Minkä ikäisenä lapsenne ovat tuoneet tyttö-/ poikaystävän kotiin?
Kommentit (9)
Hetihän se alkoi 7-luokalla raahaamaan niitä ylemmillä luokilla olevia jääkiekkoilijapoikia kotiin. Paljon sillä oli muutenkin poikia kavereina että en minä siellä ollut tenttaamassa että seurusteleeko ne vai ei. Mutta oisko 14v tyttö ollut kun tuli sitten oikein ihastuttava nuori mies meille ja esitteli itsensä tyttöni poikaystävänä. Oli ne melkein vuoden yhdessä sitten. Ja siitä asti niitä sitten tuli ja meni, oli ne aina useamman kuukauden yhdessä, jopa vuosia. 19-vuotiaana se löysi elämänsä miehen jonka kanssa on vieläkin, lapsenlapsiakin olen saanut.
Poika toi 15-vuotiaana, tyttö ei ole vielä tuonut, on nyt 17-vuotias.
Tyttö toi 13-vuotiaana 14-vuotiaan. Kohta vuoden seurustelleet :)
Tyttö toi viimevuonna, 13-vuotiaana saman ikäisen pojan kylään, oikein mukava ja hyväkäytöksinen poika. Heinäkuussa tuli heillä vuosi seurustelua täyteen :)
Itse toin 15-vuotiaana. Nyt kolme vuotta myöhemmin olen yhä saman tyypin kanssa :)
Poika aloitti jo 7-vuotiaana. 14-vuotiaana otin tapauksen vähän vakavammin, ja olivatkin vuoden yhdessä. Muutama on sen jälkeen käynyt, nyt taitaa olla hiljaisempi hetki.
17. Ihan kelpo poika se oli, eros kuitenkin kun poika täytti 18 ja lähti opiskelemaan eri paikkakunnalle.
Ei ole ainakaan vielä näkynyt.
T. kohta 15-vuotiaan äiti