Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi haukkuu lihavaksiEn

Vierailija
24.08.2015 |

Joo, mulla on vittumainen anoppi. Nyt uusimpana ilkeytenä hän on keksinyt ruveta haukkumaan minua läskiksi, lihavaksi yms. Olen viimeisillään raskaana, painan 73 kiloa ja olen 180 senttiä pitkä. Anopin kommentit on luokkaa "kylläpä olet naamastakin lihonut" tai "valtavat nuo reitesi!". 

Myös poikaansa ja lastamme haukkuu lihaviksi, vaikka kummatkin ovat oikeastaan alipainoisia. Anoppi itse on lyhyt ja oikeasti ylipainoinen. En ole viitsinyt sanoa takaisin mitään ilkeää, koska en halua alentua hänen tasolleen. Kohta vaan keittää yli.

Innolla odotan miten kommentoi vartaloani vauvan synnyttyä.. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tuollaiset kommentit. Paitsi lapsen kohdalla! Jos anoppi haukkuu lasta lihavaksi niin puutu siihen!

Vierailija
22/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nössykkä sulla on miehenä. Kyllä minä räjähtäisin, jos minun lastani lihavaksi haukuttaisiin. Nyt asia puheeksi miehesi kanssa heti. Etäisyyttä anoppiin ja ei todellakaan sinun pidä päästää lastakaan  anopin lähelle. Ei tee hyvää, jos mummi lihavaksi haukkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:45"]

Minä antaisin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tuollaiset kommentit. Paitsi lapsen kohdalla! Jos anoppi haukkuu lasta lihavaksi niin puutu siihen!

[/quote]

Ei myöskään ole kivaa, kun hän haukkuu meitä vanhempia lapsen kuullen.

Vierailija
24/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anopillasi on vaan kierohuumorintaju ja sinä liian tosikko?! 

Vierailija
25/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi konsti on antaa samalla mitalla anopille takaisin. Sano esim. "mikä täällä haisee", vihjaile anopille, että lemu lähtee selvästi hänestä, ole ihan selvästi haistavasi jotain kuvottavaa.

Kysäise on käynyt gynellä milloin viimeksi, ettei vain olisi jotakin pahalle tuoksahtavaa tulehdusta alapäässä tms. 

Näin alkaa anoppi pitämään pienempää suuta kun tulee vastapalloon aina hiukan rankempaa. Luulen, että vierailukerrat anopilla vähenee ja saatte olla rauhassa.

Vierailija
26/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:58"]Yksi konsti on antaa samalla mitalla anopille takaisin. Sano esim. "mikä täällä haisee", vihjaile anopille, että lemu lähtee selvästi hänestä, ole ihan selvästi haistavasi jotain kuvottavaa.

Kysäise on käynyt gynellä milloin viimeksi, ettei vain olisi jotakin pahalle tuoksahtavaa tulehdusta alapäässä tms. 

Näin alkaa anoppi pitämään pienempää suuta kun tulee vastapalloon aina hiukan rankempaa. Luulen, että vierailukerrat anopilla vähenee ja saatte olla rauhassa.
[/quote] Ai että miehenkin pitäisi välinsä katkaista äitiinsä?

Vierailija
27/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:58"]

Yksi konsti on antaa samalla mitalla anopille takaisin. Sano esim. "mikä täällä haisee", vihjaile anopille, että lemu lähtee selvästi hänestä, ole ihan selvästi haistavasi jotain kuvottavaa.

[/quote]

Kyllä! Kannattaa ehdottamasti typistää itsensä lapsen tasolle!

Vierailija
28/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:58"]

[/quote]

Kyllä! Kannattaa ehdottamasti typistää itsensä lapsen tasolle!

[/quote]

Samaa mieltä, tosin vakavissani.

Vierailija
29/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:58"]Jos anopillasi on vaan kierohuumorintaju ja sinä liian tosikko?! 
[/quote]
Jos samasta vitsistä loukkaantuu kerta toisensa jälkeen niin se ei ole silloin hyvä vitsi.

Vierailija
30/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:58"]Jos anopillasi on vaan kierohuumorintaju ja sinä liian tosikko?!  [/quote] Jos samasta vitsistä loukkaantuu kerta toisensa jälkeen niin se ei ole silloin hyvä vitsi.

[/quote]

Ja anoppi huomannut tämän ja ottaa tilanteesta kaiken irti. Tosikot yleensä joutuu kiusatuksi, koska eivät osaa vastata asioihin huumorilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä