Ajaako miehesi kainalokarvat?
Kommentit (19)
Miehet ei ajele kainalokarvojaan. Miehet panee.
Täytyy seurata asiaa. En ole katsonut kainaloita "sillä silmällä" vielä tähän mennessä.
Ei. Ei sillä kyllä olekaan kuin muutama haiven.
Kaikki urheilijamiehet itseasiassa ajavat kainalokarvansa, niinkuin esim koripalloilijat ja lentopalloilijat, yleisurheilijat ym.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:15"]Miehet ei ajele kainalokarvojaan. Miehet panee.
[/quote]
:D Miten paneminen liittyy tähän?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:15"]Miehet ei ajele kainalokarvojaan. Miehet panee. [/quote] :D Miten paneminen liittyy tähän?
[/quote]Jäi lause kesken. Miehet ei ajela kainalokarvojaan. Miehet panee kainaloihin Veetiä.
Olen mies ja ajan kainalot. Minua ei hevon vittua kiinnosta, onko se jonkun mielestä miehekästä ja mitä jotkut Vauva-palstan epävarmailijat siitä sanovat. Teen niin koska haluan tehdä niin, eikä se vahingoita ketään.
Välillä ajaa, välillä trimmaa lyhyemmäksi.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:25"]Ajaa peppureikänsäkin
[/quote]
Auts! Eikö riitä pelkät karvat siitä ympäriltä...
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:21"]Olen mies ja ajan kainalot. Minua ei hevon vittua kiinnosta, onko se jonkun mielestä miehekästä ja mitä jotkut Vauva-palstan epävarmailijat siitä sanovat. Teen niin koska haluan tehdä niin, eikä se vahingoita ketään.
[/quote]
Näin.
Onneksi ajaa. Mua vaan niin ällöttää kainalokarvat.
No ei. Tai en ainakaan oo ikinä nähny ja kunnon karvat roikkuu kainalosta.