Kilpparin vajis & suolan himo. Ja sitten yhtäkkiä suolainho...:O
Nyt on kyllä jotain tosi kummaa tapahtunut, kun useamman vuoden olen jo himoinnut kaikkea suolaista ja vetänyt leikkeleitä, oliiveja ja suolakurkkuja paljaaltaan yms. Ja se on kuulemma vajislaisille tyypillistä. Nyt yhtäkkiä tällä viikolla on tullut täysin uusi tila: ajatuskin suolaisesta, normaalisuolaisestakin, oksettaa ja tekisi mieli syödä vain hedelmiä ja marjoja koko ajan. Ja ei, en ole raskaana. Ja vajistakin olen sairastanut jo 8 vuotta. Mitä tämä nyt oikein on? Kokemuksia?
Kommentit (5)
Samoja oireita, olis kiva tietää mistä johtuu. Oon himoinnut oliiveja, lakua, graavilohta, vichyä jne. viime vuodet, vajaatoiminta todettu 2 vuotta sitten.
Voisikohan tuo ällötys johtua viime päivien lämmöstä, jos on nestevajausta hikoilun vuoksi?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:30"]
Samoja oireita, olis kiva tietää mistä johtuu. Oon himoinnut oliiveja, lakua, graavilohta, vichyä jne. viime vuodet, vajaatoiminta todettu 2 vuotta sitten.
Voisikohan tuo ällötys johtua viime päivien lämmöstä, jos on nestevajausta hikoilun vuoksi?
[/quote]
En tiedä. Itse asun suht pohjoisessa eikä täällä niin kuuma ole ollut. Luulisi lisäksi että kuumuus vain lisäisi suolanhimoa. Graavilohi ja vichy kuului minunkin entisiin himonkohteisiin, nyt en voi ajatellakaan. Oiskohan sitten arvot pielessä, en tiedä.
-ap
Arvojen heittely?