Miksi pilata ulkonäkönsä lävistykillä?
Nehän ovat miestenkin mielestä kauheat? Itsekään en ymmärrä, miten joku voi pitää niitä nätteinä
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:02"]
Ne otetaan itseä varten ei miellyttämään muita.
[/quote]Kyllä. Kertoisitteko te lävistyksiä suosivat lisää siitä, mitä te niistä itsellenne saatte, tai mikä niissä on se juttu joka miellyttää. En siis kysy tätä ilkeillen vaan vilpittömän tiedonhaluisena. Itselleni niiden estetiikka ei avaudu.
[/quote]
Toiset saattaa kuitenkin nähdä ne esteettisinä. :) Makuja on monia. Itselläni oli yhdessä vaiheessa runsaasti lävistyksiä korvissa. Lähinnä vain nautin siitä tunteesta, jonka korvaruston lävistäminen saa aikaan, ja korut tuntuivat hyvältä. Ulkonäkö oli ja on yhä aika sivuseikka.
Kielilävistyksistä pidän erityisesti muilla ihmisillä. Tuntuvat hyvältä suudellessa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:19"]
sopii alkuasukkaille
[/quote]
Tarkoitatko alkuasukkaalla siis esim. syntyperäistä helsinkiläistä, turkulaista vai kiteeläistä? Miksei sovi muualta tulleille?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:19"]
sopii alkuasukkaille
[/quote]
Tarkoitatko alkuasukkaalla siis esim. syntyperäistä helsinkiläistä, turkulaista vai kiteeläistä? Miksei sovi muualta tulleille?
[/quote]
heko
Ei aina tarvitse miellyttää muita. Omasta mielestäni lävistykset eivät pilaa kenenkään ulkonäköä, useimmiten ne jopa parantavat sitä. Ja kyllä, olen mies ja voisin ihan hyvin seurustella naisen (tai miehen tai muunsukupuolisen) kanssa lävistyksistä huolimatta.
Mitä niille reikävenytetyille korvalehdille tapahtuu, kun ottaja haluaa sen "korun" siitä pois?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:30"]Mitä niille reikävenytetyille korvalehdille tapahtuu, kun ottaja haluaa sen "korun" siitä pois?
[/quote]
Venytys surkastuu/kutistuu ajan myötä, jos venytys on ollut riittävän pieni. Isot venytykset palautuvat myös, mutta eivät kokonaan. Venytetyn korvannipukan voi lääkäri kursia kokoon.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:30"]
Mitä niille reikävenytetyille korvalehdille tapahtuu, kun ottaja haluaa sen "korun" siitä pois?
[/quote]
Ei niille mitään erityistä tapahdu. Se reikä vaan jää siihen.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:21"]
Nenärengas menee yli mun hilseen. Tekee jokaikisen porsaan tai lehmän näköiseksi. Miksi ihmeessä kukaan haluaa sellaisen.
[/quote]
Olen laiska käyttämään koruja ja lävistykset tuovat ulkonäkööni tietynlaista asennetta. Samalla tietyntyyppiset ihmiset eivät lähesty minua ja toisaalta myös voin olla helpommin lähestyttävän oloinen oman henkisille ihmisille. Lävistys on helppo tapa aloittaa keskustelu. Ja ''sonninrengas'' on lävistyksistä paras, sillä siitä ei jää näkyvää arpea (sierainten välissä) ja korun voi piilottaa nenänsä sisälle. Eli ei haittaa työnhaussa yms. :)
Nenärengas menee yli mun hilseen. Tekee jokaikisen porsaan tai lehmän näköiseksi. Miksi ihmeessä kukaan haluaa sellaisen.