Miehen ja minun eri tulevaisuuden tavoitteet.
Keskusteltiin viikonloppuna miehen kanssa yhteisestä tulevaisuudesta ja minä totesin että sitä ei ole. Minulla on tavoitteita ja päämääriä, mies sanoo jo saaneensa kaiken elämässään mitä on halunnut. Ne on vakituinen työpaikka ja moottoripyörä. Minulla on lapsi, mies ei ole lapsen isä. Ollaan joskus puhuttu yhteisestä lapsesta mutta nyt mies sanoikin ettei haluakaan ikinä lapsia. Minä haluan joskus toisen lapsen. Minä olen vielä kesken elämäni kanssa. Haluan kouluttautua unelma-ammattiini, vaihtaa paikkakuntaa, harrastaa, matkustella ja nauttia siltikin yhteisestä arjesta. Mies ei halua mitään näistä. Hänelle riittää työ ja moottoripyörä. Olen miettinyt eroa, mutta tuntuu jotenkin typerältä erota kun kaikki on muuten suht hyvin. Entä jos minun tavoitteeni eivät toteudukaan? Tai jään loppuelämäkseni yksin? Tulenko katumaan eropäätöstä?
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:25"]
Että yhden lauseen perusteella (joka siis ei ole edes miehen itsensä, vaan hänen naisystävänsä kertoma) sulla on täydellinen ja kattava kokonaiskuva sinulle täysin tuntemattoman pariskunnan suhteesta?
[/quote]
Kukaan ei ole puhunut mistään täydellisestä kuvasta, vaan tässä tapauksessa meidän pitää vain luottaa ap:n sanomisiin. Eihän siitä mitään tule, jos sinä alat kyseenalaistamaan ap:n kaikki puheet.
Ap ei sitten halua matkustella, eikä uutta unelma ammattia?
[/quote]
Pointtina se, että ap on nyt tässä itse kertomassa omista haluistaan ja unelmistaan, mies ei ole. Meillä on vain toiden käden tietoa miehen sanomisista, sen takia on aika urpoa tehdä hirveästi johtopäätöksiä jostain yhdestä lauseesta. Minä suosittelen ap:lle, että hän keskustelee miehensä kanssa uudestaan siitä, miten tulevaisuus järjestetään ja onko se yhteinen.
[/quote]
Oletko sattumoisin itse yh-äiti vai miksi meni niin tunteisiin että piti jankata ja vittuilla iät ja ajat? Kierteletkö kaikkiin keskusteluihin kertomassa ettei saa kommentoida ellei siellä ole kaikkien asianosaisten itse kirjoittamaa materiaalia?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:37"]
Pointtina se, että ap on nyt tässä itse kertomassa omista haluistaan ja unelmistaan, mies ei ole. Meillä on vain toiden käden tietoa miehen sanomisista, sen takia on aika urpoa tehdä hirveästi johtopäätöksiä jostain yhdestä lauseesta. Minä suosittelen ap:lle, että hän keskustelee miehensä kanssa uudestaan siitä, miten tulevaisuus järjestetään ja onko se yhteinen.
[/quote]
Tuonhan nyt tajuaa lapsikin. Siihen ap:n sanaan on vain luotettava, jos asiasta haluaa keskustella. Ap:n omalle kontolle ja vastuulle jää tarkistaa, että hänen faktansa pitävät kutinsa.
Mitä järkeä tehdä aloituksia ja keksiä faktat omasta päästä? ;)
[/quote]
Taitaa tuo jankkaaja olla ap jota harmittaa kun ei saakaan palstan jakamatonta tukea ja mies haukkuja itsekkyydestään. Alkaa sitten puolustella itseään, ja nyt saivartelee kun harmittaa kun tuli kirjoitettua että mies on jo ihan tyytyväinen elämäänsä.
[/quote]
Jep. Sepäs sitä harmittaa ja alkoi jaarittelu. Potuttaa kun se lukee aloituksessa ja nyt on epätoivoinen yritys kiemurrella .. ;)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:48"]
Lapsi ei taida mahtua siihen moottoripyörän kyytiin lisäksesi? Voi voi .. sellaista se on.
[/quote]
Eikä mies rahoitakaan ap haaveita vaan ap joutuu ihan itse ottamaan vastuuta omasta elämästään...
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:37"]
[/quote]
Tuonhan nyt tajuaa lapsikin. Siihen ap:n sanaan on vain luotettava, jos asiasta haluaa keskustella. Ap:n omalle kontolle ja vastuulle jää tarkistaa, että hänen faktansa pitävät kutinsa.
Mitä järkeä tehdä aloituksia ja keksiä faktat omasta päästä? ;)
[/quote]
Taitaa tuo jankkaaja olla ap jota harmittaa kun ei saakaan palstan jakamatonta tukea ja mies haukkuja itsekkyydestään. Alkaa sitten puolustella itseään, ja nyt saivartelee kun harmittaa kun tuli kirjoitettua että mies on jo ihan tyytyväinen elämäänsä.
[/quote]
Niin yllättäen ap:n kommentit olleet aika vähissä. Mie en oikein tajua,et mitä ap edes hakee tässä?
M39
Luulisi olevan aika helppoa lähteä omille teille elämään ja toteuttamaan omia unelmiaan..jos kyseessä ei ole edes aviopuoliso ja lapsikin on jonkun toisen? Vai onko aloittaja taas niitä läheisriippuvaisia joka roikkuu miehessä loputtomiin.
Mies voi sitten hankkia lapsettoman naisen pyöräilemään kanssaan auringonlaskua kohti niin halutessaan.
Lapsi ei taida mahtua siihen moottoripyörän kyytiin lisäksesi? Voi voi .. sellaista se on.