En edes muista koska olen käynyt viimeksi suihkussa
En ainakaan kahteen viikkoon. Luultavasti puhutaan jo kuukaudesta. Kainalot ja naaman pesen, jos poistun kotoa. Etuhiukset olen pessyt joskus lavuaarissa. Antaa vaikutelman puhtaammista hiuksista, kun pistää lopun tukan kiinni.
On tämä elämä hienoa. Arvatenkin olen mt-ongelmainen. En mä edes tiedä haisenko vai en. Huomaako kukaan ulkona vai ei. Tässä yritän kannustaa itseäni suihkuun.
Kommentit (36)
Oman kokemukseni mukaan ihminen on laitoshoidon tarpeessa, jos ei viikkoihin oo jaksanu peseytyä. Eli päivystykseen mars.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:58"]Voi yäk mikä provo :(
[/quote]
Olisikin provo. Tämä on mun elämää.
Ap
Hyi hitto. Itsekin olen mt-ongelmainen, mutta kotoa en poistu ellen suihkussa ole käynyt.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:58"]Oman kokemukseni mukaan ihminen on laitoshoidon tarpeessa, jos ei viikkoihin oo jaksanu peseytyä. Eli päivystykseen mars.
[/quote]
Hoitohenkilökunta ei tiedä tästä hygieniasta. Eivät ole kysyneet. Osastopaikkaa on tarjottu. Olen ollutkin. Siellä olo oli ahdistuneempi kuin kotona. Ehkä pitäisi antaa toinen mahdollisuus. En tiedä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:55"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:53"]Ja tuollasia vitun paskakasoja pitää verorahoilla pitää hengissä? Mene sinne suihkuun ja vedä ranteet auki saatanan turhake. [/quote] Voi. Ranteet ja käsivarret on jo monesti vedetty auki. Nytkö maksat mielummin elämiseni? Ap
[/quote]
Voin repiä pääsi irti aivan ilmaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 08:04"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:55"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:53"]Ja tuollasia vitun paskakasoja pitää verorahoilla pitää hengissä? Mene sinne suihkuun ja vedä ranteet auki saatanan turhake. [/quote] Voi. Ranteet ja käsivarret on jo monesti vedetty auki. Nytkö maksat mielummin elämiseni? Ap
[/quote]
Voin repiä pääsi irti aivan ilmaiseksi.
[/quote]
Olen surullinen puolestasi.
Ap
Kukaan ei ole kauaa sinun vieressäsi, itse et haista kuinka pahalle haiset. Mulla oli yks työkaveri samanlainen hiuksista ois voinut ottaa rasvaa leivälle .oikea AROMIPESÄ OLET
Et kykene koskaan käymään jos et nyt mene. Pahemmat vain oloasi
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 08:11"]Kukaan ei ole kauaa sinun vieressäsi, itse et haista kuinka pahalle haiset. Mulla oli yks työkaveri samanlainen hiuksista ois voinut ottaa rasvaa leivälle .oikea AROMIPESÄ OLET
[/quote]
En onneksi tapaa kuin kaupan kassoja ja hoitohenkilökuntaa. Molemmat ehkä tottuneet kaikenlaiseen kulkijaa. Paksu ja pitkä tukka hidastaa tuota rasvoittumista. Puhtaalta se ei varmasti näytä. Luultavasti haisen kyllä. Itse vain tottunut.
Ap
No minä voin kyllä ymmärtää tän ongelman. Masennus on kyllä niin hirveä juttu. Olen itse päätynyt siihen, että peseytymisestä tekee vaikean se, että ajattelen etten ole sen arvoinen. En ole sen arvoinen, että olo olisi puhdas ja raikas ja olisin samanlainen kuin muut. En ansaitse sitä.
Mutta yritän pakottaa itseni aina suihkuun, koska vesi tekee hyvää, se auttaa.
Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 08:20"]No minä voin kyllä ymmärtää tän ongelman. Masennus on kyllä niin hirveä juttu. Olen itse päätynyt siihen, että peseytymisestä tekee vaikean se, että ajattelen etten ole sen arvoinen. En ole sen arvoinen, että olo olisi puhdas ja raikas ja olisin samanlainen kuin muut. En ansaitse sitä.
Mutta yritän pakottaa itseni aina suihkuun, koska vesi tekee hyvää, se auttaa.
Tsemppiä!
[/quote]
Kiitos. Osittain samoja ajatuksia täälläkin. Tsemppiä itsellesikin!
Ap
Alapeukkuja tuli paljon. Halveksuttiin. Inhottiin. Väkivaltaista kuolemaani toivottiin
Mutta ei se mitään. Olen varmasti ajatellut itsestäni pahemmin ja toivonut itselleni pahempaa.
Moni tuntuu ajattelevan, että elän näin koska voin. Koska haluan. Koska on niin kivaa kun rahaa tulee. Ehkä te joskus saavutatte ymmärryksen.
Voisin olla naapurisi. Tyttäresi. Sairauslomalla oleva työkaverisi. Eri puolella Suomea asuva kaverisi. Olen noita kaikkea jollekin. Ja tämä joku, ei tiedä todellisuuttani.
Koska toista ihmistä on oikeus halveksia? Koska sinä olet parempi? Koska toinen ihminen ansaitsee kuolla? Siinä pohdittavaa.
Menen suihkuun ennen kuin muutun biojätteeksi.
Ap
Tsemppaajat olitte oikeassa. Olo on parempi nyt. Kevyempi. Vesi teki hyvää. Kiitos. Olin lähes luopunut suihkuun menosta ennen kuin aloitin tämän ketjun. Nyt se on kuitenkin tehty.
Ap
Hyvä! Olet ansainnut hyvän ja edes pikkuriikkisen kevyemmän olon. Onnea ja lämpöä päivääsi. T.34
Voi yäk mikä provo :(