Olen diagnosoitu psykopaatti. Kysyttävää?
Kommentit (156)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:19"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:12"]Mulle tuli paha mieli sinun puolestasi. Harmittaa kaikki mistä jäät paitsi, ja minun näkökulmastani monelta osin tyhjä elämä. Toisaalta, ei tämäkään myötätunto ole kauhean mukava tunne, etenkin kun tiedän ettei tämä merkitse sinulle mitään, tämän tunteen ainoa merkitys on tuottaa minulle surkufiilis. Kumpi sitten on se onnekas, kumpikin kai omasta mielestään :)
Milloin huomasit ettet ole samanlainen kuin muut? Millainen lapsuutesi oli?
[/quote] En tunne aptä, mutta psykopaattigeeni voi jäädä piileväksi jos kasvatuksellinen tulos on hyvä. Ei lapsuuden tarvitse olla aina traaginen, kasvatus voi olla hyvä, mutta ihmisestä kasvaa silti tunteeton. Vai ap onko sinulla tähän jokin oma perustelu? Kerro ihmeessä.
[/quote]
Ei lapsuudessani mitään ihmeellisen traagista ollut. Väittävät, että otsalohkon fyysiset rakenne-erot selittäisivät kokemusmaailman erilaisuuden. Ja kun yhteisö kohtelee pienestä pitäen erilaisena, niin kyky "normalisoitua" lapsuudessa häviää nopeasti. Vanhemmalla iällä pystyy älyllisesti kompensoimaan asioita ja oppia "elämään ihmisiksi", mutta silloin kyse on pintapuolisten maneerien opettelusta. Toisin sanoen voi oppia käyttäytymään niin kuin "normaali" ihminen käyttäytyy tietyissä tilanteissa, vaikka ei olekaan normaali.
[/quote] Sä oot huono valehtelemaan. Lue vielä vähän lisää niitä opuksia.
Kerro jotain henkilökohtaista itsestäsi.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:35"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:19"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:12"]Mulle tuli paha mieli sinun puolestasi. Harmittaa kaikki mistä jäät paitsi, ja minun näkökulmastani monelta osin tyhjä elämä. Toisaalta, ei tämäkään myötätunto ole kauhean mukava tunne, etenkin kun tiedän ettei tämä merkitse sinulle mitään, tämän tunteen ainoa merkitys on tuottaa minulle surkufiilis. Kumpi sitten on se onnekas, kumpikin kai omasta mielestään :)
[/quote] En tunne aptä, mutta psykopaattigeeni voi jäädä piileväksi jos kasvatuksellinen tulos on hyvä. Ei lapsuuden tarvitse olla aina traaginen, kasvatus voi olla hyvä, mutta ihmisestä kasvaa silti tunteeton. Vai ap onko sinulla tähän jokin oma perustelu? Kerro ihmeessä.
[/quote]
Ei lapsuudessani mitään ihmeellisen traagista ollut. Väittävät, että otsalohkon fyysiset rakenne-erot selittäisivät kokemusmaailman erilaisuuden. Ja kun yhteisö kohtelee pienestä pitäen erilaisena, niin kyky "normalisoitua" lapsuudessa häviää nopeasti. Vanhemmalla iällä pystyy älyllisesti kompensoimaan asioita ja oppia "elämään ihmisiksi", mutta silloin kyse on pintapuolisten maneerien opettelusta. Toisin sanoen voi oppia käyttäytymään niin kuin "normaali" ihminen käyttäytyy tietyissä tilanteissa, vaikka ei olekaan normaali.
[/quote]
Lue sinä jotain älylliselle tasollesi sopivaa, vaikka Aku Ankan taskukirjoja. Idiootti.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:45"]Kerro jotain henkilökohtaista itsestäsi.
[/quote]
Mitä tarkoitat, mitä haluat tietää?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:27"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:24"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:04"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:54"]Oletko sortunut käyttämään päihdyttäviä aineita? Oletko käyttänyt huumausaineita jos olet, miten ne ovat sinuun vaikuttaneet?
[/[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:16"]Hyvä Ap,
- Tunnetko tunteita? Mitään tunteita? Entä myönteisiä?
- Osaatko rakastaa? Onko sinua koskaan rakastettu?
- Miten suhtaudut muiden ihmisten inhimillisyyteen? Siihen että ihmiset tekevät virheitä? Entä ihmisten heikkouteen?
- Uskotko, että voisit parantua?
Kiitos vastauksistasi!
[/quote]
Tunteiden tunteminen on subjektiivinen kokemus, joten kysymykseesi on aika vaikeaa vastata tyhjentävästi. Koen tuntevani mielihyvää esimerkiksi menestymisen kokemuksista. Samoin turhautumista, jos asiat eivät suju. Rakkauden konseptia en kokemuksen tasolla oikein ymmärrä. En varmaankaan osaa rakastaa, ihmiset ovat minulle lähinnä yhdentekeviä, eivätkä heidän elämänsä liikuta minua. Tuskin minuakaan on rakastettu, koska jos olisi, niin varmaan tietäisin, mitä se tarkoittaa. Suhtautumiseni muihin ihmisiin on varsin välinpitämätöntä. Suurta osaa normina pidetystä ihmisten käyttäytymisestä ja "ihmisyydestä" on minun vaikea ymmärtää. Tuskin tulen tästä mihinkään muuttumaan, enkä oikein näe dille tarvettakaan.
[/quote] Oletko kokenut yhteenkuuluvuuden tunnetta kenenkään kanssa? En oikeasti usko, että kirjoitan psykopaatin kanssa.
[/quote]
Et uskoisi, vaikka tapaisit minut.
[/quote] Niinkö luulet?
[/quote]
En luule, tiedän.
[/quote] Et voi tietää.Valitettavasti.
[/quote]
Osaan olla ihmisten kanssa. Jos en osaisi, en olisi edennyt urallani näin hyvin. Joten tiedän. Vai tekisitkö sinä kauppoja ja bisnestä ihmisen kanssa, jota pitäisit "hulluna"?
[/quote] No ennemmin terveellä tavalla hullun kanssa, ja ominaisuudet mitkä viehättävät on lämpö, tunnen kyllä ihmisiä, jotka ovat menestyneet "lämpimällä sydämellä" ja myös tulosta on tullut. Psykopaatti on hullu.
[/quote] Eli en tekisi töitä psykopaatin kanssa. Psykopaatin mielenmalli ei istu omani kanssa yhteen.
[/quote]
Ei tässä siitä olekaan kysymys. Tekisit kyllä töitä psykopaatin kanssa, jos et osaisi epäillä hänen olevan psykopaatti.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:50"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:35"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:19"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:12"]Mulle tuli paha mieli sinun puolestasi. Harmittaa kaikki mistä jäät paitsi, ja minun näkökulmastani monelta osin tyhjä elämä. Toisaalta, ei tämäkään myötätunto ole kauhean mukava tunne, etenkin kun tiedän ettei tämä merkitse sinulle mitään, tämän tunteen ainoa merkitys on tuottaa minulle surkufiilis. Kumpi sitten on se onnekas, kumpikin kai omasta mielestään :)
[/quote]
[/quote]
Lue sinä jotain älylliselle tasollesi sopivaa, vaikka Aku Ankan taskukirjoja. Idiootti.
[/quote] Niinkö? Tämänkin tiedät?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:53"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:27"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:24"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:04"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:54"]Oletko sortunut käyttämään päihdyttäviä aineita? Oletko käyttänyt huumausaineita jos olet, miten ne ovat sinuun vaikuttaneet?
[/[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:16"]Hyvä Ap,
- Tunnetko tunteita? Mitään tunteita? Entä myönteisiä?
- Osaatko rakastaa? Onko sinua koskaan rakastettu?
- Miten suhtaudut muiden ihmisten inhimillisyyteen? Siihen että ihmiset tekevät virheitä? Entä ihmisten heikkouteen?
- Uskotko, että voisit parantua?
Kiitos vastauksistasi!
[/quote]
Tunteiden tunteminen on subjektiivinen kokemus, joten kysymykseesi on aika vaikeaa vastata tyhjentävästi. Koen tuntevani mielihyvää esimerkiksi menestymisen kokemuksista. Samoin turhautumista, jos asiat eivät suju. Rakkauden konseptia en kokemuksen tasolla oikein ymmärrä. En varmaankaan osaa rakastaa, ihmiset ovat minulle lähinnä yhdentekeviä, eivätkä heidän elämänsä liikuta minua. Tuskin minuakaan on rakastettu, koska jos olisi, niin varmaan tietäisin, mitä se tarkoittaa. Suhtautumiseni muihin ihmisiin on varsin välinpitämätöntä. Suurta osaa normina pidetystä ihmisten käyttäytymisestä ja "ihmisyydestä" on minun vaikea ymmärtää. Tuskin tulen tästä mihinkään muuttumaan, enkä oikein näe dille tarvettakaan.
[/quote] Oletko kokenut yhteenkuuluvuuden tunnetta kenenkään kanssa? En oikeasti usko, että kirjoitan psykopaatin kanssa.
[/quote]
Et uskoisi, vaikka tapaisit minut.
[/quote] Niinkö luulet?
[/quote]
En luule, tiedän.
[/quote] Et voi tietää.Valitettavasti.
[/quote]
Osaan olla ihmisten kanssa. Jos en osaisi, en olisi edennyt urallani näin hyvin. Joten tiedän. Vai tekisitkö sinä kauppoja ja bisnestä ihmisen kanssa, jota pitäisit "hulluna"?
[/quote] No ennemmin terveellä tavalla hullun kanssa, ja ominaisuudet mitkä viehättävät on lämpö, tunnen kyllä ihmisiä, jotka ovat menestyneet "lämpimällä sydämellä" ja myös tulosta on tullut. Psykopaatti on hullu.
[/quote] Eli en tekisi töitä psykopaatin kanssa. Psykopaatin mielenmalli ei istu omani kanssa yhteen.
[/quote]
Ei tässä siitä olekaan kysymys. Tekisit kyllä töitä psykopaatin kanssa, jos et osaisi epäillä hänen olevan psykopaatti.
[/quote] Mistä tiedät? Sosiaalisesti älykkäillä on monesti hyvä pelisilmä, myös ihmisten suhteen. Oot lähinnä typerä mun silmissä. Et siis mitenkään nokkela.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:45"]Kerro jotain henkilökohtaista itsestäsi.
[/quote] Ei se osaa kertoa mitään itsestä, kun ei oo mitään kerrottavaa. Vastaan siis apn puolesta.
Jos saisit nyt valita, niin haluaisitko alkaa tuntea?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 03:03"]Miltä se tuntuu?
[/quote] Vastaan apn puolesta. Se ei tunnu miltään muulta kuin kakkosluokan postikortilta. Tasokkuus puuttuu.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:50"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:35"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:19"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 02:12"]Mulle tuli paha mieli sinun puolestasi. Harmittaa kaikki mistä jäät paitsi, ja minun näkökulmastani monelta osin tyhjä elämä. Toisaalta, ei tämäkään myötätunto ole kauhean mukava tunne, etenkin kun tiedän ettei tämä merkitse sinulle mitään, tämän tunteen ainoa merkitys on tuottaa minulle surkufiilis. Kumpi sitten on se onnekas, kumpikin kai omasta mielestään :)
[/quote]
[/quote]
[/quote] Ap, pääseekö Aku Ankkaa opiskemalla suorittamaan yliopistoon tutkintoa? Epäilen.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:30"]
Kuulostat Ap pelottavasti ex-mieheltäni.
Järkevän kylmältä analyytikolta, joka totesi voivansa tappaa minut halutessaan, muttei tee niin, koska voisi hypoteettisesti ajatellen jäädä kiinni, vaikka onkin sen verran fiksu, ettei jäisi kiinni.
Sama mies neuvoi, miten teen itsemurhan varmimmin. Totesi, että "Tee ihan mitä haluat, siitä vaan tapa itsesi, kunhan lakkaat puhumasta mulle, oon väsynyt."
Tunteitakin ko. miehellä kuulemma oli ja paljon. Mutta ei samanlaisia, kuin meillä muilla, vaan paljon rikkaampia, hienompia ja parempia. Tietysti.
- Kerro minulle jotakin Ap, mitä mieheni ei osannut kertoa! Odotan.
[/quote]
Otan osaa. Olen kuvaamasi kaltaisen miehen tytär. Ei sattunut geenilotossa omalle kohdalle narsismin piirteet, niin olen sitten aika lailla kärsinyt isäni toiminnasta. Kylmäverisen narsistin käsissä lapsi on täysin turvaton, murskattavissa, ja se vanhempi nauttii siitä. Omasta näkökulmasta tällainen trollailu on mautonta.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 03:13"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:30"]
Kuulostat Ap pelottavasti ex-mieheltäni.
Järkevän kylmältä analyytikolta, joka totesi voivansa tappaa minut halutessaan, muttei tee niin, koska voisi hypoteettisesti ajatellen jäädä kiinni, vaikka onkin sen verran fiksu, ettei jäisi kiinni.
Sama mies neuvoi, miten teen itsemurhan varmimmin. Totesi, että "Tee ihan mitä haluat, siitä vaan tapa itsesi, kunhan lakkaat puhumasta mulle, oon väsynyt."
Tunteitakin ko. miehellä kuulemma oli ja paljon. Mutta ei samanlaisia, kuin meillä muilla, vaan paljon rikkaampia, hienompia ja parempia. Tietysti.
- Kerro minulle jotakin Ap, mitä mieheni ei osannut kertoa! Odotan.
[/quote]
Otan osaa. Olen kuvaamasi kaltaisen miehen tytär. Ei sattunut geenilotossa omalle kohdalle narsismin piirteet, niin olen sitten aika lailla kärsinyt isäni toiminnasta. Kylmäverisen narsistin käsissä lapsi on täysin turvaton, murskattavissa, ja se vanhempi nauttii siitä. Omasta näkökulmasta tällainen trollailu on mautonta.
[/quote] Nimenomaan.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:12"] Psykopaatti-diagnoosia ei todellakaan saa helposti. KoitA jo tajuta. Ap ei ole oikea Psyko, siksi hän ei korjaa noita viestejä mitenkään missä hän paljastuu valheeksi. Totuutta kun on vaikea kumota. Mutta kysykööt nyt itseltään kysymyksiä kun on harhainen persoona. Psykopaatilla on 99% AINA rikollista käyttäytymistä ja pahoja rötöksiä takanaan. Siinä provolle vähän uutta tietoa.
[/quote]
Diagnoosin saaminen voi tosiaan olla vaikeaa, kun psykopatia kerran on viralliseen tautiluokitukseen kuulumaton persoonallisuushäiriö, mutta tuo on kyllä ihan paskaa, että 99% AINA olisi rikollista käyttäytymistä tai pahoja rötöksiä takanaan. Suuri(n) osa psykopaateista ei syyllisty rikoksiin, itseään voi toteuttaa muullakin tavalla. Toimareista ja valtaapitävistä esimerkiksi normiväestöön verrattuna moninkertainen osa napsii aika hyvät pinnat Haren testistä.
Tiedostan, ettei tässä surkuttelussa ole mitään järkeä, mutta tämä fiilis vain pahenee. Haluaisin antaa ne tunteet aloittajalle! Tuntuu ihan sietämättömälle koko psykopatia, en halua että kukaan on tunteeton, vaikkeivat varsinaisesti itse siitä kärsisikään (puhumattakaan muiden kärsimyksestä). En vain jotenkin kestä tätä ajatuksenakaan, se on niin helvetin surullista.
Ja haluaisin kyllä kokea ne avaruusolennon lisäaistitkin :D