Naiset ivasivat Suvia, 22v. bussissa
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:02"]Mulla on taas tunne että ehkä tää on vaan ollu joku väärinkäsitys, jos ne onkin pelleilly keskenään tai mimmi on kuullu väärin. Olis hyvä kuulla näitä "pilkkaajia" ennenku ruetaan levittelemään tarinoita tuhansille ihmisille.
[/quote]
Voi vittu mikä vajakki oot. Heikkolahjainen koulukiusaaja joka on pärjännyt virnistelyllä ja suun soittamisella? Toivottavasti ihosi palaa tulipalossa ja sen jälkeen kaikki nauravat miten ruma oot.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:51"]Mitääh? Aivan uskomattoman suloinen nainen! En voi tajuta! M35 [/quote] Niin rumia ihmisiähän on oikeus haukkua mutta nättejä ei. Mee tumputtaa muualle.
[/quote]
Vittu mikä vainoharhainen pönttö!
Nätti tyttö tuo Suvi. Kyllä panee vihaksi tollaiset, jotka varsinkin puhuu paskaa toisen kuullen. Jos olisin sattunut näkemään tapauksen, niin varmasti olis ämmät saaneet turpaan. Pari nyrkiniskua tollaisia paskiaisia vois lähinnä opettaa.
Kauhean vaikea kuvitella, että ne kolme naista olisi näyttänyt tavalliselta. Ja heti tulee mieleen, että minkälaisista kodeista he ovat kotoisin. Mielikuva naisista ei ole mairitteleva. Eli aika voimakkaasti, se mitä suustaan päästää, idenfitioi ihmisen.
Niille jotka epäilee jutun todenperäisyyttä : itse olen törmännyt useampaakin muita pilkkaavaan aikuiseen. Ikähaarukka 20-50 v. Ja päin naamaa on sanottu tai ainakin niin kovaa että pilkan kohde varmasti kuulee. Kyllä noita valitettavasti on.
Ovatko nämä närkästyneet samoja mammoja, jotka viikosta toiseen haukkuvat esim. kaunista laulajaa rumaksi?
Mulle on sanottu, että oon prostituoitujen asiakas ulkonäöltä. Suvilla varmaan syytä olla vihainen, koska on naikkonen.
Oksettavaa käytöstä. Ovat varmaan entisiä koulukiusaajia ja nykyisiä työpaikkakiusaajia.
Lämmin halaus Suville, olet kaunis ja sinua haukkuneen roskaväen yläpuolella! <3
Näin se nettikäytös jalkautuu tosielämään.... :(
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:52"]Mistä noita ihmisenkuvatuksia sikiää? Pistää kyllä vihaksi, aikuiset ihmiset!
[/quote]
Oksettavia
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:54"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:51"]Mitääh? Aivan uskomattoman suloinen nainen! En voi tajuta! M35 [/quote] Niin rumia ihmisiähän on oikeus haukkua mutta nättejä ei. Mee tumputtaa muualle. [/quote] Voi vitun idiootti. Pointti oli se, että 99-prosenttisen varmasti tämä haukuttu tyttö on kauniimpi kuin yksikään näistä häntä haukkuneista ihmisraunioista. Karsastava silmä onkin sitten ollut SE JUTTU™ osoittaa omaa ylemmyydentunnetta ja typeryyttä. [/quote] Pointti oli se että oli ihminen kuinka kaunis tai ruma ei häntä tulisi ulkoisten ominaisuuksien vuoksi haukkua. Viestistäsi sai käsityksen ettei noin suloista naista saa haukkua, mutta rumaa naista karsastavine silmineen kylläkin.
[/quote]
Että sä olet inhottava ihminen... Suloisuus voi olla muutakin kuin pelkkä ulkonäkökysynys, mutta ymmärrän ettei sulla ole siitä kokemusta. Kaunis kommentti oli tuolta mieheltä ja uskon, että piristäisi tuota naista.... (Apua, käytin sanaa kaunis..... Jaiks)
Miten aina pitää kääntää asiat näin? Kukaan ei sanonut, että rumia saa haukkua ja mikä edes on rumaa? Minä en tiedä.
Miksei Suvi haistattanut ämmille vitut, olis lyönyt silmän mustaksi. Ei kovin vaikea arvata, minkä P:llä alkavan puolueen kannattajistoon ämmät kuuluvat.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:07"]
Mä en tiedä elänkö jossain laalaa-maassa, mutta mun on todella vaikea uskoa, että aikuiset ihmiset käyttäytyvät näin. Itse en voisi kuvitella, että kukaan tuntemani aikuinen käyttäytyisi näin! Voiko olla totta, vaiko ikävä väärinkäsitys?
[/quote]
Mä itse luulin myös noin, mutta elämänkokemusen myötä tulin siihen tulokseen, että aikuiset on vielä pahempia kiusaajia mitä lapset. Oman lähipiirin aikuiset ovat sivistyneitä, mutta työpaikoilla on tullut nähtyä ihan järkyttävää kiusaamista.
http://yle.fi/uutiset/heittakaa_lisaa_etta_hukkuu__torkeita_kiusaamistapauksia_uimarannoilla/8248912
Hienoa kerrassaan...
mua järkytti se, että olen niin pinnallinen, että jos itselläni olisi karsastava silmä, en varmaan kestäisi. siis jos se olisi ollut aina niin olisihan siihen tottunut, mutta jos tuollainen virhe tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Suvi haistattanut ämmille vitut, olis lyönyt silmän mustaksi. Ei kovin vaikea arvata, minkä P:llä alkavan puolueen kannattajistoon ämmät kuuluvat.
Itse olisin ajatellut erästä ko-alkuista puoluetta, heissä usein inhottavia itsekkäitä ilkimyksiä ;)
Mutta joo, aivan järkyttävää käytöstä noilta akoilta, toisaalta hyvä että Suvi ei lähtenyt tuollaiseen pelleilyyn mukaan, ei sellaisesta taida hyötyä kellekään olla. Tulevat varmasti käytöksestään vielä elämän varrella kärsimään. Paljon tsemppiä kauniille Suville!
Miksi suomalaiset tykkäävät huonosta käytöksestä, tai miksi emme käyttäydy hienommin?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:07"]Oliko ne haukkujat jotain kouvolalaisia av-mammoja???
[/quote]
Kyllä meillä Kouvolassa osataan käytöstavat.
AV -mamma Kouvolasta