Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi haukkuu lihavaksiEn

Vierailija
24.08.2015 |

Joo, mulla on vittumainen anoppi. Nyt uusimpana ilkeytenä hän on keksinyt ruveta haukkumaan minua läskiksi, lihavaksi yms. Olen viimeisillään raskaana, painan 73 kiloa ja olen 180 senttiä pitkä. Anopin kommentit on luokkaa "kylläpä olet naamastakin lihonut" tai "valtavat nuo reitesi!". 

Myös poikaansa ja lastamme haukkuu lihaviksi, vaikka kummatkin ovat oikeastaan alipainoisia. Anoppi itse on lyhyt ja oikeasti ylipainoinen. En ole viitsinyt sanoa takaisin mitään ilkeää, koska en halua alentua hänen tasolleen. Kohta vaan keittää yli.

Innolla odotan miten kommentoi vartaloani vauvan synnyttyä.. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:58"]

Jos anopillasi on vaan kierohuumorintaju ja sinä liian tosikko?! 

[/quote]

Ei kyllä mun mielestä mihinkään huumorintajuun kuulu muiden lyttääminen ja haukkuminen.

Vierailija
2/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:10"]

[/quote]

Ei kyllä mun mielestä mihinkään huumorintajuun kuulu muiden lyttääminen ja haukkuminen.

[/quote]

Todellisuudenvastaisuus on yksi sarkasminmuodoista ja sarkasmi on yksi huumorin vaikeimmista muodoista ja sen voi helpposti käsittää vilpittömänä mielipiteenä.

Mitä mieltä ap miehesi on tästä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita suoraan että uloäöstä kommentointi saa loppua ja vittuilu muutenkin. Lapset oppii tuollaisen käytöksen lähipiirin aikuisilta, imee sen kuin pesusienet. Tai pahimmassa tapauksessa sairastuu syömishäiriöön. Kysyppä anopilta haluaako se, että oma pikku lapsenlapsimussukka yrjöää mummin tekemät herkut vessassa kun mummi vähän vitsillä kommentoi painoa. Sinä saat vaatia hyvää käytöstä ja esimerkkiä ihmisiltä jotka lapsiesi ja sinun kanssa viettävät aikaa.

Vierailija
4/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:10"]

[/quote]

[/quote]Ehkä se on sitä kuuluisaa suomalaista huumorintajua? 

Vierailija
5/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat iloisesti "Sittenhän meitä on kaksi!"

Ei anoppikaan saa suuttua.

Vierailija
6/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:55"]Mikä nössykkä sulla on miehenä. Kyllä minä räjähtäisin, jos minun lastani lihavaksi haukuttaisiin. Nyt asia puheeksi miehesi kanssa heti. Etäisyyttä anoppiin ja ei todellakaan sinun pidä päästää lastakaan  anopin lähelle. Ei tee hyvää, jos mummi lihavaksi haukkuu.
[/quote]

Suuttuisit? Sinulla siis varmaan on oikeasti lihava plösö kersa, sillä kukapa siitä suuttuisi jos laihaa läskiksi haukkuisi.

Vierailija
7/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:58"]

[/quote]

[/quote]

Jaa. Minusta se on aika hauskaa katseltavaa sivustapäin :D. Kun joku tantta ulisee jollekin tai teini vittuilee jollekin plösölle. Itselläni ei kyllä ole moiseen pokkaa.

Vierailija
8/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:30"]

Joo, mulla on vittumainen anoppi. Nyt uusimpana ilkeytenä hän on keksinyt ruveta haukkumaan minua läskiksi, lihavaksi yms. Olen viimeisillään raskaana, painan 73 kiloa ja olen 180 senttiä pitkä. Anopin kommentit on luokkaa "kylläpä olet naamastakin lihonut" tai "valtavat nuo reitesi!". 

Myös poikaansa ja lastamme haukkuu lihaviksi, vaikka kummatkin ovat oikeastaan alipainoisia. Anoppi itse on lyhyt ja oikeasti ylipainoinen. En ole viitsinyt sanoa takaisin mitään ilkeää, koska en halua alentua hänen tasolleen. Kohta vaan keittää yli.

Innolla odotan miten kommentoi vartaloani vauvan synnyttyä.. 

Tilaa anopille kauneusleikkaus.

Vierailija
9/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsen edun mikaista kuulla isovanhemmaltasn, että hän on lihava. Teidän tapauksessa ei edes ole. Siinä mielessä on täysin älytöntä väittää, että olet anopin kanssa tekemisissä lapsen takia. Anoppisi käyttäytyy tahdittomasti ja moukkamaisesti, ja tuollaista ei tarvitse sietää keneltäkään.

Vierailija
10/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:55"]Mikä nössykkä sulla on miehenä. Kyllä minä räjähtäisin, jos minun lastani lihavaksi haukuttaisiin. Nyt asia puheeksi miehesi kanssa heti. Etäisyyttä anoppiin ja ei todellakaan sinun pidä päästää lastakaan  anopin lähelle. Ei tee hyvää, jos mummi lihavaksi haukkuu.
[/quote]

Suuttuisit? Sinulla siis varmaan on oikeasti lihava plösö kersa, sillä kukapa siitä suuttuisi jos laihaa läskiksi haukkuisi.
[/quote]
Mulla ei ole lasta ollenkaan mutta todellakin suuttuisin. Arvaa kahdesti kehittyykö lapsen minäkuva normaalisti jos hoikkaa lasta haukutaan läskiksi ja vielä jonkun lapselle tärkeän henkilön taholta?

Vierailija
11/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppi kävi vähän väliä haukkumassa minua päin naamaa ja miestä mulle miehen selän takana. Seuraavan kerran kun anoppi aloitti valitusvirtensä ja vittuilunsa, mies sanoi hänelle kutakuinkin näin: "Me ollaan vaimon kanssa tiimi ja vaimo on se läheisin ihminen, jonka olen itse saanut valita, joten tiedät itsekin, että vaimo on se, jota arvostan eniten. Jos minun ja vaimon ja meidän tiimin asioihin puuttuminen ja haukkuminen ei lopu niin oon äitini poika ja katkaisen välit sinuun kokonaan. Sinä mut oot kasvattanut ja tiedät hyvin, että pystyn olemaan niin kylmä kusipää jos mun tiimiä uhataan. Saat itse päättää opetteletko käyttäytymään niinkuin aikuinen. Meidän väliin et saa kiilaa tuolla vaan meidät välit tiivistyy mitä lapsellisemmin sinä käyttäydyt. Me ollaan tiimi."

Anopin ääni vaihtui kellossa heti. Yhden kerran sen jälkeen kokeili mitä tapahtuu ja mies ilmoitti, että meihin ei saa olla yhteydessä ja pidettiin anopille kolmen kuukauden jäähy. Näkipä, että mies oli tosissaan.

Vierailija
12/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:45"]

Minä antaisin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tuollaiset kommentit. Paitsi lapsen kohdalla! Jos anoppi haukkuu lasta lihavaksi niin puutu siihen!

[/quote]

Anopin sanomiset ovat liian vahvaa ainesta lapsen korville myös, kun ne koskettavat äitiä tai isää. Tai mitä tahansa. Mummo kun on lapselle yksi luotettava, suuri henkilö, joka vaikuttaa paljon lapsen ajatusmaailmaan. Valitettavasti. Ja tätä jotkut mummot ja papatkin käyttävät röyhkeästi hyväkseen, saadakseen lapset omalle puolelleen ja vähän vaikka miniä/vävyn arvoa vähennettyä lapsen mielessä. Valitettavasti. Sitten on fiksujakin epäitsekkäitä ja ajattelevaisia isovanhempia. mutta nythän ei ollut puhe sensorttisista.

Vierailija
13/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, ja sinne ilmestyi ylimääräinen en heti otsikkoon. Mobiili..

Vierailija
14/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö miehesi voi sanoa mitään takaisin, jos sinä et kerta pysty?

Vierailija
15/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota etäisyyttä, esim. 500 km.

Vierailija
16/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja kiitä anoppiasi että kehtaa sanoa sen mitä kaikki ajattelevat.

Vierailija
17/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta !

Vierailija
18/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.. Ne on nuo vanhemmat pula-ajan ihmiset, joiden mielestä on kiva ko ihmisissä on jotaki muutaki ko luuta ja nahkaa!

Tietenki, jos tästä ei ole kyse, loukkaantuisin kyllä. Ja varsinkin tuon teidän lapsen kohdalla pistäisin pisteen, lapsi nimittäin muistaa ja satuttaa!

Vierailija
19/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:32"]

Ota etäisyyttä, esim. 500 km.

[/quote]Tämä toimii. Meillä välimatka n 3000km:)

Vierailija
20/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:32"]

No eikö miehesi voi sanoa mitään takaisin, jos sinä et kerta pysty?

[/quote]

On hän sanonut, mutta ei sillä ole vaikutusta. Hullun käytöstä on mahdoton muuttaa. Näemme anoppia harvoin, lähinnä lapsemme takia. Itse yritämme käyttäytyä mahd. neutraalisti, ettei lapsen tarvitse kuunnella huutoa ja tappelua. Kohta täytyy varmaan laittaa välit (taas) poikki kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi