Miten facessa saikaan piilotettua näkymisensä?
Ettei siis näy kavereille, että on paraikaa facessa. Mulla on face koko ajan auki koska haluan seurata tavaroideni myyntiä. Aika ei kuitenkaan riitä chattailuun kavereiden kanssa ;)
Moni on vielä lomalla ja on aikaa jutella chatissa. Itse yritän tehdä töitä ja sivusilmälläseurata facea. En jaksaisi koko ajan kirjautua uudestaan :))
Juuri tällä hetkellä siis.
Kommentit (9)
Oli ainakin joskus ennen muinoin ;)
Voi tietysti olla, että sääntöjä muutettu.
ap
Siellä alhalla pitäisi olla kohta mistä poistut koko keskusteluista.
Miten sama onnistuu, jos on puhelimen selaimen kautta fb:ssa?
Vaikka suljen keskustelun,niin kyllähänihmiset näkevät, että minulla on face auki.
Eikö kukaan muista/ tiedä mitennäkymisen saa pois? :)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:23"]Vaikka suljen keskustelun,niin kyllähänihmiset näkevät, että minulla on face auki.
Eikö kukaan muista/ tiedä mitennäkymisen saa pois? :)
[/quote]
En nyt osaa tarkalleen neuvoa kun en pysty puhelimella katsomaan. Mut siinä laatikossa missä näkyy paikallaolijoiden nimet, alakulmassa on rattaan kuva. Sitä painamalla pitäs löytyy keskustelun asetukset tms. mistä voi laittaa itsensä offlineen. Jos ei onnistu sieltä niin kokeile niitä muita ratasta painamalla löytyviä vaihtoehtoja :D
KIITOS, kiitos, kaunis kiitos! :))
Varmaankin tämä kohta "
Poista keskustelu käytöstä kaikkien kaverien kohdalla"
ap :)))
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:23"]Vaikka suljen keskustelun,niin kyllähänihmiset näkevät, että minulla on face auki. Eikö kukaan muista/ tiedä mitennäkymisen saa pois? :) [/quote] En nyt osaa tarkalleen neuvoa kun en pysty puhelimella katsomaan. Mut siinä laatikossa missä näkyy paikallaolijoiden nimet, alakulmassa on rattaan kuva. Sitä painamalla pitäs löytyy keskustelun asetukset tms. mistä voi laittaa itsensä offlineen. Jos ei onnistu sieltä niin kokeile niitä muita ratasta painamalla löytyviä vaihtoehtoja :D
[/quote]
Onks se mahollista ees