Illat pimenevät. Joko laitoit jouluvalot?
Täytyy huomenna alkaa viritellä vilkkuvaa valonauhaa parvekkeelle...
Kommentit (23)
Meillä on ollut terassilla aurinkokennovalot koko kesän. Ne on valkoiset ja kukan muotoiset mutta joku voi luulla että ne on jouluvalot. Eli naapuri, ne on puutarhavalot:)
Hyvä että muistutit. Meinasin jo kokonaan unohtaa jouluvalojen laiton. Perhana, sehän on jo jouluvalot aika virittää :-).
Tuikkujen valossa kudon villasukkaa :)
Laitoin pari viikkoa sitten kausivalot parvekkeelle.
Suosittelen niitä monivärisiä ja vilkkuvia. Ne on kauneimpia!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:01"]
Suosittelen niitä monivärisiä ja vilkkuvia. Ne on kauneimpia!
[/quote]
Kivasti syyssateessa vilkkuvat.
Huomenna ajattelin kaivaa poro+reki lamput esille
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:14"]Huomenna ajattelin kaivaa poro+reki lamput esille
[/quote]
Kyntteliköt laitoin jo tänään. Ja kuusi haetaan ensi viikonloppuna.
Puutarhavalot on ollu koko kesän. Ulkovalosarjan laitan ensi kuussa ja jouluvalot, tähdet sun muut, saa odottaa jouluun asti.
Laitoin jo vilkkuvan poro -ja reki-asetelman parvekkeelle. Aloitin myös joululaulujen kovaäänisen soitannan, jotta naapuritkin pääsvät tunnelmaan.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:30"]
Laitoin jo vilkkuvan poro -ja reki-asetelman parvekkeelle. Aloitin myös joululaulujen kovaäänisen soitannan, jotta naapuritkin pääsvät tunnelmaan.
[/quote]
Joulumieltä on hyvä herätellä ajoissa.
Minä toin jo kuusenkin sisälle ja koristelin. Kinkun paistan huomenna. Joulufiilis!
Reunustin kaikki ikkunat välkkyvillä putkivalonauhoilla. Joka toinen pinkilä ja joks toinen turkoosilla. Myös laulava punaisena vilkkuva joulupukkipatsas on parvekkeen kukka-amppelissa. Voi kun jouluttaa!
Meidän hypermarketissa soitetaankin jo joululauluja.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:33"]
Minä toin jo kuusenkin sisälle ja koristelin. Kinkun paistan huomenna. Joulufiilis!
[/quote]
Minkä takia ne valmistelut pitää jättää aina noin myöhään? Sitten olet aattona väsynyt ja kiukkuinen, kun et malttanut aloittaa ajoissa.
Nyt se tuntuu kaukaiselta mutta ei se ole kuin silmänräpäys ja taas helikellit soi.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:33"]Minä toin jo kuusenkin sisälle ja koristelin. Kinkun paistan huomenna. Joulufiilis!
[/quote]
Ootpa ollu ahkera. Mä aloitan huomenna joulusiivouksen. Lanttulaatikon teko siirtyy nyt ens viikonlopulle, ei voi mitään.
En ole vielä ottanut edes pois....