita ja yksi räjähtävä vierekkäin) kaikki samassa kentässä ja 20 siirtoa ja lisäksi suklaa leviää koko ajan.
miksi siinä ei ole jotain helpostusta, vaikka jos olet yrittänyt 200 kertaa niin saat kentän anteeksi? Osa tietenkin saa vaikeatkin kentät läpi mutta suurin osa jättää peli pelaamisen kun ei saa millään läpi. Luulisi peliyhtiön tajuavan...
Kommentit (25)
Itse pelaan tasolla 980... tietokonetta vastaanhan siinä pelataan. Yhtään rahaa en ole käyttänyt peliin. Sitähän se pelifirma yrittää että ihmiset ei jaksais pelata 'ominavuin' vaan käyttäsivät rahaa apujen ostoon
Unimaailma pelattu ja isossa maailmassa tasolla 1116 :D kyl sitkeesti yrittämällä vaan pääsee eteenpäin. Tosi tiukan paikan tullessa käyttää sokeripisaroilla ansaittuja apuja. Vai saako niitä jo kerättyä alkuvaiheessa?
Lopeta vain. Heti. Siitä on mahdollista vieroittaa itsensä, vaikka nyt ei siltä tuntuisikaan.
Mä jossain niillä paikkeilla kirosin kans koko pelin ja varsinkin sen leviävän suklaan, mutta sinnikkäästi jatkoin häviämistä (yhtään liioittelematta; saatoin junnata yhtä tasoa monta kuukautta...) kunnes pikkuhiljaa väsytin koodit :D nyt oon pelannu koko peliä ehkä kolme vuotta ja tänään pääsin tasolle 500 <3
Enkä yhen ainutta rahaa ole peliin tuhlannu!
Mä lopetin eilen. Pääsin vain tasolle 234 mutta oon ihan ilonen että päätin nyt irrottautua pelistä kun se vei mun hermot koko ajan :D
Mutta sittenpä löysin uuden pelin heti perään jota olen nyt koko päivän vähän väliä pelaillut...
Siis voiko jotenkin väsyttää tietokoneen? Pelaat tarpeeksi niin saat kentän läpi?
ja eihän niillä sokeripisaroilla saa kuin lisää hakkaavia tikkareita jne. Eivät auta kun kenttä on liian vaikea. Tottakai on nörttejä, jotka pääsevät vaikka kenttään 5000. Mutta meille tavallisille pelaajille osa kentistä on liian vaikeita. En minä jaksa ainakaan kuukausia takoa samaa kenttää...
minäkin lopetin noinkenttään 2000.
Terkkuja tasolta 1122. Varmaan viikkoa enempää en ole joutunut jumittamaan yhdelläkään kentällä enkä laittamaan peliin rahaa. Joskus tosin tuntuu, että mahdottomalta tuntunutta kenttää on helpotettu esim.päivityksen jälkeen ja se onkin mennyt helpolla.
1100 täälläkin, kyllä se joskus nappaa kun vaan jaksaa yrittää :)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 18:18"]Siis voiko jotenkin väsyttää tietokoneen? Pelaat tarpeeksi niin saat kentän läpi?
ja eihän niillä sokeripisaroilla saa kuin lisää hakkaavia tikkareita jne. Eivät auta kun kenttä on liian vaikea. Tottakai on nörttejä, jotka pääsevät vaikka kenttään 5000. Mutta meille tavallisille pelaajille osa kentistä on liian vaikeita. En minä jaksa ainakaan kuukausia takoa samaa kenttää...
[/quote]
Jep, tosin kenttiä on tällä hetkellä vain vajaa 1200...
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 18:18"]Siis voiko jotenkin väsyttää tietokoneen? Pelaat tarpeeksi niin saat kentän läpi?
[/quote]
Jep, tosin kenttiä on tällä hetkellä vain vajaa 1200...
[/quote]
Varmaan meinasi 200.
Mä oon ollut huomaavani helpotuksia, kun samaa kenttää on oikeasti hakannyt kauan. Helpotuksia siinä mielessä, että on ollut rutkasti enemmän otollisia paikkoja erikoiskarkeille jne. Joitain tasoja oon oikeasti pelannu kolme-viisi viikkoa putkeen,, sitten taas saattaa mennä 20-30 tasoa yhdellä-kahdella yrittämällä putkeen. Aloitin Candyn pelaamisen ensimmäisenä kaikista kavereistani, joten pitkä historia on :D
t: 4
918 menossa.
Muistaakseni kaikkein pahin kenttä oli siellä 200-300 välissä. Nytkin satunnaisesti saattaa jumittua viikoksi, tosin helpottaa paljon kun saa niitä tikkareita ja ilmaisia siirtoja siitä bonushyrrästä (maksuton)
Kannattaa kokeilla myös two dots, melkein vieläkin parempi. Ja yhtä koukuttava mutta ei niin ärsyttävä
Vaikeita tasoja on kahdenlaisia: sellaisia, joita on kuitenkin kiva yrittää ja sitten niitä vittumaisia. Kyllä niistä vittumaisistakin pääsee aikanaan läpi. Jos ei muuten, niin tuurilla. Ikinä en ole kuukausikaupalla joutunut samaa tasoa tahkoamaan. Mutta myönnettäköön, että olen työtön ja aikaa on, joten ehkä niitä yrityskertojakin on tullut enemmän.
Jostain kettumaisista tasoista olen mennyt läpi pienellä jeesillä, kun sokeripisteitä keräämällä saa niitä apuja. Taso 1160 on suoritettu ja aina kun tulee lisää tasoja, mulla menee pari kolme päivää että pääsen niistä kaikista läpi. Sitten taas odotellaan ja kerätään sokeripisteitä.
Mä tykkään eniten niistä tasoista, joissa kerätään värejä! Jossain kohdassa on hullun vaikee sellanen, jossa pitää kerätä sinistä 600 ja vihreetä 600. Mut se on hauskaa kuitenkin! Sit on niitä, joissa suklaata tulee joka tuutista ja pitää kerätä joku 10 väripommi+paperikarkkia tai tuhota sitä vammasta hyytelöä ja pommejakin tippuu. Ei naurata.
Minä tykkään hyytelön poistosta :)
Ärsyttävimpiä on ne joissa pitää saada marjat ja pähkinät alas
13
Googlettakaa kuva: candy crush rehab :D
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 18:54"]Googlettakaa kuva: candy crush rehab :D
[/quote]
Huhhu, onneks oli vitsi :D
Ccs uudelle levelille pääsemistä laskeva kello on kusetusta. 1:35 am oli 7h33min jäljellä ja nyt iltapäivällä 17:30 peli esitti jäljellä olevaa aikaa reilu viisi tuntia! En ole koskaan yrittänytkään jujuttaa laskuria laitteeni kelloa rukkaamalla, olen siis kyllä kuullut moisen olevan mahdollista. Joten huijausta, odottavat maksavasi eteenpäin pääsystä. Olin tasolla 800 jotain. Tähän saa saagani päättyä. King on nyt pysyvästi epäsuosiossani.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 17:57"]
Kun lähestyy 200 kenttää niin seillä on oikeasti sellaisia kenttiä, jotka on mahdoton selvittää muuta kuin tuurilla. Esim pitää saada kolme yhdistelmää (kaks raitakarkkia vierekkäin, kaksi pyöreää pommia vierekkäin, yksi raita ja yksi räjähtävä vierekkäin) kaikki samassa kentässä ja 20 siirtoa ja lisäksi suklaa leviää koko ajan.
miksi siinä ei ole jotain helpostusta, vaikka jos olet yrittänyt 200 kertaa niin saat kentän anteeksi? Osa tietenkin saa vaikeatkin kentät läpi mutta suurin osa jättää peli pelaamisen kun ei saa millään läpi. Luulisi peliyhtiön tajuavan...
[/quote] Rahalla saa ja hevosella pääsee...
Mä kans vaihdoin candy crushin two dotsiin. Jumituin tasolle 200 ja jotain ja meni hermot.
Minä lopetin kenttään 169. Ei mitään järkeä yrittää monta kuukautta samaa kenttää...rahallakaan ei saa kuin lisäaikaa ja se ei auta.
paska peli