SUOMESSA ON VALTAVA NUORTEN SYRJÄYTYNEISTÖ
Sata tuhatta nuorta jotka ei näy missään tilaistoissa, jotka ei ole käynyt peruskoulun jälkeen opiskelleet mitään tai tehneet työtä. Huumeita kyllä kuluu ja alkoholia.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 16:52"]Jännää et aina valitetaan et nuorille ei ole töitä tarjolla. Töitä on ihan vitusti jos vain jaksaa kysellä ja on valmis tekemään myös vähän ikävämpiäkin hommia. Itse olen 16v lähtien saanut kesätöitä ja myös lukion ohessa olin kaupan kassalla töissä. Nyt 21v en saanut vakutuista kesätöitä, niin päätin hakea kahteen henkilöstövuokrausfirmaan töihin ja niiden kautta ollut reilut pari kuukautta töitä elintarvike- ja ravitsemuspalvelualalla. Toki pienemmillä paikkakunnilla tuo työllistyminen on vaikeampaa. [/quote] Niin. Kaikki ei asu helsingissä missä töitä vielä saattaa löytyäkin.
[/quote] Minä asun Jyväskylässä.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 16:28"]Jep. Ja otetaan tänne lisää toimettomia 20-35 vee muslimimiehiä. Suomi nousuun!
[/quote]
Ketä syyttäisit sitten jos mamut ei ole vaihtoehto?
Hyvä että vähävaraiset nuoret eivät osallistu kehitysmaiden lasten orjuuttamiseen kulutuksellaan niin suuressa määrin kuin kokoomusnuoret ja muu pappabetaalarsto. Se on eettisempi elämäntapa.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 16:52"]Jännää et aina valitetaan et nuorille ei ole töitä tarjolla. Töitä on ihan vitusti jos vain jaksaa kysellä ja on valmis tekemään myös vähän ikävämpiäkin hommia. Itse olen 16v lähtien saanut kesätöitä ja myös lukion ohessa olin kaupan kassalla töissä. Nyt 21v en saanut vakutuista kesätöitä, niin päätin hakea kahteen henkilöstövuokrausfirmaan töihin ja niiden kautta ollut reilut pari kuukautta töitä elintarvike- ja ravitsemuspalvelualalla. Toki pienemmillä paikkakunnilla tuo työllistyminen on vaikeampaa.
[/quote]
Niin. Kaikki ei asu helsingissä missä töitä vielä saattaa löytyäkin.