Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat tädit Robinin konsertissa

Vierailija
24.08.2015 |

Robin on nuorten tyttöjen idoli. Nää vanhat tädit menee eturiviin kuvaamaan ja kuolaamaan. Ja se kielenkäyttö.
T. Takarivin äiti

Kommentit (163)

Vierailija
1/163 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispedofiilejä on paljon vähemmän kuin miespedofiilejä. Ihan niinkuin raiskaajissa naisia on varmaan 99 % vähemmän, murhaajissa ja tappajissa on naisia vähemmän, ylipäätään kaikissa rikollisissa on naisia vähemmistö. Joten mieheni pitäisin kyllä suuni kiinni.

Vierailija
2/163 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille kova paikka, kun naiset ihailee nuorta komeaa miestä, vaikka se on ihan normaalia! Varsinkin kun kyse on täysin seksivapaasta ihailusta. Ai niin, mutta eihän miehet tämmösestä välitä, nehän ei ole edes mustasukkaisia ja sitäpaitsi miehet on veljiä keskenään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/163 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:12"]Miehille kova paikka, kun naiset ihailee nuorta komeaa miestä, vaikka se on ihan normaalia! Varsinkin kun kyse on täysin seksivapaasta ihailusta. Ai niin, mutta eihän miehet tämmösestä välitä, nehän ei ole edes mustasukkaisia ja sitäpaitsi miehet on veljiä keskenään!
[/quote]
Seksivapaaihailu ja samalla kuolataan paidatonta Robinia? Joka vielä muutama päivä sitten oli 16 v!!!

Vierailija
4/163 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:28"]Voi kyllä Robin on komea, söpö ja ihana kaikinpuolin. Harmi kun mun tyttö on jo sen verran vanha, ettei äiti kelpaa keikkaseuraksi ;). Täytyy kuolata vaan ihan täällä kotioloissa.
[/quote]
Yök
[/quote]
Tämä
[/quote]

Pakko hokea tota tämää koko ajan? Vajakki
[/quote]
Hoen jos huvittaa

Vierailija
5/163 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako vuotta tätä keskustelua on käyty jo Robinista? 2 vuotta ainakin? 2 vuotta sitten ehkä oli tosiaan aiheellista. Milloin Robinin ulkonäköä voi kehaista ilman syytöksiä? Onko sitten jo turvallista kun täyttää 25? :D Sehän on selvää, että 18 vuotta ei tule riittämään mihinkään täällä.

Vierailija
6/163 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Robin on söpöliini, pari-kolme vuotta kun menee...niin on varmasti tosi komea, aikuinen mies. Sitä odotellen ;)

Vierailija
7/163 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon havainnut, että miehet eivät tykkää Robinista, ovat vissiin kärmeissään, että mitä, voiko naisetkin tykätä näin nuoresta miehestä...hah, kyllä voivat, nimenomaan tykätä! Miesten mielestä vaan miehet voi tykätä nuorista naisista ja heillä on kaikenlaisia kuvitelmia että esim. miehet paranevat vanhetessaan. Naurettavaa. Jos joku nainen on tykästynyt johonkin vanhaan mieheen, se ei päde kaikkiin naisiin. Ja suurella todennäköisyydellä nainen on enempi tykästynyt miehen rahoihin, asemaan, julkisuuteen tms. Tai hän ei saa ikäistään miestä. Ei aina näin, mutta usein. Mutta tunnetustihan miehet eivät ole mitään totuudenrakastajia.

Vierailija
8/163 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:29"]Nyt Robin on söpöliini, pari-kolme vuotta kun menee...niin on varmasti tosi komea, aikuinen mies. Sitä odotellen ;)
[/quote]
Tuo on tervettä. Ei 16-vuotiaan pojan paidattomien kuvien kuolaus

Vierailija
9/163 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:12"]

Miehille kova paikka, kun naiset ihailee nuorta komeaa miestä, vaikka se on ihan normaalia! Varsinkin kun kyse on täysin seksivapaasta ihailusta. Ai niin, mutta eihän miehet tämmösestä välitä, nehän ei ole edes mustasukkaisia ja sitäpaitsi miehet on veljiä keskenään!

[/quote]

Miksi se olisi kova paikka? Tottakai hiukan alle 20v nuorimies on helvetisti minua söpömpi ja poikamaisempi. Seksivapaata ihailua... tuskin, tai kaikki ihailuhan on seksitöntä (kun on pelkkää ihailua).

Aivan samoin miehet katselevat "ihaillen" varhais- ja/tai myöhäisteinejä, joista toki varhaisteinien katselu on sopimatonta.

Nytkin pitäisi tehdä töitä ja kentällä on nuoria urheilutyttöjä voimistelemassa...

41v m

Vierailija
10/163 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 08:42"]No onhan se nyt kuuma.
[/quote]
Oot inhottava

Vierailija
11/163 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy mun sanoa ettei mua Robinin mammaa siinä mielessä kateeksi käy, jos yhtään tietää naispuoleiset pojastaan miettii. Mutta onpa sentään fiksunoloisen pojan kasvattanut, turhan komean ilmeisesti vaan.

Vierailija
12/163 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:58"]

Täytyy mun sanoa ettei mua Robinin mammaa siinä mielessä kateeksi käy, jos yhtään tietää naispuoleiset pojastaan miettii. Mutta onpa sentään fiksunoloisen pojan kasvattanut, turhan komean ilmeisesti vaan.

[/quote]

*jos yhtään tietää mitä...

Vierailija
13/163 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:12"]

[/quote]

Miksi se olisi kova paikka? Tottakai hiukan alle 20v nuorimies on helvetisti minua söpömpi ja poikamaisempi. Seksivapaata ihailua... tuskin, tai kaikki ihailuhan on seksitöntä (kun on pelkkää ihailua).

Aivan samoin miehet katselevat "ihaillen" varhais- ja/tai myöhäisteinejä, joista toki varhaisteinien katselu on sopimatonta.

Nytkin pitäisi tehdä töitä ja kentällä on nuoria urheilutyttöjä voimistelemassa...

41v m

[/quote]No en tiedä miksi, mutta lähes kaikki tuntemani miehet suunnilleen inhoavat Robinia. Kai se on siinä, että miehet oikeasti luulee, että naisia kiinnostaa vanhemmat miehet, mikä ei tod. pidä paikkaansa.

Vierailija
14/163 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattekos tämän "Robinin"    http://vignette2.wikia.nocookie.net/batman/images/5/59/Batman_'66_-_Burt_Ward_as_Robin.jpg/revision/latest?cb=20140322174122

Oli aikansa häntäheikki, jossain väitettiin että oli ollut 2000 naisen kanssa petipuuhissa.

Vierailija
16/163 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:58"]Täytyy mun sanoa ettei mua Robinin mammaa siinä mielessä kateeksi käy, jos yhtään tietää naispuoleiset pojastaan miettii. Mutta onpa sentään fiksunoloisen pojan kasvattanut, turhan komean ilmeisesti vaan.
[/quote]
Tämä

Vierailija
17/163 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta!

Vierailija
18/163 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:00"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 08:54"]Mun tuttu liki 40v. äiti kiertää Robinin keikkoja tyttärensä kanssa. Ei kehtaa myöntää, että tytär on vaan tekosyy päästä Robinin keikoille. Kyllä 15v. jo pärjäis yksinkin. Mutta ei, mamma se tunkee mukaan, muka tytärtä valvomaan. [/quote] Tuttavaperheen 40+ äiti esitteli mulle Robinista sen keikalla ottamiaan kuvia ja hehkutti Robinia. Vähän tuli outo olo kun itellä samanikäinen poika.

[/quote]

Ei siihen hehkutukseen välttämättä mitään seksuaalista liitty. Minustakin Robin on suloinen nuori poika, sillä tavalla äidillisesti.
[/quote]
Seliseli

Vierailija
19/163 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ite keskustelun aloitus nyt oli vähän haettu. Kyllä ne mammat kotona saattaa kuolata, mutta ei niillä keikkojen eturiveissä mitään mammaryntäystä sentään ole ollut.

Vierailija
20/163 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 16:01"]http://4.bp.blogspot.com/-9-VOPsAp5FA/U6h_09zmCPI/AAAAAAAACg8/3HpGRkpk79U/s1600/robin_burtward.jpg

linkki vähän epäonnistui
[/quote]
Luulin että oisit linkittänyt sen toisen suomalaisen Robinin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi