Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako työpaikalla muka vetää sähkötupakkaa sisätiloissa?

Vierailija
23.08.2015 |

Töissä pari hemmoa vetää "piilossa" sähkötupakkaa, mutta haju on tosi ällö, kun käyttävät jotain imelää makuainetta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:00"]

Sähkötupakka ei ole yhtä vaarallista kuin tupakka, mutta yhtä lailla aiheuttaa passiivisesti terveyshaittoja muille. Kenelläkään ei omien itsekeskeisten halujensa ja riippuvuuksiensa varjolla ole oikeutta muita ihmisiä häiritä tai heidän terveyttään vaarantaa.

Menisivät narkit vieroitushoitoon.

[/quote]

Ihan samaa mieltä. En ymmärrä, minkä takia niin monet naiset laittaa itseensä kemikaaleja ja pesee vaatteensa vielä hajuste kemikaaleilla. Kaikki kemikaalit pitäisi saada pois. Nuo sähkötupakan hajut eivät todellakaan aiheuta minulle ainakaan allergiaa, mutta monista voimakkaista hajusteista tulee allergia. 

Hajusteet voisi kieltää yleisesti. Kumma, kun kukaan ei ole keksinyt kieltää nikotiinipurkkaa työpaikalla.

Vierailija
22/30 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa säälittävää, kun tupakkariippuvaiset todistelevat, miksi heillä pitäisi olla erikoiskohtelu työpaikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:02"]

Minä käyn ulkona sähkötupakalla. Niitäkin on kyllä erilaisia, omassani ei ole niitä nestemäisiä litkuja eikä mitään hajuhaittoja. On vaan sellainen akkuun kiinni kierrettävä filtteri. Eikä tietenkään tule mitään savua, siis eihän sitä tupakkaa edes sytytetä.

Lähin kollegani ei polta. Hän on äärettömän hidas tekemään töitä. Vaikka käyn tupakalla, teen töitä lähes puolet enemmän päivän aikana. Meillä tämä on helppo laskea järjestettyjen toimeksiantojen perusteella.

Hän mm. kirjoittaa koneella tosi hitaasti kahdella sormella, kun minä kirjoitan kymmenellä. Lisäksi hänellä surkeat atk-taidot ja huono muisti.

Toinen kollegani on taas juoppo, tosi paljon töistä poissa krapulan takia, kaiken maailman tekosyitä vaan keksii. Töissä usein krapulassa, jolloin tekee kamalasti virheitä. Joku joutuu aina tsekkaamaan hänen työnsä ja korjaamaan.

Kolmas kollega istuu aina kun mahdollista kahvihuoneessa, kaikki tauot venyy. Neljännellä aina lapset sairaana ja kollega niitä hoitamassa, lapsia on 5 kpl. Lisää esimerkkejä: yksi kollega tulee aina myöhässä ja lähtee ensimmäisenä jne...

Minäkö meistä se huonotuottoisin työntekijä olen, kun tupakointiin menee päivässä ehkä varttitunti.

[/quote]Kyllä sun sähkötupakkas on ihan samanlainen, kuin nuo litkullisetkin. Sulla se litku on valmiiksi imeytetty siihen vanuun.

Vierailija
24/30 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:29"]

Työpaikka on savuton. Ennen nämä tyypit kävivät ulkona tupakalla, vaikka sekään ei ollut sallittua. Ap

[/quote]

Aivan sairas työpaikka, jos kielletään tupakointi ULKONA!? Keneltä se on pois?

[/quote]

Työnantajalta ja työkavereilta jotka joutuu tekemään jatkuvasti tupakalla ravaavan työkaverinkin töitä. Töissä tupakoivalla on pari viikkoa lyhyempi työaika vuodessa kuin savuttomalla työkaverillaan.

Tupakointi työajalla on itsekkyyden huippu. Tupakoitsijoiden pitäisi leimata itsensä ulos aina kun käyvät tupakalla.
[/quote]

Näinhän tehdäänkin. Sen sijaan nämä kahvitauoilla puoli tuntia istuvat vituttaa oikeasti. Siinä työnantaja menettää rutkasti enemmän kuin kaksi viikkoa.

Vierailija
25/30 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus nro 24:lle. Ei mun sähkötupakan filtterissä ole mitään "vanua". Se on kivikova, siinä pieni reikä keskellä, josta höyry tulee. Yksi filtteri vastaa yhtä tupakka-askia. Kun se loppuu, se heitetään roskiin.

Älä nyt viitsi ottaa kantaa asiaan, mistä et mitään tiedä.

Vierailija
26/30 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:48"]

Vastaus nro 24:lle. Ei mun sähkötupakan filtterissä ole mitään "vanua". Se on kivikova, siinä pieni reikä keskellä, josta höyry tulee. Yksi filtteri vastaa yhtä tupakka-askia. Kun se loppuu, se heitetään roskiin.

[/quote]Ja höpö höpö, ihan varmaan siellä on vanu sisällä. Avaapas huvikses se filtteri.

Vierailija
27/30 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Ja mistäs se höyry muodostuu?

Vierailija
28/30 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sähkötupakka ei kyllä haise. Olen tarkastanut tämän useilta herkkänenäisiltä kavereilta.

Ja kyllä, poltan muutaman imaisun salaa töissä esim. vessassa. Työskentelen lasten kanssa päivät. :) Jotkut käy perinteisellä röökillä ulkona, vaikkei saisi, mutta itse en halua haista työssäni ja kun se kerran on kiellettykin, niin en halua, että siitä tulee sanomista.

Vierailija
29/30 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Ok myönnetään, mulla on vasta 4 vuoden kokemus erilaisista sähkötupakoista. Mulle  ei vaan oo vielä tullut yhtään sähkötupakkaa vastaan, jossa se höyry muodostuu tyhjästä. Jos sulla on sellainen, niin pistä ihmeessä linkkiä, mistä niitä voi ostaa.

-24

Vierailija
30/30 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:29"]

Työpaikka on savuton. Ennen nämä tyypit kävivät ulkona tupakalla, vaikka sekään ei ollut sallittua. Ap

[/quote]

Aivan sairas työpaikka, jos kielletään tupakointi ULKONA!? Keneltä se on pois?

[/quote]

Työnantajalta ja työkavereilta jotka joutuu tekemään jatkuvasti tupakalla ravaavan työkaverinkin töitä. Töissä tupakoivalla on pari viikkoa lyhyempi työaika vuodessa kuin savuttomalla työkaverillaan.

Tupakointi työajalla on itsekkyyden huippu. Tupakoitsijoiden pitäisi leimata itsensä ulos aina kun käyvät tupakalla.
[/quote]
Missä työssä näin? Kyllä tupakka meillä ainakin tehostaa työntekoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä