Ikkunasta näkyy iso Teboil, tuntiin ei ole tankannut kukaan
Vielä kuukausi sitten oli jatkuvasti joku tankilla. Lukoilin tarina Suomessa loppuu itsekseen kun kukaan ei enää osta.
Kommentit (71)
Se on hyvä!
Mäkin ajan töihin Teboilin ohi, tyhjä on piha
Itäisessä Helsingissä kun normaalisti hyvin vilkkaan Teboilin ohi kävellessä katselin, ainoa auto tankilla oli ambulanssi. Nähtävästi Helsinki jatkaa linjaansa, jossa terveydenhuoltoon ei käytetä minimiä enempää rahaa vaikka tällä "säästämisellä" tuettaisiin mitä diktaattoreita.
Hämähäkinseittiä oli pumpussa yhdellä Teboililla.
Siitä vaan jos haluat tukea kansanmvrhaa.
Miksi pitäisi?
3 viikkoa sitten kuolitin firman kortit. Saldo 0€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tankkasin maanantaina, niin ei ole vielä tarvetta. Mutta Teboililla tankkaan jatkossakin.
Ootsä joku r*ssä rakastaja?
En, mutta en fanaattinen lammaskaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tankkasin maanantaina, niin ei ole vielä tarvetta. Mutta Teboililla tankkaan jatkossakin.
Ootsä joku r*ssä rakastaja?
En, mutta en fanaattinen lammaskaan
:D
Tässäkin käytössä sama kuin koronassa yms. Kunpa keksisitte jotain tuoreita fraaseja. Ei taida ajatus kantaa, koska teillä ei ole mielikuvitusta.
mitään järkeä karttaa teboilia,mä ainakin tankkaan lähi teboililla kun halvin polttoaine ja hyvät palvelut.menkää te ääs ryhmän kannattajat vaan kalleimmalle aakkos asemalle
Mikähän keli on Leningradissa nyt?
Kyllä ne putlerin tankin tulevat olemaan hyviä teboilin asiakkaita sitten kun vyöryvät rajan yli.
Turhaan olet huolissasi teboilin bisneksestä, ap!
Teboililla asioivat vain ne, jotka hyväksyvät Venäjän hyökkäyksen Ukrainaan.
Oli vähemmän väkeä kuin uusien Royalien hyllyllä?
Vierailija kirjoitti:
Mikähän keli on Leningradissa nyt?
Ässien bussi kaarsi Teboilin pihaan.
Joukkueenjohtaja kävi sisällä varmistamassa, onko bussi oikealla huoltoasemalla. Pian hän palasi bussille ja ilmoitti joukkueelle, ”Tää oli vaa Lukoil, ei Ässil.”
Vierailija kirjoitti:
höpöhöpö juttu taas,eipä se niiden Suomalaisten teboil yrittäjien vika ole
Teboilin asemilta kannattaisi ehkä käydä katsomassa löytyisikö sieltä vielä vähissä olevaa AdBlueta, jos jonkun diesel sitä nyt sattuu tarvitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Asioin Teboililla, jos se on halvin. Köyhällä ei ole varaa valita.
Mua vähän huvittaa tämä boikotti. Mikähän olisi oikeasti eettinen firma, josta saisi auton tankkiin menovettä?
Oletko tuijottanut herkeämättä tunnin ajan vai kävitkö välissä jääkaapilla?