Miksi pilata ulkonäkönsä lävistykillä?
Nehän ovat miestenkin mielestä kauheat? Itsekään en ymmärrä, miten joku voi pitää niitä nätteinä
Kommentit (29)
Yhdellä kaverillani on nenärengas, minusta sietänättömän näköinen, ja epäilemättä hyvin epäkäytännöllinen
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:55"]Yhdellä kaverillani on nenärengas, minusta sietänättömän näköinen, ja epäilemättä hyvin epäkäytännöllinen
[/quote]
Tätähän minäkin, mutta omapa on asiansa Ap
Miksi pilata ulkonäköään millään mistä joku muu ei saata pitää? Vai olisko kuitenkin tärkeintä että itse pitää omaa tyyliään kauniina? :)
Toiset pitävät eri asioita kauniina kuin sinä.
Kyllä joillekin sopii, mutta kannattaa miettiä myös tulevaa ammattia, esim. hoitoalalla kasvolävärit on kielletty.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:59"]Kyllä joillekin sopii, mutta kannattaa miettiä myös tulevaa ammattia, esim. hoitoalalla kasvolävärit on kielletty.
[/quote]
Ne voi myös ottaa työn ajaksi pois. Arvet jää tosin usein.
V*tut mä ainakaa keltää kysy jos lävärin haluun! Ihan omaks iloks sen oon laitattanu
Ne otetaan itseä varten ei miellyttämään muita.
Itseäni varten otin lävistykseni, en sinun silmiäsi miellyttämään :)
Mielipiteet on kuin persreiät. Jokaisella on sellainen.
Mä en ole täällä näyttämässä hyvältä ketään varten.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:02"]
[/quote]Kyllä. Kertoisitteko te lävistyksiä suosivat lisää siitä, mitä te niistä itsellenne saatte, tai mikä niissä on se juttu joka miellyttää. En siis kysy tätä ilkeillen vaan vilpittömän tiedonhaluisena. Itselleni niiden estetiikka ei avaudu.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:59"]Kyllä joillekin sopii, mutta kannattaa miettiä myös tulevaa ammattia, esim. hoitoalalla kasvolävärit on kielletty.
[/quote]
Eipä ole muuten enää joka paikassa. Esim. Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin virallisen ohjeen mukaan parantuneet lävistykset ovat sallittuja. Kiellettyjä ovat vain kynsikorut (ja rakennekynnet). Tämäkin ohje on jo kohta 10 vuotta vanha.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:02"]
[/quote]Kyllä. Kertoisitteko te lävistyksiä suosivat lisää siitä, mitä te niistä itsellenne saatte, tai mikä niissä on se juttu joka miellyttää. En siis kysy tätä ilkeillen vaan vilpittömän tiedonhaluisena. Itselleni niiden estetiikka ei avaudu.
[/quote]
Minä en esimerkiksi pidä kauniina vaaleita hiuksia, joten värjäsin omani. Ihmiset muokkaavat itseään sen mukaan, mitä pitävät kauniina.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:02"]
[/quote]
No, mulla on pieni "timantti" nenän sivussa, sieraimessa. Samoin on korvalävistykset korvalehdissä, olleet lapsesta lähtien. Mielestäni ne tuovat viehättävyyttä ulkonäkööni. Pidän pienistä koruista :)
[/quote]
Itse ainakin pidän muiden lävistyksistä ja omistanikin sen vuoksi, että ne tuovat yksilöllisyyttä ulkonäköön. Lävistyksillä, tatuoinneilla ja muilla kehonmuokkaustavoilla saa kehostaan miellyttävämmän – joku voi vaikkapa haluta korostaa naisellisuuttaan pienellä timantilla korvassaan tai nenässään :) Eräs tuttuni sanoi kehonmuokkauksen olevan hänelle eräänlaista taidetta: ihmiskeho sellaisenaan on kuin canvastaulu, jota oman elämänsä taiteilija saa muokata ja koristella tahtonsa mukaan.
Minulle osa lävistyksistä ovat myös muistoja eletystä elämästä: yhden lävistyksen poikaystäväni maksoi yhtenä ylioppilaslahjana, toisen hankin itselleni "palkinnoksi" korkeakouluun pääsystä.
Ai olet ihan jutellut kaikkien maailma miesten kanssa ja voit nyt heidänkin puolesta todeta, että "hyi!"? Mitä tämä sun persettä rapsutaa, jos olen lävistänyt itseni. Mua ei haittaa sun hiukst, vaatteet tai peffaselluliitit. Ps: en usko että koskaan törmäät lävistyksiini koska en ole kutsumassa sua saunomaan!
Muistakaa, että korvalävistyskin on lävistys, vaikka sen tekisikin helmikaulakoruinen keski-ikäinen täti-ihminen kultasepänliikkeessä.
Eiväthän ne nättejä olekaan