Ikkunasta näkyy iso Teboil, tuntiin ei ole tankannut kukaan
Vielä kuukausi sitten oli jatkuvasti joku tankilla. Lukoilin tarina Suomessa loppuu itsekseen kun kukaan ei enää osta.
Kommentit (71)
Miksi kannatte rahaa rvssien sotakassaan?
Tuskin on kesällä enää pystyssä koko ketju.
No tuon Lukoilin vielä ymmärtää, mutta onhan tämä saanut aika naurettavia piirteitä tämä boikotointi.
Yhtäällä oltiin lopettamassa yliopiston luentoja Dostojevskista, perutaan Tsaikovskin tuotannon esityksiä, venäläiset kissat ei saa osallistua kisoihin.
Hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä!
Mäkin ajan töihin Teboilin ohi, tyhjä on piha
Vierailija kirjoitti:
No tuon Lukoilin vielä ymmärtää, mutta onhan tämä saanut aika naurettavia piirteitä tämä boikotointi.
Yhtäällä oltiin lopettamassa yliopiston luentoja Dostojevskista, perutaan Tsaikovskin tuotannon esityksiä, venäläiset kissat ei saa osallistua kisoihin.
Ei liity otsikon aiheeseen.
Tankkasin eilen Teboililla:
Tee eee ee, eiku Tee, ee, bee, TEB, oo, ii, äl OIL.
TEBOIL
Vierailija kirjoitti:
Itäisessä Helsingissä kun normaalisti hyvin vilkkaan Teboilin ohi kävellessä katselin, ainoa auto tankilla oli ambulanssi. Nähtävästi Helsinki jatkaa linjaansa, jossa terveydenhuoltoon ei käytetä minimiä enempää rahaa vaikka tällä "säästämisellä" tuettaisiin mitä diktaattoreita.
Myös Poliisi ja Rajavartijalaitos tankkaa Teboililla koska niiden on pakko. Tästä on järjestetty lain vaatima kilpailutus jonka Teboil voitti. Kyllä ne taas kilpailutetaan uudelleen kun sopimus loppuu.
Siis joku oikeesti kyttää Teboilia tunnin ja katsoo tankataanko siellä?!?!?
Onneksi minulla on elämä.
Huhtasaari voisi selvittää venäjämielisiä lausuntojaan.
Oon se Tebloil, ja mun mielestä toi sun tuijottamises on niinku tosi häiritsevää joten voisitko ny keksiä jotain muuta kytättävää välillä ;-D
Hyvät veljet! Tankatkaa Teboililla, yhtä laadukasta kun Mesteellä, samaan hintaan.
Olisi jännä nähdä, jos Teboilit laittaisivat polttoaineet vaikka 1,20€ litra hetkeksi aikaa. Luulen, että olisi jono tankille. Niin halpa on suomalaisen moraali.
MIten muuten aluehallintovirasto toimii, kun on asemia joita ei käytetä. Eikö ne ole kuitenkin luvan varaisia.
Vierailija kirjoitti:
mitään järkeä karttaa teboilia,mä ainakin tankkaan lähi teboililla kun halvin polttoaine ja hyvät palvelut.menkää te ääs ryhmän kannattajat vaan kalleimmalle aakkos asemalle
Itse asiassa apsilla on diiseli 24 centtiä halvempaa kuin muilla. Ja bonarit päälle.
Putinoil lähtee Suomesta, hyvästi.
Vieläkö se suomen teboilin johtaja lähettelee medialle viestejä ettei saa mainita sanaa sota teboilin yhteydessä, koska putin ei tykkää.