kummilahja-asiaa
Apua! Miehen paras kaveri sai (poika)lapsen, ja mies on kummi (ei sylikummi). Mulla ei oo kummilapsia eikä miehelläkään ennestään, joten mitä pitäis ostaa lahjaksi tai enemmänkin että minkä hintainen lahja? Eks se lusikka on enemmänkin sylikummin juttu?
Ja ei olla opiskelijoita tms vaan hyvätuloisia.
Kommentit (5)
Kysykää suoraan vanhemmilta mikä olisi hyvä, jooko. Että ei käy niin kuin meillä, että poika sai KOLME hopeista, autonmuotoista säästöporsasta...lapsi on nyt 10v ja säästölippaat on laatikoissaan kaapin pohjalla edelleen. Ostin sitten itse kasteristin, sitä käyttää melkein päivittäin. Eli ehdottakaa vaikka sitä ristiä (kaulakoru), hopeiset on todella kauniita monet tai valokuvakehystä tai vaikka sitä säästöporsasta kaiverruksilla, mutta että niitä ei tule useampaa.
Aa okei! Mä jotenkin ajattelin että ei kehtaa kysyä ja se kertoo mielikuvituksettomuudesta. Mutta joo varmaan tosiaan parempi kysyä, niin ei tule kymmentä hopeista valokuvakehystä. Kiitos!
Lusikka? En ikinä ostais kummilahjana lusikkaa!:'D samoin ne kaikki kaiverrettavat kehykset, säästölippaat yms on ihan hiton rumia. Itselläni on neljä kummityttöä ja yksi kummipoika, tytöille olen ostanut sormukset ja pojalle vauvakirjan
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:37"]
Lusikka? En ikinä ostais kummilahjana lusikkaa!:'D samoin ne kaikki kaiverrettavat kehykset, säästölippaat yms on ihan hiton rumia. Itselläni on neljä kummityttöä ja yksi kummipoika, tytöille olen ostanut sormukset ja pojalle vauvakirjan
[/quote]
Me on muutamalle kummilapselle hankittu tämmöinen ja siihen on kaiverrettu nimikirjaimet, ihan ok mielestäni...
Kysy vanhemmilta itseltään, ihan oikeasti. Toiset haluu kummilusikan ja toiset ei.