Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät pukeudu vaatteisiin ja kenkiin, jotka eivät ole muodissa?

Vierailija
24.08.2015 |

Miksi ihmisten pitää aina odottaa, että joku asia on muodissa, ennen kuin sitä voi taas käyttää?

Puhun siis niistä, jotka mielessään ajattelevat, että esim. jotkut kengät ovat aivan ihanat, mutta eivät halua laittaa niitä jalkaan, koska kukaan ei käytä sellaisia nyt eivätkä ne ole muodissa.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näyttää naurettavalta

Vierailija
2/62 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muodista piittaamaton ihminen saa kuulla välillä aika ikäviä kommentteja, mm. kyselyjä että onko menossa naamiaisiin. Ei ole kivaa ja ymmärrän kyllä ettei kaikilla riitä kantti massasta erottumiseen muilla kuin ns. yleisesti hyväksytyillä tavoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun tyylikkäästi, en muodikkaasti.

Vierailija
4/62 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:00"]

[/quote]

Eli naurettavat kengät muuttuvat hienoiksi, kun ne tulivat muotiin? Ja sitten kun ne taas poistuvat muodista, ne muuttuvat takaisin naurettaviksi?

Ap

Vierailija
5/62 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska iso osa ihmisistä on lampaita, joiden itseluottamus ei riitä edes siihen, että osaisivat itse päättää mistä pitävät ja toimia sen mukaan. 

Vierailija
6/62 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päällä tällä hetkellä ainoastaan lippalakki ja kroksit. Muotia vai ei?

Vierailija
7/62 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:00"]

[/quote]

Eli naurettavat kengät muuttuvat hienoiksi, kun ne tulivat muotiin? Ja sitten kun ne taas poistuvat muodista, ne muuttuvat takaisin naurettaviksi?

Ap

[/quote]

Suunnilleen näin. Kyllä 90-luvun läskipohjakengät näyttää melko koomisilta nyt käytettynä. 90-luvulla ne olivat erittäin coolit =) Kyllä kai olet huomannut miten muoti kiertää, 80-luvun muoti puskee taas kovaa pinnalle, mutta 90-luvun releet näyttää aika koomisilta tällä hetkellä.

Vierailija
8/62 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne näyttävät hassuilta. Eikös se ole ihan selvää?

Vierailija
9/62 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:04"]

Koska iso osa ihmisistä on lampaita, joiden itseluottamus ei riitä edes siihen, että osaisivat itse päättää mistä pitävät ja toimia sen mukaan. 

[/quote]

Suurin osa osaa päättää ihan itse, että eivät halua kulkea 20 vuotta vanhoissa "muotikengissä" tms. Joten eikö heillä ole hyvä itseluottamus tällöin

Vierailija
10/62 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta onko joku muodissa tai ei. Ostan sellaista mikä sopii mun kukkarolle, on laadukasta ja tuntuu minusta hyvältä.

Vierailija
11/62 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:07"]

[/quote]

Suurin osa osaa päättää ihan itse, että eivät halua kulkea 20 vuotta vanhoissa "muotikengissä" tms. Joten eikö heillä ole hyvä itseluottamus tällöin

[/quote]

Päättää ihan itse, hah hah. Kyllä se mitä, tuo lammaslauma päällensä pukee päätetään jossain ihan muualla ja sitten muotilehtien, bloggaajien ym välityksellä heille myydään.

Vierailija
12/62 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät näytä hyviltä silmään, pistää naurattamaan. En halua käyttää sellaisia vaatteita. Eikö se ole ihan selvä. Minusta on ihana, että muoti muuttuu, ettei sataa vuotta kuljeta samanlaissa vaatteissa.

Vierailija
13/62 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:12"]

[/quote]

[/quote]

Päättää ihan itse, hah hah. Kyllä se mitä, tuo lammaslauma päällensä pukee päätetään jossain ihan muualla ja sitten muotilehtien, bloggaajien ym välityksellä heille myydään.

[/quote]

Kyllä minä ihan itse ne vaatteeni valitsen ja ostan. Miksi tuollainen aggressio muotia seuraavista? Mitä se sinulta on pois? Minusta on ihana päivittää vaatekaappia ja ostaa uutta sesonkia. JOs sinä haluat kulkea niissä 90-luvun vaatteissa, niin se on ihan ok. Ei se minua häiritse, joten älä sinäkään häiriinny minusta.

Vierailija
14/62 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäpaine. Aika usein myös massasta poikkeavilla on oma ryhmänsä, jonka sisällä samoin pukeutuvia rankataan sen perusteella, kuinka "oikein" pukeutuu. 

Vierailija
15/62 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella ap:n ihmettelevän miksei nyt jumankauta kaikki tajua pukeutua muodin mukaan. :D

Vierailija
16/62 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:14"]

Ne eivät näytä hyviltä silmään, pistää naurattamaan. En halua käyttää sellaisia vaatteita. Eikö se ole ihan selvä. Minusta on ihana, että muoti muuttuu, ettei sataa vuotta kuljeta samanlaissa vaatteissa.

[/quote]

Muoti kiertää kehää. Aika harva nykypäivän vaatteista ja kengistä on mikään uusi keksintö, vaan jo kauan aikaa sitten keksitty ja muodissa ollut. Toki joitain uusiakin keksitään, mutta nyt ollaan siinä pisteessä että vanhoja kierrätetään. Jossain vaiheessa varmaan aletaan keksiä jo jotain uutta taas.

Ap

Vierailija
17/62 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:12"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä minä ihan itse ne vaatteeni valitsen ja ostan. Miksi tuollainen aggressio muotia seuraavista? Mitä se sinulta on pois? Minusta on ihana päivittää vaatekaappia ja ostaa uutta sesonkia. JOs sinä haluat kulkea niissä 90-luvun vaatteissa, niin se on ihan ok. Ei se minua häiritse, joten älä sinäkään häiriinny minusta.

[/quote]

Se valikoima mistä sinä vaatteesi ostat on silti jonkun muun päättämä, samoin kuin sen hetkinen muoti. Mutta ei siinä mitään, ostele pois. Niille joita muoti ei kiinnosta on muuten paljon paljon enenmmän valinnanvaraa kuin 90-luvun vaatteet.

Vierailija
18/62 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta minun 20 vuotta vanhat kengät eivät ole ihanat, eivätkä myöskään ne vanhat flanellipaidat ja bootcut farkut. Silloin ne oli, ei enää.

Vierailija
19/62 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse edes tunne ketään, joka pukeutuisi muodin mukaan. En edes tässä iässä (35) tiedä mikä tällä hetkellä olisi muotia tämän ikäiselle. Suurin osa kavereistani on köyhiä ja hakevat vaatteensa jostain keräyksistä, joten kukaan ei kiinnitä vaatteisiin mitään huomiota muutenkaan. Ehkä, jos pukeutuisin joihinkin vuosituhannen vaihteen hiphop-vaatteisiin, joku voisi täällä Helsingissäkin katsahtaa pitkään.

Vierailija
20/62 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt matalavartisia bootseja siitä lähtien kun ne ostin... viime vuosituhannen lopulla... millos ne oikaan muodissa?

Samoin, kun on löytänyt istuvat farkut, on melko samantekevää minkä levyiset ja pituiset lahkeet just nyt pitäis olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän