Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En edes muista koska olen käynyt viimeksi suihkussa

Vierailija
24.08.2015 |

En ainakaan kahteen viikkoon. Luultavasti puhutaan jo kuukaudesta. Kainalot ja naaman pesen, jos poistun kotoa. Etuhiukset olen pessyt joskus lavuaarissa. Antaa vaikutelman puhtaammista hiuksista, kun pistää lopun tukan kiinni.

On tämä elämä hienoa. Arvatenkin olen mt-ongelmainen. En mä edes tiedä haisenko vai en. Huomaako kukaan ulkona vai ei. Tässä yritän kannustaa itseäni suihkuun.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:34"]Hyvä! Olet ansainnut hyvän ja edes pikkuriikkisen kevyemmän olon. Onnea ja lämpöä päivääsi. T.34
[/quote]
Kiitos.
Ap

Vierailija
2/36 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia pelkoja sitä ihmisillä on. Vai pitää oikein kannustaa peseytymään? Ennen muuten peseydyttiin vain kerran viikossa. Silloin toki haiskahdettiin enemmän kuin nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mikäs vittu siinä suihkussa käymisessä niin vaikeaa on?

Vierailija
4/36 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pelosta kyse.
Ap

Vierailija
5/36 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:38"]no mikäs vittu siinä suihkussa käymisessä niin vaikeaa on?
[/quote]
En oikein itsekään tiedä. Jaksamiseen se liittyy. Vaikka ei se fyysisesti pitäisi olla homma eikä mikään. Ei ehkä kiinnosta peseytyminen. Olen luovuttanut.

Vierailija
6/36 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä meiltä haluat? Ellemme sinua tunne, ei tilanteesi nenäämme tunnu.

Vierailija
7/36 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustan vahvasti menemään suihkuun. Taitaa jo römpsäkin tuoksahtaa melko voimakkaasti?

Vierailija
8/36 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:42"]Kannustan vahvasti menemään suihkuun. Taitaa jo römpsäkin tuoksahtaa melko voimakkaasti?
[/quote]
Luultavasti römpsäkin tuoksahtaa. En ole haistellut.
Ap

Vierailija
9/36 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksat kuitenkin naputella tänne? Ota se pyyhe käteen ja mene suihkuun, ole hyvä.

Vierailija
10/36 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:43"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:42"]Kannustan vahvasti menemään suihkuun. Taitaa jo römpsäkin tuoksahtaa melko voimakkaasti? [/quote] Luultavasti römpsäkin tuoksahtaa. En ole haistellut. Ap

[/quote]

Ellet itse ole kiinnostunut asiasta, miksi kirjoitat siitä meille? Meitä varmaan kiinnostaa tuntemattoman peseytymättömyys...

Vierailija
11/36 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:45"]Jaksat kuitenkin naputella tänne? Ota se pyyhe käteen ja mene suihkuun, ole hyvä.
[/quote]
Niin. Jaksan naputella tänne. Pään sisällä se oikea vika onkin. Todellisuudessa vaiva ei ole niin suuri. Tiedän sen. Joku vaan lamaannuttaa. Ap

Vierailija
12/36 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:43"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:42"]Kannustan vahvasti menemään suihkuun. Taitaa jo römpsäkin tuoksahtaa melko voimakkaasti? [/quote] Luultavasti römpsäkin tuoksahtaa. En ole haistellut. Ap

[/quote]

Ellet itse ole kiinnostunut asiasta, miksi kirjoitat siitä meille? Meitä varmaan kiinnostaa tuntemattoman peseytymättömyys...
[/quote]
Ei tämä nyt kivaa ole olla tällainen ihmissaastaa. Avaudun ja kierin itsesäälissä. Sitä kai tällä haen. En tiedä.
Ap

Vierailija
13/36 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana. Jos kykenee kirjoittamaan av:lle, kykenee kyllä suihkuunkin.

Ällöttävää.

Vai pidätkö ap mt-ongelmiasi tekosyynä saamattomuudelle?

Vierailija
14/36 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole käynyt kuukausiin, sen sijaan saunonut olen liki päivittäin ja uinut.

Vierailija
15/36 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:40"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:38"]no mikäs vittu siinä suihkussa käymisessä niin vaikeaa on? [/quote] En oikein itsekään tiedä. Jaksamiseen se liittyy. Vaikka ei se fyysisesti pitäisi olla homma eikä mikään. Ei ehkä kiinnosta peseytyminen. Olen luovuttanut.

[/quote]

kannustaisin sinua menemään sinne suihkuun nyt heti. Ota vaatteet pois, pane vesi valumaan ja istu suihkun alle. TAKAAN, ETTÄ OLOSI PARANEE! 

Se on sama kuin fyysisesti kipeänä ollessa on niin väsynyt, ettei jaksa edes suihkuttaa, mutta jos saa itsensä raahattua pesulle, tulee parempi olo. Ajattele, lämmin vesi valuu selkää pitkin ja vie murheista ainakin osan vähäksi aikaa pois. Suihkun jälkeen puet päällesi jotain mukavaa ja pehmeää ja menet vaikka päiväunille.

Vierailija
16/36 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:50"]Ei saatana. Jos kykenee kirjoittamaan av:lle, kykenee kyllä suihkuunkin.

Ällöttävää.

Vai pidätkö ap mt-ongelmiasi tekosyynä saamattomuudelle?
[/quote]
Kyllä mä kykenen suihkuun. Jalat ja kädet toimii. Kyllä se taitaa tämä ajattelumalli olla se syy. Lääkäreillä siihen on diagnoosi. En tiedä onko se syy vai tekosyy. En tunne muita mt-ongelmaisia. Terveet ei näin kyllä kykene elämään.
Ap

Vierailija
17/36 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy suihkussa ja nauti siitä. Ajattele kuin olisit pienen vesiputouksen alla. Laita vaikka musiikki soimaan taustalle. Olet kuin uudesti syntynyt kun puhdistut. Olet kaunis ihminen!

Vierailija
18/36 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisillä menee jotenkin ihan liian hyvin. Mene sinne suihkuun.

Vierailija
19/36 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:52"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:40"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:38"]no mikäs vittu siinä suihkussa käymisessä niin vaikeaa on? [/quote] En oikein itsekään tiedä. Jaksamiseen se liittyy. Vaikka ei se fyysisesti pitäisi olla homma eikä mikään. Ei ehkä kiinnosta peseytyminen. Olen luovuttanut.

[/quote]

kannustaisin sinua menemään sinne suihkuun nyt heti. Ota vaatteet pois, pane vesi valumaan ja istu suihkun alle. TAKAAN, ETTÄ OLOSI PARANEE! 

Se on sama kuin fyysisesti kipeänä ollessa on niin väsynyt, ettei jaksa edes suihkuttaa, mutta jos saa itsensä raahattua pesulle, tulee parempi olo. Ajattele, lämmin vesi valuu selkää pitkin ja vie murheista ainakin osan vähäksi aikaa pois. Suihkun jälkeen puet päällesi jotain mukavaa ja pehmeää ja menet vaikka päiväunille.
[/quote]
Kiitos. Olet varmasti oikeassa. Yritän kohta mennä.
Ap

Vierailija
20/36 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:54"]Käy suihkussa ja nauti siitä. Ajattele kuin olisit pienen vesiputouksen alla. Laita vaikka musiikki soimaan taustalle. Olet kuin uudesti syntynyt kun puhdistut. Olet kaunis ihminen!
[/quote]
Kiitos. Puhtaus on piristävää. Se on totta. Itsekin toivoisin näkevän sen kauneuden.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi