Olen diagnosoitu psykopaatti. Kysyttävää?
Kommentit (156)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:03"]Tiedän itse yhden psykopaatin, sillä on pitkä rikos historia ja se käyttää systemaattisesti muita hyväksi. Ja ei ole tunteita, kaikki perustuu manipulaatioon. Se on kuin ruma sotkuinen taulu yksin seinällä - kuvainnollisesti.
[/quote]
Monelle voi käydä näin, mutta se riippuu lähtökohdista ja sattumista, kuten kaikilla. Minulla ei ole rikosrekisteriä, olen aika tylsä psyko. Muutkin asiat voivat pitää kaidalla tiellä kuin tunteet.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:05"]Mikä on pahin tekosi
[/quote]
En osaa sanoa.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:03"]Sekoitatko muiden ruokiin myrkkyä, lääkkeitä, torjunta-aineita, liuottimia., tai tms.
[/quote]
En edelleenkään, sori.
Onko sinulla perhettä? Miten läheisesi ottaa tämän kaiken?
Jos voisit edistää esim. omaa uraasi vahingoittamalla jotakuta ollen varma, että et jäisi kiinni, niin tekisitkö sen?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:01"]No tuntuuko hyvältä kiduttaa ihmisiä? Entä yksinäisyys, oletko maailman yksinäisin ihminen? Kuinka mustavalkoinen maailma sulla on, vähän musta? Vai ihan vitun musta?
[/quote]
En ole ainakaan fyysisesti koskaan kiduttanut ketään, joten en tiedä. Miksi kiduttaisin ketään, mitä hyötyä siitä olisi? Ympärilläni ei ole hirveästi ihmisiä, mutta en heitä kaipaakaan. En tiedä maailmani väristä, mutta pidän elämästäni. Ei se sitten kai ihan pikimustakaan ole.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:03"]Tiedän itse yhden psykopaatin, sillä on pitkä rikos historia ja se käyttää systemaattisesti muita hyväksi. Ja ei ole tunteita, kaikki perustuu manipulaatioon. Se on kuin ruma sotkuinen taulu yksin seinällä - kuvainnollisesti.
[/quote]
Monelle voi käydä näin, mutta se riippuu lähtökohdista ja sattumista, kuten kaikilla. Minulla ei ole rikosrekisteriä, olen aika tylsä psyko. Muutkin asiat voivat pitää kaidalla tiellä kuin tunteet.
[/quote] Perustele jotain? Ymmärrätkö, että ei tuo ole uskottavaa, kirjoitat vauvapalstalla. On olemassa psykopaatteja, jotka ei syyllisty rikokseen, vaan älyllisellä tasolla toimivat. Miksi psykopaatti haluaisi lähestyä tällä kysymyksellä millä viestiketju aloitettu niin meitä kanssaolijoita. Jos haluat älyllistä keskustelua saat sitä.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:11"]Onko sinulla lapsia?
[/quote]
Ei ole, enkä haluaisikaan.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:53"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:43"]Juu et ole. Kunhan keksit päässäsi tavan piristää tylsää yötäsi. Ei muuta sanottavaa. Heihei. Ps. Suomessa ei ole diagnosoitu ketään muita kun henkirikoksen tehneitä ihmisiä psykopaateiksi että siinä sulle mietittävää provo. [/quote] Olen 100% varma, että tämä ei pidä paikkaansa. Tiedän tämän sekä työni, että yksityiselämäni kautta.
[/quote]Ettei "ammattilaisella" menisi nyt sekaisin käsitteet sosiopatia, antisosiaalinen persoonallisuushäiriö ja psykopatia? Tai todellisuus ja tv-fiktio?
[/quote]
Ei mene, ei. En voi monestakaan syystä avata tätä enempää. Mutta diagnoosin saaneilla ei kaikilla ole henkirikosta takana. Ei muuta. Oma ammattitaidottomuutesi paljastuu jo noissa parissa lauseessa. Jätän sinut itse miettimään, missä kohden ;)
[/quote]
Psykopaatti-diagnoosia ei todellakaan saa helposti. KoitA jo tajuta. Ap ei ole oikea Psyko, siksi hän ei korjaa noita viestejä mitenkään missä hän paljastuu valheeksi. Totuutta kun on vaikea kumota. Mutta kysykööt nyt itseltään kysymyksiä kun on harhainen persoona. Psykopaatilla on 99% AINA rikollista käyttäytymistä ja pahoja rötöksiä takanaan. Siinä provolle vähän uutta tietoa.
Miten psykopatia ilmenee sinussa tietävä tkö kanssa ihmiset psykoisuutesi
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:44"]Tapoiko jonkun vai miten ihmeessä sait diagnoosin? Diagnoosin toki saa psykiatrilta, oma kokemukseni on että onnenpyörä on kai psykiatrin työkalu. Ja kun yksi on diagnoosin antanut niin toiset luottavat siihen ja kehittelevät vaan lisää diagnoosia tyyliin potilas on vaaleanpunainen elefantti ja toinen lisää että osaa lentää korviensa avulla. [/quote] En ole tappanut ketään tai muutenkaan juuri rötöstellyt. Ihan psykiatrilta on diagnoosi, puolipakotettuna yritin jotain terapian tapaista aikanaan.
[/quote]Kuulehan vajakki, Suomessa psykopatia on kriminaalipsykologinen, mielentilatutkimuksen yhteydessä tehtävä dg jota ei normiterapiassa jaella.
[/quote]
Kuulehan itse. Tarkka termi on asosiaalinen persoonallisuushäiriö, kansankielellä psykopatiaksi sitä kutsutaan.
[/quote][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:44"]Tapoiko jonkun vai miten ihmeessä sait diagnoosin? Diagnoosin toki saa psykiatrilta, oma kokemukseni on että onnenpyörä on kai psykiatrin työkalu. Ja kun yksi on diagnoosin antanut niin toiset luottavat siihen ja kehittelevät vaan lisää diagnoosia tyyliin potilas on vaaleanpunainen elefantti ja toinen lisää että osaa lentää korviensa avulla. [/quote] En ole tappanut ketään tai muutenkaan juuri rötöstellyt. Ihan psykiatrilta on diagnoosi, puolipakotettuna yritin jotain terapian tapaista aikanaan.
[/quote]Kuulehan vajakki, Suomessa psykopatia on kriminaalipsykologinen, mielentilatutkimuksen yhteydessä tehtävä dg jota ei normiterapiassa jaella.
[/quote]
Kuulehan itse. Tarkka termi on asosiaalinen persoonallisuushäiriö, kansankielellä psykopatiaksi sitä kutsutaan.
[/quote]
Epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö ei tarkoita samaa kuin psykopaatti. Aloittaja on jo kerran tehnyt vastaavan aloituksen ja silloin myönsi, ettei ole diagnosoitu psykopaatiksi, vaan on vain itse sitä mieltä.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:01"]No tuntuuko hyvältä kiduttaa ihmisiä? Entä yksinäisyys, oletko maailman yksinäisin ihminen? Kuinka mustavalkoinen maailma sulla on, vähän musta? Vai ihan vitun musta?
[/quote]
En ole ainakaan fyysisesti koskaan kiduttanut ketään, joten en tiedä. Miksi kiduttaisin ketään, mitä hyötyä siitä olisi? Ympärilläni ei ole hirveästi ihmisiä, mutta en heitä kaipaakaan. En tiedä maailmani väristä, mutta pidän elämästäni. Ei se sitten kai ihan pikimustakaan ole.
[/quote]
Jokainen psykopaatti nauttii vähintäänkin toisen henkisestä kiduttamisesta. Sä olet provo. Mene nukkumaan äläkä valehtele täällä vakavalla asialla!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:09"]Jos voisit edistää esim. omaa uraasi vahingoittamalla jotakuta ollen varma, että et jäisi kiinni, niin tekisitkö sen?
[/quote]
Kysymys on hypoteettinen, sillä eihän siitä koskaan voi olla varma. Ja tiedän kyllä, ettei toisia kuulu vahingoittaa. Hyvin olen urallani pärjännyt ilman kenenkään vahingoittamista.
ootko kova laulaan karaokee? Itse vedän yleensä jonkun näistä ikivihreistä:
- mä psykiatrilta kaiken sain
- pakastimen saranat laulaa
- kuole sinä humma
- missä insuliinipiikkini on
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:48"]
[/quote]
[/quote][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:48"]
[/quote]
[/quote]
Epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö ei tarkoita samaa kuin psykopaatti. Aloittaja on jo kerran tehnyt vastaavan aloituksen ja silloin myönsi, ettei ole diagnosoitu psykopaatiksi, vaan on vain itse sitä mieltä.
[/quote]
Mistä tiedät että kyseessä on sama henkilö? Antisosiaalinen pers.häiriö on yhtäkuin psykopaatti.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:01"]No tuntuuko hyvältä kiduttaa ihmisiä? Entä yksinäisyys, oletko maailman yksinäisin ihminen? Kuinka mustavalkoinen maailma sulla on, vähän musta? Vai ihan vitun musta?
[/quote]
[/quote]
Jokainen psykopaatti nauttii vähintäänkin toisen henkisestä kiduttamisesta. Sä olet provo. Mene nukkumaan äläkä valehtele täällä vakavalla asialla!
[/quote]
Laitapa jokin lähde tuolle poskettomalle väitteellesi.
Hyvä Ap,
- Tunnetko tunteita? Mitään tunteita? Entä myönteisiä?
- Osaatko rakastaa? Onko sinua koskaan rakastettu?
- Miten suhtaudut muiden ihmisten inhimillisyyteen? Siihen että ihmiset tekevät virheitä? Entä ihmisten heikkouteen?
- Uskotko, että voisit parantua?
Kiitos vastauksistasi!
Mikä on pahin tekosi